♡ Skravletråd JUNI ♡

Bare 34 små innlegg unna 25 k her nå...

Joda. Men om de er sutrete og sære, og virker til å ha det mindre bra (.. 14 år, da ser jeg for meg at hunden begynner bli skrøpelig gitt [emoji85]).. Så.. nesten..!! Men man er jo glad i dem da, og ønsker dem et fullt liv, på den andre siden.

Men ja. Nei. Ingen sjans for å få gjort noe i år altså..? Er det kun hos mor han ikke kan sette av hunden, eller er det uansett? Går ikke med kennel liksom..?
Kennel går ikke

Hun skulle stå tre timer hos vet en gang fordi vi skulle ta blodprøve med tre timers mellomrom
Vel. Den skulle måle kortisol, stresshormoner, og vi måtte hente henne etter under en time for hun ble så stresset der hun sto...

Hun trenger helst ham, minimum meg. Ellers stresser hun og syter og er rastløs og tror vi har forlatt henne.

Men helsa hennes er forbausende god den, for alderen å være. Ingen umiddelbare årsaker til at hun skulle dø, var beskjeden fra vet da hun var der i vår. Gammel. Kronisk syk, men ellers frisk.

Begynner å vise tegn på trolig forkalkning, atrose, i ene bakbenet, men ellers ingen plager.

Men vi får se. Se hvordan det utvikler seg.

Kennel går ikke

Hun skulle stå tre timer hos vet en gang fordi vi skulle ta blodprøve med tre timers mellomrom
Vel. Den skulle måle kortisol, stresshormoner, og vi måtte hente henne etter under en time for hun ble så stresset der hun sto...

Hun trenger helst ham, minimum meg. Ellers stresser hun og syter og er rastløs og tror vi har forlatt henne.

Men helsa hennes er forbausende god den, for alderen å være. Ingen umiddelbare årsaker til at hun skulle dø, var beskjeden fra vet da hun var der i vår. Gammel. Kronisk syk, men ellers frisk.

Begynner å vise tegn på trolig forkalkning, atrose, i ene bakbenet, men ellers ingen plager.

Men vi får se. Se hvordan det utvikler seg.
Stakkar. Men glad i familien sin da :D hvor gammel er hun?

Back
Topp