♡ IKM UKE 34 ♡

Jeg tok en test fordi vi skal ut og jeg er litt usikker på om jeg skal drikke, men det blir såååå tydelig hvis jeg ikke drikker med denne gjengen her. Testen er veldig negativ, og jeg er ganske sikker på at jeg er 10dpo, så føler jo den burde vært positiv hvis det var noe nå.

Vedlegg

• IMG_0033.jpeg
    IMG_0033.jpeg
    368,3 KB · Visninger: 69
Jeg tok en test fordi vi skal ut og jeg er litt usikker på om jeg skal drikke, men det blir såååå tydelig hvis jeg ikke drikker med denne gjengen her. Testen er veldig negativ, og jeg er ganske sikker på at jeg er 10dpo, så føler jo den burde vært positiv hvis det var noe nå.
10 dpo er jo fortsatt tidlig, så det er fullt mulig å få positiv test om et par dager enda :D
Men når det kommer til å drikke alkohol må du bare kjenne på hva du er komfortabel med! Ikke noe riktig eller galt svar ang det når testen er blank

Jeg er 10 dpo i dag. Tegnene jeg hadde har forsvunnet så progresteron er nok dalende og mtp murringene i magen så kommer nok TR snart :) Hvordan går det der, har du fått testet?:love2
Okei skjønner. Men vi andre får håpe litt for deg da? :angelic: Frykter kanskje jeg får kort lutealfase pga smertene i går, siden det er helt stille i dag.. da har mens pleid å kommet dagen etter, men i morgen er jeg 10dpo, så håper ikke den kommer i morgen :sorry: Har ikke fått testet enda :Heartpink

Okei skjønner. Men vi andre får håpe litt for deg da? :angelic: Frykter kanskje jeg får kort lutealfase pga smertene i går, siden det er helt stille i dag.. da har mens pleid å kommet dagen etter, men i morgen er jeg 10dpo, så håper ikke den kommer i morgen :sorry: Har ikke fått testet enda :Heartpink
Krysser alt jeg har for deg :smiley-angelic001

10 dpo. Negativ test. Sjekka puls også, å den er lik som vanlig og ikke økende. Så er rimelig sikker på at denne perioden gikk rett i dass. Men snakket en del med gubben disse siste par dagene, da jeg har slitt veldig med tanken om å være ferdig. Blir en skikkelig sorg over å ha "mista ein" på et vis. Så vi er da enig om at vi prøver frem til gyntimen, innen 1 november er vi lovet time, og så velger vi derfra løpet videre. Da jeg kjenner jeg trenger en forklaring. En forklaring på hvorfor ting ikke går, hva er årsaken. Men vi er også enig om at ivf, inseminering osv ikke er aktuelt for oss.

Så god og støttende du er :love2 Krysser fingrene for at det var festesmerter og at du snart får to streker:happy: Har en god følelse på det snart skjer!

10 dpo. Negativ test. Sjekka puls også, å den er lik som vanlig og ikke økende. Så er rimelig sikker på at denne perioden gikk rett i dass. Men snakket en del med gubben disse siste par dagene, da jeg har slitt veldig med tanken om å være ferdig. Blir en skikkelig sorg over å ha "mista ein" på et vis. Så vi er da enig om at vi prøver frem til gyntimen, innen 1 november er vi lovet time, og så velger vi derfra løpet videre. Da jeg kjenner jeg trenger en forklaring. En forklaring på hvorfor ting ikke går, hva er årsaken. Men vi er også enig om at ivf, inseminering osv ikke er aktuelt for oss.
Ååå, skjønner, men det var fint å høre at han har fått tenkt på det og blir med på å prøve frem til november hvertfall :smiley-angelic001 Ja syns alle fortjener å få et svar - så godt det går :Heartpink

Det skjønner jeg godt. Du har jo ventet så lenge for at syklus skal være i synk nå. Snart er det din tur :Heartred
Ja, jeg fikk håpet litt endelig, men vi får bare se.. jeg har bare måttet ta litt avstand fra testingen i dag og har hygget meg i familieselskap :Heartpink Takk for gode ord :shy:
Må si det hjelper mye å allerede ha et barn i denne prøvingen. Hun var så god i sta, nusset meg på kinnet, og sa mens hun klemte meg: ååå du er den beste mamma som har skjedd meg :Heartred
Åååå noe så fint :shy: Det hjelper mye, men gir også mersmak :hilarious::Heartpink

Så god og støttende du er :love2 Krysser fingrene for at det var festesmerter og at du snart får to streker:happy: Har en god følelse på det snart skjer!
Takk for støtten fra deg og, det er fint å være her inne med andre som går igjennom lignende og forstår :Heartpink Jaaa :shy: Det blir da begge vår tur snart, ikkesant? :Heartpink

Back
Topp