Hva valgte hun av premier da?Absolutt [emoji28][emoji28]
Hentet premier med vesla på biblioteket, pga sommerles i dag. Og handla til helga. Det.. Holdt visst for i dag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva valgte hun av premier da?Absolutt [emoji28][emoji28]
Hentet premier med vesla på biblioteket, pga sommerles i dag. Og handla til helga. Det.. Holdt visst for i dag.
Ja, prøver hardt [emoji173]️Det forstår jeg! Du får nyte kvelden før det er natt nå
Ja, er en del på kveldene, som er ubehagelige. Gjerne med nedpress og. Men kan jo gå sånn lenge også [emoji28]Fortsatt mye kynnere?
Sånne tatoveringer og en tøyfrisbeeHva valgte hun av premier da?
Ja det er sant. Startet tidlig hos meg og, jeg ble bare snytt for den avsluttende delen [emoji23] Hva tenker du selv, motivert for noen uker til? [emoji5]Ja, er en del på kveldene, som er ubehagelige. Gjerne med nedpress og. Men kan jo gå sånn lenge også [emoji28]
Egentlig ikke, gått i en skikkelig psykisk smellJa det er sant. Startet tidlig hos meg og, jeg ble bare snytt for den avsluttende delen [emoji23] Hva tenker du selv, motivert for noen uker til? [emoji5]
De har de ikke hatt her i år. Frisbee valgte minst en av dem i fjor, men tatoveringer har de ikke hatt.Sånne tatoveringer og en tøyfrisbee
De har de ikke hatt her i år. Frisbee valgte minst en av dem i fjor, men tatoveringer har de ikke hatt.
Siden der ikke står noe om premier på nett har jeg antatt det kunne variere
Her har de valgt.armbånd. Bokmerke og jojo så langt. Jeg husker ikke helt hva mer. I fjor var der sånne enkle sekk/poser til feks badetøy, armbånd og frisbee og "dog tag" i alle fall. I år skal de visst også få spinner. Men hadde ikke fått dem da vi var der for to uker siden. Og nå har jo alle. For en mnd siden var det umulig å oppdrive og utsolgt før det kom inn. Nå har den en diger boks på kassa på spar liksom. Og mine unger har vel tre hver.
Spinnere koster i innkjøp 5-10 kroner tenker jeg, så ja, det et en premie de godt kan ha. (de selges glatt til tigangen av innkjøpspris) men markedet er vel relativt mettet.Her kunne jeg ikke se noe jojo i alle fall. [emoji14]
Spinner faktisk..?
Jeg har faktisk ikke sett en eneste unge her med spinner, jeg [emoji14]
Får dem gratis på wish liksom. [emoji14]Spinnere koster i innkjøp 5-10 kroner tenker jeg, så ja, det et en premie de godt kan ha. (de selges glatt til tigangen av innkjøpspris) men markedet er vel relativt mettet.
Jeg ser dem både her og der.
Så noe lignende på wish i dag [emoji28]Bestilte sønnen min sin på superkul.no [emoji6]
Kostet vel 89,- denne. Men skulle bestille derifra likevel [emoji6]Så noe lignende på wish i dag [emoji28]
Ikke såå ille pris da, i forhold til en del andre.. [emoji14]Kostet vel 89,- denne. Men skulle bestille derifra likevel [emoji6]
Er en fikle greie kaller jeg det [emoji57] men selv liker jeg denne mer [emoji16] også kjøp på superkul.no det du kan trykke, klikke, snurre, bryterIkke såå ille pris da, i forhold til en del andre.. [emoji14]
Har egentlig enda ikke skjønt helt poenget med disse, jeg. Altså. Forstår hva det er, men det ser jo så gruggelig kjedelig ut [emoji56]
Vurdert sånne jeg og. De er jo tross alt omtrent gratis..Er en fikle greie kaller jeg det [emoji57] men selv liker jeg denne mer [emoji16] også kjøp på superkul.no det du kan trykke, klikke, snurre, bryter
Da passer denne perfekt!! For slik er jeg og [emoji16] og denne er min gode venn [emoji7] var vel 89,- for denne å på superkul.noVurdert sånne jeg og. De er jo tross alt omtrent gratis..
Og jeg er fæææl på å fikle på ting. Spesielt sånn, klikke på penner osv. Spinning, Jojo og sånt blir ikke heeelt likt. [emoji14]
... Koster 0-9 kroner på wish da. [emoji14] Blir i så fall å kjøpe der eller på ebay.Da passer denne perfekt!! For slik er jeg og [emoji16] og denne er min gode venn [emoji7] var vel 89,- for denne å på superkul.no
Liker for det meste å kjøpe ting innen Norge grensen, utenom pircing fra crazy factory som blir sendt fra Tyskland [emoji85]... Koster 0-9 kroner på wish da. [emoji14] Blir i så fall å kjøpe der eller på ebay.
Godt å ha noe å fikle på når man ikke bør sitte på mobilen hele tiden [emoji14]
Veeeldig glad i kina jeg.Liker for det meste å kjøpe ting innen Norge grensen, utenom pircing fra crazy factory som blir sendt fra Tyskland [emoji85]