♡ Skravletråd JUNI ♡

Ja, er en del på kveldene, som er ubehagelige. Gjerne med nedpress og. Men kan jo gå sånn lenge også [emoji28]
Ja det er sant. Startet tidlig hos meg og, jeg ble bare snytt for den avsluttende delen [emoji23] Hva tenker du selv, motivert for noen uker til? [emoji5]
 
Ja det er sant. Startet tidlig hos meg og, jeg ble bare snytt for den avsluttende delen [emoji23] Hva tenker du selv, motivert for noen uker til? [emoji5]
Egentlig ikke, gått i en skikkelig psykisk smell :(
Altså. Ikke at jeg ønsker at babyen skal bli født prematurt, men.. Det er så mye annet. Isolasjonen, bekymringene, og diverse. Blir greit å kunne SE ham liksom.

Så. Synes han kan komme gaaanske akkurat etter 37 uker, og være verdens friskeste!
 
Sånne tatoveringer og en tøyfrisbee :)
De har de ikke hatt her i år. Frisbee valgte minst en av dem i fjor, men tatoveringer har de ikke hatt.

Siden der ikke står noe om premier på nett har jeg antatt det kunne variere :)

Her har de valgt.armbånd. Bokmerke og jojo så langt. Jeg husker ikke helt hva mer. I fjor var der sånne enkle sekk/poser til feks badetøy, armbånd og frisbee og "dog tag" i alle fall. I år skal de visst også få spinner. Men hadde ikke fått dem da vi var der for to uker siden. Og nå har jo alle. For en mnd siden var det umulig å oppdrive og utsolgt før det kom inn. Nå har den en diger boks på kassa på spar liksom. Og mine unger har vel tre hver.
 
De har de ikke hatt her i år. Frisbee valgte minst en av dem i fjor, men tatoveringer har de ikke hatt.

Siden der ikke står noe om premier på nett har jeg antatt det kunne variere :)

Her har de valgt.armbånd. Bokmerke og jojo så langt. Jeg husker ikke helt hva mer. I fjor var der sånne enkle sekk/poser til feks badetøy, armbånd og frisbee og "dog tag" i alle fall. I år skal de visst også få spinner. Men hadde ikke fått dem da vi var der for to uker siden. Og nå har jo alle. For en mnd siden var det umulig å oppdrive og utsolgt før det kom inn. Nå har den en diger boks på kassa på spar liksom. Og mine unger har vel tre hver.

Her kunne jeg ikke se noe jojo i alle fall. [emoji14]

Spinner faktisk..?
Jeg har faktisk ikke sett en eneste unge her med spinner, jeg [emoji14]
 
Her kunne jeg ikke se noe jojo i alle fall. [emoji14]

Spinner faktisk..?
Jeg har faktisk ikke sett en eneste unge her med spinner, jeg [emoji14]
Spinnere koster i innkjøp 5-10 kroner tenker jeg, så ja, det et en premie de godt kan ha. (de selges glatt til tigangen av innkjøpspris) men markedet er vel relativt mettet.

Jeg ser dem både her og der.
 
Spinnere koster i innkjøp 5-10 kroner tenker jeg, så ja, det et en premie de godt kan ha. (de selges glatt til tigangen av innkjøpspris) men markedet er vel relativt mettet.

Jeg ser dem både her og der.
Får dem gratis på wish liksom. [emoji14]
Stesøsteren min sjekket sånne i noen markedsboder.. Kostet seriøst 350..!! Også hadde de AKKURAT den samme spinneren på en bokhandler inne på senteret, til 150,- ...

Herregud [emoji14]
 
Bestilte sønnen min sin på superkul.no [emoji6]
5126e89bec0127c4d91090ff5d2afbe1.jpg
 
Kostet vel 89,- denne. Men skulle bestille derifra likevel [emoji6]
Ikke såå ille pris da, i forhold til en del andre.. [emoji14]
Har egentlig enda ikke skjønt helt poenget med disse, jeg. Altså. Forstår hva det er, men det ser jo så gruggelig kjedelig ut [emoji56]
 
Ikke såå ille pris da, i forhold til en del andre.. [emoji14]
Har egentlig enda ikke skjønt helt poenget med disse, jeg. Altså. Forstår hva det er, men det ser jo så gruggelig kjedelig ut [emoji56]
Er en fikle greie kaller jeg det [emoji57] men selv liker jeg denne mer [emoji16] også kjøp på superkul.no det du kan trykke, klikke, snurre, bryter
2caa791511e527a96a1437473de0d363.jpg
 
Er en fikle greie kaller jeg det [emoji57] men selv liker jeg denne mer [emoji16] også kjøp på superkul.no det du kan trykke, klikke, snurre, bryter
2caa791511e527a96a1437473de0d363.jpg
Vurdert sånne jeg og. De er jo tross alt omtrent gratis..
Og jeg er fæææl på å fikle på ting. Spesielt sånn, klikke på penner osv. Spinning, Jojo og sånt blir ikke heeelt likt. [emoji14]
 
Vurdert sånne jeg og. De er jo tross alt omtrent gratis..
Og jeg er fæææl på å fikle på ting. Spesielt sånn, klikke på penner osv. Spinning, Jojo og sånt blir ikke heeelt likt. [emoji14]
Da passer denne perfekt!! For slik er jeg og [emoji16] og denne er min gode venn [emoji7] var vel 89,- for denne å på superkul.no
 
Da passer denne perfekt!! For slik er jeg og [emoji16] og denne er min gode venn [emoji7] var vel 89,- for denne å på superkul.no
... Koster 0-9 kroner på wish da. [emoji14] Blir i så fall å kjøpe der eller på ebay. :)
Godt å ha noe å fikle på når man ikke bør sitte på mobilen hele tiden [emoji14]
 
... Koster 0-9 kroner på wish da. [emoji14] Blir i så fall å kjøpe der eller på ebay. :)
Godt å ha noe å fikle på når man ikke bør sitte på mobilen hele tiden [emoji14]
Liker for det meste å kjøpe ting innen Norge grensen, utenom pircing fra crazy factory som blir sendt fra Tyskland [emoji85]
 
Liker for det meste å kjøpe ting innen Norge grensen, utenom pircing fra crazy factory som blir sendt fra Tyskland [emoji85]
Veeeldig glad i kina jeg.
Mye av produktene blir jo kjøpt billigbillig fra produsenten (.. Altså. Gjerne kina det og..), og solgt for det tidoblete..
Også meget glad i England. Ofte rimeligere, og frakten derfra er i blant kjappere enn fra Oslo :S gudene vet hvorfor..
 
Back
Topp