♡ Skravletråd JUNI ♡

Morn :D Ser på Luksusfellen, og blir inspirert til å selge veldig mye unødvendig stæsj :)
 
Jeg skal
#"rydde" soverommet. Som folk flest ikke vil anse som ryddet når jeg er ferdig. Rommet vårt er der alt havner. Mye poser og kasser med barneklær og mye annet når vi rydder. På spørsmål om hva han ønsket seg til bursdagen sa mannen "tilgang til klesskapet mitt"
Så jeg prøver å ordne det.
#bake kake. Håper vi har ingredienser, tror vi mangler smør så trolig
#handle. I alle fall smør og kanskje noe middag. Og sikkert mye annet
#få yngste til å sove. Første forsøk mislykket. Mistenker grenseland feber også. Varierende måling i øret, funker ikke så godt på henne hun er for lita. Så måle baken når jeg bytter bleie om litt.

#få alle tre ungene til å ordne kort til mannen

#hente mellomste i bhg for aller siste gang og ha med et lass av greier hjem.

Mannen kommer hjem en gang mellom "være med og hente i bhg" og "for sent til å arrangere selskap for ungene skal legge seg"

Pustepause. Straks over
Lista er lang
 
Jeg skal
#"rydde" soverommet. Som folk flest ikke vil anse som ryddet når jeg er ferdig. Rommet vårt er der alt havner. Mye poser og kasser med barneklær og mye annet når vi rydder. På spørsmål om hva han ønsket seg til bursdagen sa mannen "tilgang til klesskapet mitt"
Så jeg prøver å ordne det.
#bake kake. Håper vi har ingredienser, tror vi mangler smør så trolig
#handle. I alle fall smør og kanskje noe middag. Og sikkert mye annet
#få yngste til å sove. Første forsøk mislykket. Mistenker grenseland feber også. Varierende måling i øret, funker ikke så godt på henne hun er for lita. Så måle baken når jeg bytter bleie om litt.

#få alle tre ungene til å ordne kort til mannen

#hente mellomste i bhg for aller siste gang og ha med et lass av greier hjem.

Mannen kommer hjem en gang mellom "være med og hente i bhg" og "for sent til å arrangere selskap for ungene skal legge seg"

Pustepause. Straks over
Lista er lang
Blir nesten sliten av å lese lista di. Ønsker deg lykke til :)
 
Blir nesten sliten av å lese lista di. Ønsker deg lykke til :)
Jeg er sliten. Leser du innlegget mitt om morgenen/levering i bhg også så skjønner du sikkert hvorfor jeg er sliten bare av å tenke på dette

Men jeg har ordnet delvis tilgang til klesskapet. Ikke ryddig, men delvis tilgang.

Forsøk to på å legge snuppa inne sviktet så jeg lurer på å handle. Med henne i vogn hadde vært best men hun klatrer sikkert utav så sikkert bæresele.

Må sjekke hva vi mangler da
 
Hvordan gikk det i natt?[emoji2]
Fulle 8 timer søvn og 15 min med kaffekoppen før han våkna [emoji14] kl var dog 0615 [emoji14] men kjempe fornøyd hehe
 
Det er innafor å feire fredag med å kjøpe sushi, sant?

da får jeg kombinert flere ting, som behovet for å spise mer fisk, ønsket om å ikke lage mer oppvask og pleiet det totale mangelen på overskudd til å lage en sunn middag :D
(tror jeg har overtalt meg selv gitt)
 
Stille i dag

Jeg har handlet og lillemor har sovet. De to ungene som er hjemme har laget kort til mannen.

På tide å bake
 
Tidenes levering

Aller siste levering i bhg

Det tikker inn melding klokka åtte. Husk at det et lov å ta med leke. Akkurat da tittet hun in døra til rommet vårt. Husk leke i dag, sier jeg

Jaaaaa!

Storebror har hatt med spinner på skolen siden den første kom. Endelig er det ha med leke dag i bhg. Endelig hennes tur!

Stress med å tegne kort (til xxl barnehage. Takk for at dere har passet på meg) og frokost. Innom butikken på veien og kjøper en pose sjokolade. Jeg har selvsagt ikke ordnet dette i tide nei. Si det sånn, ungene tegner kort til mannen i dag. Han har bursdag. I dag.

Og så til bhg, kvart over ni. Kjernetid fra 9.30 så dette gikk jo fint. Hun leverer sjokolade og kort stolt, og viser frem leken hun har med.
Fint.

Så kom ped leder inn døra. Og. Oi. Spinner er ikke lov. Det glemte jeg å skrive i meldinga.

Hundre og ett ute og tårer og hikst og på toppen av det hele neseblod. Etter mye om og men fikk jeg dra hjem og hente en cupcake surprise. Sprettballen jeg egentlig skulle hente fant vi ikke. Så vi hadde avklart backup.

Stakkars hunden som skulle bli luftet når vi bare hadde levert slapp ut i hagen sånn kvart over ti.

Nå har vi spist frokost, eldste og yngste er ute i strålende vær og jeg skal rydde litt og bake kake.

Og sola stråler og det er kjempevarmt

Og det er allerede tid for å sove for den lille frøkna som ikke ville sove de siste par dagene før litt langt på dag.

Som jeg mens jeg spiste og de var ute kom på at vsr grusomt varm å ta på i natt og målt til 37,9 på stellebordet i morges.

Lille gullet mitt.
Høres ut som en ganske så kaotisk start gitt på dagen :eek: Håper den er roligere og bedre nå da.

Og gratulerer til mannen din
 
Høres ut som en ganske så kaotisk start gitt på dagen :eek: Håper den er roligere og bedre nå da.

Og gratulerer til mannen din
Kaotisk start ja. Og meget trist jente. Men heldigvis i god lek innen jeg kom tilbake med annen leke (og vannflaske)

Snart hente henne. Men nå står kaka i ovnen. Så vente litt. Mannen ønsker å være med også, men vet ikke hvor sent han kommer så jeg skal høre med ham.
 
Høres ut som en ganske så kaotisk start gitt på dagen :eek: Håper den er roligere og bedre nå da.

Og gratulerer til mannen din
Kaotisk start ja. Og meget trist jente. Men heldigvis i god lek innen jeg kom tilbake med annen leke (og vannflaske)
.
 
Og vi er vel hjemme og et kapittel er avsluttet
 
Det er innafor å feire fredag med å kjøpe sushi, sant?

da får jeg kombinert flere ting, som behovet for å spise mer fisk, ønsket om å ikke lage mer oppvask og pleiet det totale mangelen på overskudd til å lage en sunn middag :D
(tror jeg har overtalt meg selv gitt)
Burde være mer enn god nok grunn det :D
 
Kaotisk start ja. Og meget trist jente. Men heldigvis i god lek innen jeg kom tilbake med annen leke (og vannflaske)

Snart hente henne. Men nå står kaka i ovnen. Så vente litt. Mannen ønsker å være med også, men vet ikke hvor sent han kommer så jeg skal høre med ham.
Hva slags kake får han? :) gratulerer til han forresten:D
 
Tenkte jeg skulle ha 63 flere innlegg og gi meg på et forholdsvis rundt tall. Men det var stille rundtomkring gitt
 
Haha ja for det er så mye billigere? Også er jeg så glad i kjøtt og slikt også liksom [emoji23]

Kjempe :D Sov til minste ble for sulten [emoji14]

Joda. Men noe mørke nøytrale klær har jeg riktignok. Men formen var absolutt min smak ja :D

Skaff deg en ku davel[emoji23] og en gris!
 
Back
Topp