Denne var jo tydelig nåTesten er tatt på ganske utvannet urin. Ser rosa ut i virkeligheten! Håper den fortsetter å utvikle segVis vedlegget 467296
Du er jo gravid du
Gratulerer!!!Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Denne var jo tydelig nåTesten er tatt på ganske utvannet urin. Ser rosa ut i virkeligheten! Håper den fortsetter å utvikle segVis vedlegget 467296
Du er jo gravid du
Gratulerer!!!Super tydelig!Testen er tatt på ganske utvannet urin. Ser rosa ut i virkeligheten! Håper den fortsetter å utvikle segVis vedlegget 467296
Hvilken dpo er du nå?Tørr ikke helt slippe jubelen løs før den er litt sterkere, men ser lovende utDenne var jo tydelig nåDu er jo gravid du
Gratulerer!!!

Håper den blir enda litt sterkere snart, men det er godt å se utvikling! Tror jeg er 9dpo i dagSuper tydelig!Hvilken dpo er du nå?
Dette må jo være noe!Testen er tatt på ganske utvannet urin. Ser rosa ut i virkeligheten! Håper den fortsetter å utvikle segVis vedlegget 467296

Åå så gøy! Jeg har troaHåper den blir enda litt sterkere snart, men det er godt å se utvikling! Tror jeg er 9dpo i dag![]()

Må le av at innbiller har blitt endret til biller. Ja fått lagt aksjer nå i kveld. Nervepirrende å vente så lenge. Chatgpt mente det var best med tømming og i går morges og så vente til i kveld, for å få best mulig sperm. Blir evt en til i morgenJa det er jo så sårtFått lagt inn alle aksjer som skal legges inn i dag? Snaaaaart dpo land
![]()
Tempen må ikke stigeWow! Så høy temp og fin stigning.. min el var jo helt syk og sank til 35.1, så opp til 36.0 neste dag, men har ligget på 36.2-36.3 siden daTrodde den måtte stige for graviditet.. så blir litt skeptisk, det virker som tempen ikke har lyst til å stige
Vis vedlegget 467272
det som skjer er at temperaturen øker når kroppen produserer progesteron, dette skjer uavhengig av om du blir gravid eller ikke. Så vil temperaturen gå ned når nivået progesteron går ned og mensen er på vei/kommer. Temperaturen kan også variere litt uten at det betyr verken det ene elle det andre. Det viktigste er at den holder seg der oppe, det tyder på stabilt nivå av progesteron og det trengs for en evt implantasjon 

Jo, men chatgpt har en del gode poeng, samler mye god info - bare ikke så god på å tyde gravid-strekerMå le av at innbiller har blitt endret til biller. Ja fått lagt aksjer nå i kveld. Nervepirrende å vente så lenge. Chatgpt mente det var best med tømming og i går morges og så vente til i kveld, for å få best mulig sperm. Blir evt en til i morgen
Skjønner det ble nervepirrende å vente, men det kan jo bli helt topp også, beste er jo en fresh batch svømmere

Artig med testing, men ikke gøy med så lite framtreden av strek! Vi får håpe dagen vår er i morgen 9 dpo vi da

Takk for forklaring og bilde! Jeg har bare vært litt redd i dag for at jeg har så sterke smerter at det fordi progesteron ikke stiger mer og mensen kommer tidligere? Siden tempen bare holder seg på lik linje. Men så lenge den er over coverline så er det progesteron eller?Tempen må ikke stigedet som skjer er at temperaturen øker når kroppen produserer progesteron, dette skjer uavhengig av om du blir gravid eller ikke. Så vil temperaturen gå ned når nivået progesteron går ned og mensen er på vei/kommer. Temperaturen kan også variere litt uten at det betyr verken det ene elle det andre. Det viktigste er at den holder seg der oppe, det tyder på stabilt nivå av progesteron og det trengs for en evt implantasjon
Her er bilde av min graf når jeg ble gravid i oktober, den svingte litt og gikk opp igjen
Vis vedlegget 467312
Så lenge den holder seg over coverline er det bra, synes grafen din ser veldig fin ut. Vil ikke tro ut fra grafen at mensen kommer tidligereArtig med testing, men ikke gøy med så lite framtreden av strek! Vi får håpe dagen vår er i morgen 9 dpo vi da
Takk for forklaring og bilde! Jeg har bare vært litt redd i dag for at jeg har så sterke smerter at det fordi progesteron ikke stiger mer og mensen kommer tidligere? Siden tempen bare holder seg på lik linje. Men så lenge den er over coverline så er det progesteron eller?
tempen kan desverre ikke brukes til å bekrefte graviditet, eneste er at er du gravid vil den jo forbli litt høyre, siden progesteronet ikke faller da. Men som du ser på min, så kan det svinge litt utti en graviditet også
kan også legge til at smerter og murringer er en bivirkning på progesteron, så det er normalt å kjenne noe i lutealfasen, jeg gjør også det.Så bra, takk for at du så på denSå lenge den holder seg over coverline er det bra, synes grafen din ser veldig fin ut. Vil ikke tro ut fra grafen at mensen kommer tidligeretempen kan desverre ikke brukes til å bekrefte graviditet, eneste er at er du gravid vil den jo forbli litt høyre, siden progesteronet ikke faller da. Men som du ser på min, så kan det svinge litt utti en graviditet også
kan også legge til at smerter og murringer er en bivirkning på progesteron, så det er normalt å kjenne noe i lutealfasen, jeg gjør også det.
Ser at din svingte litt, fint å se at det er normalt og man er gravid fordi. Jeg kjenner bare at jeg er litt sårbar for tiden for jeg har ventet i 9 måneder på at hormonene skal gå seg til, også endelig ser ting så bra ut med lutealfase på 14 dager og tidlig el! Men så ender jeg med å ligge i forsterstilling halve dagen 8dpo pga sterke kramper, da følte jeg bare plutselig at nå er alt håp var ute og at mens er på vei
Ja, før har jeg tenkt at smerter og kramper er progesteronet som påvirker blodtilførselen der nede, men også tarmsystemet + luft i magen. Men har bare aldri vært så vondt før så lenge før mens. Så blir sikkert bare litt redd også 
Forstår godt at du blir litt redd, jeg kjenner på det selv. Jeg har heller ikke brukt å ha vondt før jeg mistet første gang, så hormoner kan klusse det litt til. Men gravid kan man bli uansett! Krysser fingrene for at dette er månedenSå bra, takk for at du så på denSer at din svingte litt, fint å se at det er normalt og man er gravid fordi. Jeg kjenner bare at jeg er litt sårbar for tiden for jeg har ventet i 9 måneder på at hormonene skal gå seg til, også endelig ser ting så bra ut med lutealfase på 14 dager og tidlig el! Men så ender jeg med å ligge i forsterstilling halve dagen 8dpo pga sterke kramper, da følte jeg bare plutselig at nå er alt håp var ute og at mens er på vei
Ja, før har jeg tenkt at smerter og kramper er progesteronet som påvirker blodtilførselen der nede, men også tarmsystemet + luft i magen. Men har bare aldri vært så vondt før så lenge før mens. Så blir sikkert bare litt redd også
![]()

Jeg har ikke vært her inne så mye i går og i dag, så trist å lese at du har det så vondt! Håper virkelig at det er pga graviditet, sånn at det har en hyggelig grunn - selvom det uansett er dumt å slite med store smerter selvfølgeligSå bra, takk for at du så på denSer at din svingte litt, fint å se at det er normalt og man er gravid fordi. Jeg kjenner bare at jeg er litt sårbar for tiden for jeg har ventet i 9 måneder på at hormonene skal gå seg til, også endelig ser ting så bra ut med lutealfase på 14 dager og tidlig el! Men så ender jeg med å ligge i forsterstilling halve dagen 8dpo pga sterke kramper, da følte jeg bare plutselig at nå er alt håp var ute og at mens er på vei
![]()
håper vi får svar på hva det er i morgen og at du slipper å ha det vondt lengeJa man blir jo ikke klok på disse hormonene! Takk for håpet og takk for pick-up’en, det gjorde godtForstår godt at du blir litt redd, jeg kjenner på det selv. Jeg har heller ikke brukt å ha vondt før jeg mistet første gang, så hormoner kan klusse det litt til. Men gravid kan man bli uansett! Krysser fingrene for at dette er måneden![]()

Så kjedelig med hvite testeeerI dag er jeg ca 10dpo, nok en hviiiiit test som jeg ikke gadd ta bilde av.
Det jeg stusser på er stikkende smerte i høgre siden, har blitt mer merkbart de to siste dagene. Dette er jo kun min andre syklus uten p-piller, men lurer på om noen kjenner seg igjen i slik smerte? Vil si det er ubehagelig+, trenger ikke smertestillende, men synes dette er snodig. Det er av og på gjennom dagen.
Tanken slo meg om det kan være graviditet utenfor livmor? Jeg er mer utsatt for det pga komplikasjon etter KS, men da hadde vel en g-test slått ut?![]()
Men 11 dpo er en dag det også 

Kan hende andre har erfaringer å dele 
Ja det føles liksom sånn; skal det være så smertefullt i hver syklus? La nu smerten bringe en gevinst i det minste jaJeg har ikke vært her inne så mye i går og i dag, så trist å lese at du har det så vondt! Håper virkelig at det er pga graviditet, sånn at det har en hyggelig grunn - selvom det uansett er dumt å slite med store smerter selvfølgelighåper vi får svar på hva det er i morgen og at du slipper å ha det vondt lenge
Som om jeg ikke har nok smerter fra før med fibroen..
Vi skal bare ha vondt vi kvinner? ..Neida, men jeg skal ta det opp på legetime neste uke. Må få sett enda mer på hormonene her tror jeg
Takk for det