♡ Skravletråd JUNI ♡

Veeeldig glad i kina jeg.
Mye av produktene blir jo kjøpt billigbillig fra produsenten (.. Altså. Gjerne kina det og..), og solgt for det tidoblete..
Også meget glad i England. Ofte rimeligere, og frakten derfra er i blant kjappere enn fra Oslo :S gudene vet hvorfor..
Har du noen linker på plasser som er trygt å bestille fra da? Grunnen hvorfor jeg liker å holde meg i Norge [emoji6]
 
Heia :D oppretta julitråd jeg. Kom akkurat inn her, og blei egentlig litt overraska over at det allerede var midnatt. Hvor har kvelden blitt av liksom [emoji23]
 
Egentlig ikke, gått i en skikkelig psykisk smell :(
Altså. Ikke at jeg ønsker at babyen skal bli født prematurt, men.. Det er så mye annet. Isolasjonen, bekymringene, og diverse. Blir greit å kunne SE ham liksom.

Så. Synes han kan komme gaaanske akkurat etter 37 uker, og være verdens friskeste!
Forstår deg godt. La oss håpe det går raskt når du først bikker 37, slik at du heller kan nyte :)
 
Har du noen linker på plasser som er trygt å bestille fra da? Grunnen hvorfor jeg liker å holde meg i Norge [emoji6]
Ebay er som regel trygt om man bare forstår seg på det.. Gjelder å bruke paypal (ikke kort), og å velge selgere med godt rykte. (om uhellet er ute er det rimelig lett å få tilbake pengene, enten via ebay selv eller via PayPal).
Men skjønner det kan virke skummelt.

Fra England pleier jeg handle fra chemistdirect (blir som en slags apotek/vita/helsekost kombinasjon..), og har kun gode erfaringer..
Og fra brastop (undertøysbutikk, for de med D cup eller større..).
Handlet flere ganger fra begge.

Men ellers.. Bruker du paypal i nettbutikker, så kan du lage en sak via PayPal for å få pengene tilbake, om det ikke går som ønsket (har vært gjennom det før og fått pengene).. Derfor, hvis jeg er skeptisk til en butikk, så passer jeg på at jeg bruker dét.. [emoji14]
 
Forstår deg godt. La oss håpe det går raskt når du først bikker 37, slik at du heller kan nyte :)
Får håpe. Skal klare bite i meg 10 (vel, nå 9..) dager, men håper jeg slipper myyye lengre enn det [emoji14]
Begynner bli rimelig klar for at han skal komme..!
 
Det skjønner jeg. Du har hatt noen tøffe uker, sikker måneder også [emoji171]
Gått og bekymret meg hele svangerskapet egentlig.. Ødelegger veldig. Menmen.. Snart ferdig, og endelig svar på om han har det bra.
 
Jepp, var skikkelig siste dag... Veldig rart...
Det forstår jeg.
Føler meg litt snytt for min "siste dag" på arbeidsplassen.
Ble sykemeldt i januar. Vikariatet gikk ut sist i mai nå, men det ble samtidig lyst ut fast stilling for vikariatet. Ble fortalt av både sjefen og kollegaer at de gjeeerne ville ha meg der, så eneste som evt skulle stå i veien for at jeg fikk stillingen var om noen ville komme inn fra det private eller noe.. Der de hadde den faktiske utdanningen eller høyere ansiennitet. Men så har jeg ikke hørt noe mer. Så.. Fikk liksom aldri en sånn "siste dag". [emoji33] Skulle gjerne hatt det for å på en måte si ordentlig "hadet". [emoji14]
 
Det blir rart ja.

Det er mellomste sin absolutt siste dag i barnehagen i dag og da siste gang vi skal dit. Barnehagen består jo da. Vi er bare ferdige der. Synes det er rart nok jeg.
Ja det er rart. Vært der siden 2004.

Alle spres, både barn og voksne. Eller, de fleste barn og voksne skal over i den nye bhg, mens noen av oss ikke skal det.

Vært mye avskjeder i det siste, fikk en bukett roser av en familie på tirsdag, det har kommet sjokolade, is, muffins, nøtter, blomster osv til oss alle denne uka. Og hyggelige kort.

Mange har jo hatt unger hos oss i mange år. Ja det er rart. Sikkert for både oss ansatte og foreldre.
 
Selskapet er hemmelig for henne?[emoji2] så moro!
Jepp [emoji16]
Hun er intetanende [emoji16]

Ja dette blir gøy. Det som er litt morsomt, er at hun har snakket om å samle familien i sommer og feire. Og senest for noen dager siden til søstra si (min tante som jeg har alliert med med). Så hun hadde sagt at det ikke hastet [emoji23]

Og så samler vi nå inn penger til gavekort på ikea [emoji6]
Hun trenger ny seng [emoji6]
 
Tror hun har bommet skikkelig på sitt runde tall denne måneden[emoji23] hun har 801.......[emoji85]
Jeg bomma og. Blei plutselig mye jobb på jobben. Så kunne ikke sitte der og skravle [emoji23]
 
Det forstår jeg.
Føler meg litt snytt for min "siste dag" på arbeidsplassen.
Ble sykemeldt i januar. Vikariatet gikk ut sist i mai nå, men det ble samtidig lyst ut fast stilling for vikariatet. Ble fortalt av både sjefen og kollegaer at de gjeeerne ville ha meg der, så eneste som evt skulle stå i veien for at jeg fikk stillingen var om noen ville komme inn fra det private eller noe.. Der de hadde den faktiske utdanningen eller høyere ansiennitet. Men så har jeg ikke hørt noe mer. Så.. Fikk liksom aldri en sånn "siste dag". [emoji33] Skulle gjerne hatt det for å på en måte si ordentlig "hadet". [emoji14]
Det var da veldig rart??
 
Back
Topp