♡ Skravletråd JUNI ♡

Haha.. Han her (største) er blanding av collie, border collie, finsk lapphund og leonberger. Er litt større/sterkere enn colliene, men likevel veldig svake gener av den leonbergeren. Kun fargene omtrent.
Men ja.. Jeg liker best å klippe dem på rygg. Mye lettere. Vanskeligere å få største over på rygg da.
Fin gutt, da!
55b63a6f10538bf5f775f1d360aeb4a2.jpg

Ååh, så nydelig da[emoji173]️
 
I dag ble det ca null og nada skravling her. Men en slitsom men hyggelig aften med store deler av slekta, erstatning for st hans. Vi har grillet og fisket og kost oss :) litt slitsomt med tre barn og ingen mann så jeg utnyttet mine foreldre.

Hørtes koselig ut da[emoji1] hvor var mannen?
 
Hei på dere.

Et par stille dager fra meg

I går satt jeg først 4 timer i blomsterbedet, og på kvelden drev jeg og sprøytet hekken for ull-lus. Jeg ble ikke ferdig, så tok resten i kveld.

Før det har jeg snakket med en del familiemedlemmer om 60-årslaget for mamma som skal skje om knapt ei uke.
Litt å ordne der og.

Håper alle har det bra [emoji8]

Selskapet er hemmelig for henne?[emoji2] så moro!
 
God morgen! Tok litt tidlig helg vi, så nå er vi snart på farten mot Trondheim og kjærestehelg! I dag skal vi til frisøren begge to, og så på IKEA. Håper å få tid til å besøke storebror med familie også [emoji108] god helg til dere alle når den tid kommer [emoji16]
Kos dere
 
God morgen alle [emoji4]

Tidlig oppe i dag, skal på jobb til 7. Tror ikke jeg har hatt en tidligvakt på aldri så lenge, og vi bhglærere (iallfall jeg) begynner aldri før 7.30 uansett. Men siden jeg har byttet bort så mange tidligvakter for å få kabalen til å gå opp fikk jeg 7-vakt i dag.

I dag er det min siste arbeidsdag før ferie, og den siste arbeidsdagen på den arbeidsplassen. Det blir veldig rart...

Håper du har hatt en fin siste dag på jobb idag![emoji2][emoji173]️
 
En dag med sommer, det må man utnytte.

I morgen er det visst over
d64c9b9d14155ef8494b5019440e2b29.jpg
 
Siste dag på jobb før ferie. Ses senere [emoji1] Sto opp senest mulig for å sove haha. Da blir det litt mer travelt på morgen også. Spesielt når jeg glemte at jeg skulle dusje først [emoji14]

God ferie!![emoji1][emoji1][emoji1]
 
Back
Topp