♡ IKM UKE 34 ♡

Jeg er på cd14 og ingen el enda. Denne pp har valgt å ikke bruke letrozol fordi jeg har ikke blitt gravid siste 6 pp med letrozol. Har hatt første samtale med infertilitets klinik for en uke siden og vi skal starte med ivf stimulering på begynnelsen av oktober om vi ikke blir gravide denne pp eller i september!! Jeg er veldig lettet nå, skjer det så skjer det, skjer det ikke så vet jeg at det nærmer seg og gleder meg til oktober!! ❤️
Du hadde jo en del kjemiske på rad husker jeg? Men var det før Letrozol det? Så bra å høre dere får hjelp snart om det ikke sitter de neste PP ja :shy::Heartpink Håper jo det kan sitte nå, men litt betryggende å ha det i bakhånd :shy:

Veldig behagelig ja ❤️ ingenting feil med meg eller mannen, gjort aktiv disse månedene etter MA men når man ikke lykkes så klarer ikke psyken lenger den skuffelsen. Det at vi valgte ivf var ikke noe vi tenkte på før men nå er jeg så takknemlig for at det finnes. ❤️
Jeg kan forstå veldig godt det med psyken. Men ivf er jo bare litt hjelp med første biten av prosessen. Tror det kommer til å bli kjempe spennende :)

Du hadde jo en del kjemiske på rad husker jeg? Men var det før Letrozol det? Så bra å høre dere får hjelp snart om det ikke sitter de neste PP ja :shy::Heartpink Håper jo det kan sitte nå, men litt betryggende å ha det i bakhånd :shy:
De sa jo at det var stor sjansen at vi ble gravide før stimulering da ettersom alt var normalt og fin hos oss. Vi kommer ikke til å gi oss før den sitter, baby ønske er så stort at vi er villig til å gå gjennom ivf istedenfor å prøve flere pp! Ja det er den trygge følelsen som har beroliget meg litt nå ❤️

Back
Topp