Ønskebarn4
Første møte med forumet
11 dpo og ny negativ test. Føler meg ikke gravid så begynner og innse at det ikke gikk denne mnd
Føles litt teit å skulle være så skuffet når vi bare er på pp2 og vi er så heldige å ha 3 barn, skulle jo egentlig ikke ha flere barn heller...men så ble jeg uforventa gravid i mars før jeg mistet noen uker senere og nå klarer jeg ikke tenke på noe annet enn nr4
Har fortsatt 2 tester igjen som jeg tar i morgen og søndag, men orker nesten ikke håpa at de er positive engang. Nå skal jeg tillate meg selv å være skuffet i noen dager før vi prøver igjen neste syklus
Krysser fingrene for at det klaffer for dere andre 
Føles litt teit å skulle være så skuffet når vi bare er på pp2 og vi er så heldige å ha 3 barn, skulle jo egentlig ikke ha flere barn heller...men så ble jeg uforventa gravid i mars før jeg mistet noen uker senere og nå klarer jeg ikke tenke på noe annet enn nr4
Har fortsatt 2 tester igjen som jeg tar i morgen og søndag, men orker nesten ikke håpa at de er positive engang. Nå skal jeg tillate meg selv å være skuffet i noen dager før vi prøver igjen neste syklus
Krysser fingrene for at det klaffer for dere andre 

Men fortsatt blenda. Har du testet noe mer i dag?

Men føler jo at det kan jo ikke være no’ bra når det gjør så sabla vondt 
I går kveld/natt og i dag har det ikke vært noe smerter enda! Er 9dpo i dag 
Veldig fin strek dette! Ser tydeligere ut enn min
Det er fint egentlig
Håpet er ikke ute, si ifra hvis jeg får sette deg på gravid
Hver syklus har vært vidt forskjellig nå her og
Når tester du?