Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff føler med deg, ikke noe gøy med smerter. Håper det roer seg ned snart. Litt rart hvis det skulle være mensensmerter så tidlig og da pleier det vel å være litt blødning samtidig? Krysser fingrene for festesmerterSå bra, takk for at du så på denSer at din svingte litt, fint å se at det er normalt og man er gravid fordi. Jeg kjenner bare at jeg er litt sårbar for tiden for jeg har ventet i 9 måneder på at hormonene skal gå seg til, også endelig ser ting så bra ut med lutealfase på 14 dager og tidlig el! Men så ender jeg med å ligge i forsterstilling halve dagen 8dpo pga sterke kramper, da følte jeg bare plutselig at nå er alt håp var ute og at mens er på vei
Ja, før har jeg tenkt at smerter og kramper er progesteronet som påvirker blodtilførselen der nede, men også tarmsystemet + luft i magen. Men har bare aldri vært så vondt før så lenge før mens. Så blir sikkert bare litt redd også
![]()
Jeg også føler jeg ser noe, men lurer på om det bare er en skygge.. men håperS
Er noe![]()

Krysser fingrene, så den lettJeg også føler jeg ser noe, men lurer på om det bare er en skygge.. men håper![]()
Her er det noe
Åååå!Takk for medfølelseUff føler med deg, ikke noe gøy med smerter. Håper det roer seg ned snart. Litt rart hvis det skulle være mensensmerter så tidlig og da pleier det vel å være litt blødning samtidig? Krysser fingrene for festesmerter
Pleier å få smerter i lutealfasen ganske tidlig, men ikke så tidlig og så vondt
Håper jo på det, men tror ikke det skal gjøre så vondt 
Håper det ikke bare er en skygge.. så spent på din test idag!!Her er det noe![]()
Åååå!

Så bra, takk for at du så på denSer at din svingte litt, fint å se at det er normalt og man er gravid fordi. Jeg kjenner bare at jeg er litt sårbar for tiden for jeg har ventet i 9 måneder på at hormonene skal gå seg til, også endelig ser ting så bra ut med lutealfase på 14 dager og tidlig el! Men så ender jeg med å ligge i forsterstilling halve dagen 8dpo pga sterke kramper, da følte jeg bare plutselig at nå er alt håp var ute og at mens er på vei
Ja, før har jeg tenkt at smerter og kramper er progesteronet som påvirker blodtilførselen der nede, men også tarmsystemet + luft i magen. Men har bare aldri vært så vondt før så lenge før mens. Så blir sikkert bare litt redd også
![]()
Utrolig kjedelig og ekkelt å ha så vondt! Håper primært at det er et godt tegn, sekundert at det ikke er noe alvorlig og at det går over Det ser VELDIG ut som strekHåper det ikke bare er en skygge.. så spent på din test idag!!![]()

Jeg har vanskelig for å teste i dag, har ikke en god følelse på at det blir noe etter disse smertene - for jeg forbinder smertene med mensen
Så må jobbe med meg selv i dag kjenner jeg 
Tusen takk for omtankeUtrolig kjedelig og ekkelt å ha så vondt! Håper primært at det er et godt tegn, sekundert at det ikke er noe alvorlig og at det går over![]()

Det gikk heldigvis over i går kveld, håper bare det ikke kommer tilbake i samma stil 
Ååå håper det er festesmerter du har kjent på…Det ser VELDIG ut som strekJeg har vanskelig for å teste i dag, har ikke en god følelse på at det blir noe etter disse smertene - for jeg forbinder smertene med mensen
![]()

jaa! Håper jeg også! En liten celleklump som er fast bestemt på å sette seg godt til rette!Ååå håper det er festesmerter du har kjent på…![]()

Ååå håper det er festesmerter du har kjent på…![]()
Så koselig med en oppmuntrende heiagjengjaa! Håper jeg også! En liten celleklump som er fast bestemt på å sette seg godt til rette!![]()
Hahha ååå tenk om det bare kunne vært det? 

Spennende å være i gangNå er jeg også igang med testingen! 7 eller 8 dpo i dag. Ser bare en skygge i virkeligheten hvor streken skal være.
Vis vedlegget 467338
Forventet ingenting annet enn negativ så tidlig, men jeg har masse metode tester liggende så tenker å bare brenne gjennom dem. Ser mange sier de er dårligere. Hva tenker dere? Bare kaste eller?
jeg har faktisk aldri prøve metode sine tester..god bedring <3 prøv å ta neste test på veldig konsentrert urin (mine slo først ut etter at jeg ventet med å gå på do 3-4 timer).Tusen takk for omtanke![]()
Det gikk heldigvis over i går kveld, håper bare det ikke kommer tilbake i samma stil
![]()

ikke vær så negativ nå lille PerleDet ser VELDIG ut som strekJeg har vanskelig for å teste i dag, har ikke en god følelse på at det blir noe etter disse smertene - for jeg forbinder smertene med mensen
![]()
Hvor mange DPO er du? Tenk at denne mnd kan de smertene være et lite egg som fester seg