♡ IKM UKE 34 ♡

Men takk i lige måde :Heartpink Og hvordan føles det hos deg i dag, du er 1 dpo? Nei EL bl i dag??
Ja EL dag i dag ut i fra peak, men ikke kjent på like store eggløsningssmerter som vanlig. Kan være fordi jeg var hos fysio i morges. Blir spennende å se hvordan tempen utvikler seg

11 dpo og dagens test! :woot:
Er helt målløs :nailbiting:
20250816_045043.jpg

Noen som har erfaring med Make sure tidlig test og skyggestrek? Opplever at jeg ser teststreken selv om den ikke har skiftet farge (hvit men blank), så usikker på om det kan regnes som en skyggestrek. Når jeg tok bildet svart hvitt og skrudde opp eksponeringen ble det en tydlige skygge, men vet ikke om det teller?

Skal først ha mensen om 5 dager og tok test med kveldsurin, så skjønner at resultatet uansett ikke er noen garanti, men aldri opplevd dette før.
IMG_1687.jpeg

Vedlegg

• IMG_1683.jpeg
    IMG_1683.jpeg
    786,9 KB · Visninger: 51
Var så dum at jeg glemte å ta på smartklokken før jeg la meg i går, så nå vet jeg ikke om det var tempstigning og at eggløsning har vært. Så da vet jeg ikke om det er trygt å begynne med Wild Yam og ananas

Første gang jeg har tidligtester fra bp, så nå startet jeg testinga kvelden 6dpo for å ha en negativ test å sammenligne med
:laughing001 Tror jeg så en skygge eller noe på den, så det må jeg nok bare venne meg til, jeg har veeldig strekøyne :laughing002
Men fortsatte i dag 7 dpo såklart, føler jeg ser samme skygge veldig svakt, så det er vel nullpunktet for meg på disse testene. Legger ved bilde fra 7 dpoIMG_9872.jpeg

Noen som har erfaring med Make sure tidlig test og skyggestrek? Opplever at jeg ser teststreken selv om den ikke har skiftet farge (hvit men blank), så usikker på om det kan regnes som en skyggestrek. Når jeg tok bildet svart hvitt og skrudde opp eksponeringen ble det en tydlige skygge, men vet ikke om det teller?

Skal først ha mensen om 5 dager og tok test med kveldsurin, så skjønner at resultatet uansett ikke er noen garanti, men aldri opplevd dette før.Vis vedlegget 467385
Jeg har aldri prøvd MS, håper noen kan svare deg :happy:

Var så dum at jeg glemte å ta på smartklokken før jeg la meg i går, så nå vet jeg ikke om det var tempstigning og at eggløsning har vært. Så da vet jeg ikke om det er trygt å begynne med Wild Yam og ananas
Næææ så ergelig! Typisk at det skal skje når man er midt i det ting skjer :facepalm: Men hvordan er LH-testene?

Første gang jeg har tidligtester fra bp, så nå startet jeg testinga kvelden 6dpo for å ha en negativ test å sammenligne med
:laughing001 Tror jeg så en skygge eller noe på den, så det må jeg nok bare venne meg til, jeg har veeldig strekøyne :laughing002
Men fortsatte i dag 7 dpo såklart, føler jeg ser samme skygge veldig svakt, så det er vel nullpunktet for meg på disse testene. Legger ved bilde fra 7 dpoVis vedlegget 467395
Jeg ser skyggen :woot: Dette kan fort bli noe mer tror jeg ja :love017

Jeg ser, og det er rosa farge :shy::woot: Har du noen symptomer nå?
Jeg føler også denne var rosa:cat: hadde noen rare smerter igår, kjentes ut som mensen var på vei. Idag føler jeg at det er litt «ømt» i livmoren. Men ellers ingen av symptomene jeg pleier å ha i lutealfasen, som føles helt rart fordi det har vært helt likt hver syklus.

Hvordan går det med deg idag?:Heartpink

12dpo. Hadde igjen 2 tester så tok en nå og kan skimte en veldig svak strek, skrudde ned lysstyrken, men vet ikke om det er mulig å se den for andre uansett :smiley-ashamed004 begynte uansett å spotte nå, så da er nok tr her i løpet av dagen :Heartred

Vedlegg

• 20250816_092014.jpg
    20250816_092014.jpg
    582,5 KB · Visninger: 56
12dpo. Hadde igjen 2 tester så tok en nå og kan skimte en veldig svak strek, skrudde ned lysstyrken, men vet ikke om det er mulig å se den for andre uansett :smiley-ashamed004 begynte uansett å spotte nå, så da er nok tr her i løpet av dagen :Heartred
Jeg ser den streken! Håper det er noe og at spottingen er noe annet :shy: :Heartpink

Back
Topp