Men takk i lige mådeDu passer jo på og oppmuntrer alle, så fortjener det tilbake
Og hvordan føles det hos deg i dag, du er 1 dpo? Nei EL bl i dag??Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men takk i lige mådeDu passer jo på og oppmuntrer alle, så fortjener det tilbake
Og hvordan føles det hos deg i dag, du er 1 dpo? Nei EL bl i dag??Ja EL dag i dag ut i fra peak, men ikke kjent på like store eggløsningssmerter som vanlig. Kan være fordi jeg var hos fysio i morges. Blir spennende å se hvordan tempen utvikler segMen takk i lige mådeOg hvordan føles det hos deg i dag, du er 1 dpo? Nei EL bl i dag??
Veldig fint å være her ja, føles litt mindre håpløst når man er flere. Håper det er alles tur snartTakk for støtten fra deg og, det er fint å være her inne med andre som går igjennom lignende og forstårJaaa
Det blir da begge vår tur snart, ikkesant?
![]()

Enig, og enig, alle fortjener disse små (store) skattene sine som er så høyt ønsketVeldig fint å være her ja, føles litt mindre håpløst når man er flere. Håper det er alles tur snart![]()

Jeg brukte siste fra babyplan igårÅåå det er så rørende fint å få sånn varm energi her inneHvordan går det med dine tester? Det så jo helt utrolig lovende ut!
![]()
jeg syns jeg noe på dagens også men igjen kan det jo være skygger…Ååå gratulerer!!

Herregud!! Jaaaaaaaaa!!

Tror jeg så en skygge eller noe på den, så det må jeg nok bare venne meg til, jeg har veeldig strekøyne 

Jeg har aldri prøvd MS, håper noen kan svare degNoen som har erfaring med Make sure tidlig test og skyggestrek? Opplever at jeg ser teststreken selv om den ikke har skiftet farge (hvit men blank), så usikker på om det kan regnes som en skyggestrek. Når jeg tok bildet svart hvitt og skrudde opp eksponeringen ble det en tydlige skygge, men vet ikke om det teller?
Skal først ha mensen om 5 dager og tok test med kveldsurin, så skjønner at resultatet uansett ikke er noen garanti, men aldri opplevd dette før.Vis vedlegget 467385

Jeg ser, og det er rosa fargeJeg brukte siste fra babyplan igårjeg syns jeg noe på dagens også men igjen kan det jo være skygger…
Vis vedlegget 467391

Har du noen symptomer nå?Næææ så ergelig! Typisk at det skal skje når man er midt i det ting skjerVar så dum at jeg glemte å ta på smartklokken før jeg la meg i går, så nå vet jeg ikke om det var tempstigning og at eggløsning har vært. Så da vet jeg ikke om det er trygt å begynne med Wild Yam og ananas
Men hvordan er LH-testene?Jeg ser skyggenFørste gang jeg har tidligtester fra bp, så nå startet jeg testinga kvelden 6dpo for å ha en negativ test å sammenligne med
Tror jeg så en skygge eller noe på den, så det må jeg nok bare venne meg til, jeg har veeldig strekøyne
Men fortsatte i dag 7 dpo såklart, føler jeg ser samme skygge veldig svakt, så det er vel nullpunktet for meg på disse testene. Legger ved bilde fra 7 dpoVis vedlegget 467395
Dette kan fort bli noe mer tror jeg ja 
Jeg føler også denne var rosaJeg ser, og det er rosa fargeHar du noen symptomer nå?
hadde noen rare smerter igår, kjentes ut som mensen var på vei. Idag føler jeg at det er litt «ømt» i livmoren. Men ellers ingen av symptomene jeg pleier å ha i lutealfasen, som føles helt rart fordi det har vært helt likt hver syklus.
Den er 0.05 nå og var 0.16 i går. Med peak på 1.17 denne gang er det vel størst sjangse for at det faktisk ble eggløsningNæææ så ergelig! Typisk at det skal skje når man er midt i det ting skjerMen hvordan er LH-testene?
Jeg ser den streken! Håper det er noe og at spottingen er noe annet12dpo. Hadde igjen 2 tester så tok en nå og kan skimte en veldig svak strek, skrudde ned lysstyrken, men vet ikke om det er mulig å se den for andre uansettbegynte uansett å spotte nå, så da er nok tr her i løpet av dagen
![]()

Ja tenker det, men du kan jo til nød vente 1 dag med midlene så de ikke forstyrrer noe, men du får se an hva du tror er bestDen er 0.05 nå og var 0.16 i går. Med peak på 1.17 denne gang er det vel størst sjangse for at det faktisk ble eggløsning