Så gøy noen som skal kose seg i ferien?Fant ett par nye filmer da [emoji56][emoji56][emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøy noen som skal kose seg i ferien?Fant ett par nye filmer da [emoji56][emoji56][emoji23]
Du gikk tidlig og jeg kom seint, kanskje vi teller som en da? [emoji14]Jo. Men gikk så tidlig jeg [emoji23][emoji56][emoji22]
Ja. Deriblant meg [emoji23] Savna Modig i samlinga fant jeg ut [emoji7]Så gøy noen som skal kose seg i ferien?
Hahaha kanskje ? [emoji14] Men tok neeesten 300 før jeg ga meg daDu gikk tidlig og jeg kom seint, kanskje vi teller som en da? [emoji14]
Moro Modig er finJa. Deriblant meg [emoji23] Savna Modig i samlinga fant jeg ut [emoji7]
Slettes ikke værstHahaha kanskje ? [emoji14] Men tok neeesten 300 før jeg ga meg da
29 poeng for Hærry Påtter [emoji23][emoji23]Hei!
Nettopp lært vesla scrabble (hun ble superengasjert! Men som meg ble hun drittlei når vi begynte gå tom for plass og gode bokstaver [emoji23]), og nå skal vi se Hærri Påtter 3
Ja, har også fått beskjed fra sykehuset at vi skal være glad for at jeg har gått så langt og vi tar ei uke av gangen nå framover.. [emoji28]Snart i mål da[emoji1] min yngste ble født 5 uker før tiden[emoji6]
Hørtes innmari deilig utTok en liten ettermiddagslur jeg.. [emoji85]
Yep!29 poeng for Hærry Påtter [emoji23][emoji23]
Koselig da [emoji14]Yep!
Måtte bare styre med noe sikringer først.. Strømmen gikk, og da stakk ene sikringa med det samme.
Hørtes greit utHerlig har fem arbeidsdager igjen denne uka, og ingen neste uke. Så selv om ferien starter en uke senere så har jeg vel teknisk sett ferie neste uke og
Ser oå antall innlegg på profilEt spørsmål. Når dere ser på deres eget antall innlegg per dag, bruker dere søkefunksjonen? Så at mitt tall ble veldig feil der, siden forumklokka tydeligvis er en time feil. Så innlegg fra 23 og utover i går teller med på dagens tall... finnes det en bedre måte? Ikke at det er så innmari viktig da, men en liten kuriositet
Ja egentlig aldri feil med litt fri. Så lenge det ikke blir for mye [emoji14]Hørtes greit ut
Veldig. Tv og vaskemaskin funka ikke særlig. Var upraktisk da jeg tenkte vaske håndklær og noe undertøy..Koselig da [emoji14]
Og teller bakover? Eller husker du hvor mange du hadde dagen før?Ser oå antall innlegg på profil
Det var detGod ettermiddag Kengu[emoji1]
Jobb idag?
Det går ikke da nei. Eller så får du leite fram bøtte og såpe og ta det manueltVeldig. Tv og vaskemaskin funka ikke særlig. Var upraktisk da jeg tenkte vaske håndklær og noe undertøy..