♡ Skravletråd JUNI ♡

God morgen alle [emoji4]

Tidlig oppe i dag, skal på jobb til 7. Tror ikke jeg har hatt en tidligvakt på aldri så lenge, og vi bhglærere (iallfall jeg) begynner aldri før 7.30 uansett. Men siden jeg har byttet bort så mange tidligvakter for å få kabalen til å gå opp fikk jeg 7-vakt i dag.

I dag er det min siste arbeidsdag før ferie, og den siste arbeidsdagen på den arbeidsplassen. Det blir veldig rart...
Ha en veldig fin siste dag da [emoji8]
 
Siste dag på jobb før ferie. Ses senere [emoji1] Sto opp senest mulig for å sove haha. Da blir det litt mer travelt på morgen også. Spesielt når jeg glemte at jeg skulle dusje først [emoji14]
 
God morgen alle [emoji4]

Tidlig oppe i dag, skal på jobb til 7. Tror ikke jeg har hatt en tidligvakt på aldri så lenge, og vi bhglærere (iallfall jeg) begynner aldri før 7.30 uansett. Men siden jeg har byttet bort så mange tidligvakter for å få kabalen til å gå opp fikk jeg 7-vakt i dag.

I dag er det min siste arbeidsdag før ferie, og den siste arbeidsdagen på den arbeidsplassen. Det blir veldig rart...
Det blir rart ja.

Det er mellomste sin absolutt siste dag i barnehagen i dag og da siste gang vi skal dit. Barnehagen består jo da. Vi er bare ferdige der. Synes det er rart nok jeg.
 
Det blir rart ja.

Det er mellomste sin absolutt siste dag i barnehagen i dag og da siste gang vi skal dit. Barnehagen består jo da. Vi er bare ferdige der. Synes det er rart nok jeg.
Det er rart [emoji14] Plutselig er de så store alle sammen :eek:
Ha en fin siste bhgdag og dag generelt til dere også [emoji1][emoji274]
 
Unnskyld damer, har 1000 ting som burde gjøres, to barn hjemme hvor minsten sliter med søvn nå og merker spenningshodepinen kommer igjen.
Vil skravle med dere da, bare tiden og kroppen som ikke er helt enig

Trenger da ikke si unnskyld søta[emoji173]️
Vi er her når du blir mindre travel også vi[emoji6]
 
God morgen! Tok litt tidlig helg vi, så nå er vi snart på farten mot Trondheim og kjærestehelg! I dag skal vi til frisøren begge to, og så på IKEA. Håper å få tid til å besøke storebror med familie også [emoji108] god helg til dere alle når den tid kommer [emoji16]
 
Det er rart [emoji14] Plutselig er de så store alle sammen :eek:
Ha en fin siste bhgdag og dag generelt til dere også [emoji1][emoji274]
Tidenes levering

Aller siste levering i bhg

Det tikker inn melding klokka åtte. Husk at det et lov å ta med leke. Akkurat da tittet hun in døra til rommet vårt. Husk leke i dag, sier jeg

Jaaaaa!

Storebror har hatt med spinner på skolen siden den første kom. Endelig er det ha med leke dag i bhg. Endelig hennes tur!

Stress med å tegne kort (til xxl barnehage. Takk for at dere har passet på meg) og frokost. Innom butikken på veien og kjøper en pose sjokolade. Jeg har selvsagt ikke ordnet dette i tide nei. Si det sånn, ungene tegner kort til mannen i dag. Han har bursdag. I dag.

Og så til bhg, kvart over ni. Kjernetid fra 9.30 så dette gikk jo fint. Hun leverer sjokolade og kort stolt, og viser frem leken hun har med.
Fint.

Så kom ped leder inn døra. Og. Oi. Spinner er ikke lov. Det glemte jeg å skrive i meldinga.

Hundre og ett ute og tårer og hikst og på toppen av det hele neseblod. Etter mye om og men fikk jeg dra hjem og hente en cupcake surprise. Sprettballen jeg egentlig skulle hente fant vi ikke. Så vi hadde avklart backup.

Stakkars hunden som skulle bli luftet når vi bare hadde levert slapp ut i hagen sånn kvart over ti.

Nå har vi spist frokost, eldste og yngste er ute i strålende vær og jeg skal rydde litt og bake kake.

Og sola stråler og det er kjempevarmt

Og det er allerede tid for å sove for den lille frøkna som ikke ville sove de siste par dagene før litt langt på dag.

Som jeg mens jeg spiste og de var ute kom på at vsr grusomt varm å ta på i natt og målt til 37,9 på stellebordet i morges.

Lille gullet mitt.
 
Back
Topp