Liten oppsummering fra dagen i dag.
Stort nærmere kommer man ikke, makak-ape og min eldste.
![]()
Oi, så kult[emoji1]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Liten oppsummering fra dagen i dag.
Stort nærmere kommer man ikke, makak-ape og min eldste.
![]()
God natt. Beķlager kort kveld for min del [emoji33] Jeg heier på dere. Var nettopp 908 innlegg på siste oppdatering.
Jeg har så lite batteri på telefonen nå, må nok legge den fra meg ei lita stund [emoji28] 2%..
Skal bestille en 3meter i dag [emoji85]Det er lite[emoji33] du må kjøpe lang ledning[emoji23]
I utgangspunktet ja. Men om jeg oppsøker det dumme nyklippa gresset, så nei [emoji14] Ellers slipper jeg unna alt av pillrr, nesesprsy og øyedråper hele sommeren daHjelper den?
Tar seg godt til rette ja [emoji14] Uff. Hadde blitt irritert selv daKan tro jeg ble irritert når denna parkerte på familie parkeringen, som om den trengte ekstra plassen![]()
Urettferdig gitt [emoji23]Den bllr det når man shopper [emoji23]
Nja, jeg slipper ikke til på kjøkkenet [emoji23][emoji23][emoji13][emoji23][emoji23][emoji23] noe annet enn fiskeboller da?
Huff ja, jeg som er b-menneske hadde vel ikke taklet den jobben [emoji23]Nei og tenk om du hadde stått og pyntet kaker nå og bakt [emoji6]
Har sovet godt og lenge ja. Men har våkna med hodepine og øyne som er litt klistra sammen. Men en vask og noe paracet tenker jeg hjelperHåper du har sovet godt og lenge[emoji1]
Å ja stemmer detHar ferie
Det er det ja25000 innlegg i skravletråden er jo bare sinnssykt. Good morgen alle sammen! Jeg er glad og fornøyd for mannen har jobba veldig fort og det ser ut som han kommer hjem i kveld [emoji7]
Ja det er irriterende [emoji23]God morn! Irriterende å våkne av seg selv et helt kvarter før klokka ringer, grrr.... Men håper dagen blir bra for oss alle![]()
Det har den men det er helt greitGod morgen damer.
Da er snart denne måneden over.
Syns den har gått så alt for fort
Så koselig [emoji7]25000 innlegg i skravletråden er jo bare sinnssykt. Good morgen alle sammen! Jeg er glad og fornøyd for mannen har jobba veldig fort og det ser ut som han kommer hjem i kveld [emoji7]
Æ er litt grei ja [emoji14]Det stemmer, Æ hadde jeg glemt![emoji1]
Husker ikke helt hva vi snakket om her, men tenker det er Danmark?Hvor skal dere?
Har detGod morgen damer.
Da er snart denne måneden over.
Syns den har gått så alt for fort
Ah okiHusker ikke helt hva vi snakket om her, men tenker det er Danmark?
Vi skal til helsingør [emoji4]