♡ IKM UKE 34 ♡

sniker her :happy: så rart at dere har opplevd det med sommerfugler, fordi etter min MA og kjemiske nå, så har jeg opplevd så mye sommerfugler rundt meg, de vil gjerne inn, og kommer inn, aldri opplevd det før! Har tenkt at det er «sommerfugl-år» i år, men det er jo en hyggeligere tanke at det er en annen mening med det:Heartred
Utrolig spesielt og koselig :love7

Det er dessverre ikke en antydning engang i dag, så i går var nok bare testen i seg selv som gav litt skygge. Det var jo litt kort med 2 timers urin, så prøver igjen litt senere selv om det kjennes som mensen skal komme i dag liksom - med magesmerter, luft og murringer pluss litt løs mage :sour:
Vis vedlegget 467278
Ser ut som skygge på bildet i hvertfall

Det eneste som kanskje skiller seg ut er at jeg har mer energi og drivkraft. Vanligvis har jeg kronisk utmattelse og sover hele tiden, også blir jeg tung uken før mens. Denne gangen har jeg hatt masse krefter fra 6dpo, mye sosialt overskudd også, jeg orker liksom å gi av meg selv, det skjer så og si aldri :bored:
Hadde MASSE stikk og drag i går kveld, men virker som det ikke er uvanlig på 7dpo ut ifra tidligere notater. Men føler meg ikke gravid i det hele tatt, så gruer meg til de neste testene :sorry:
Det er noe av det jeg savner med å være gravid, mindre utmattelse og smerter og mer stabilt humør

Ser ut som skygge på bildet i hvertfall
Jeg følte jeg skimtet noe av og til da jeg skulle se på den, men så liksom ikke noe konstant. Prøver igjen når jeg får spart opp. Hvis ikke de smertene jeg går igjennom nå er noe i forbindelse med festesmerter da, for da vil jeg ikke se noe ordentlig før om 1-2 dager :hilarious:
Det er noe av det jeg savner med å være gravid, mindre utmattelse og smerter og mer stabilt humør
Absolutt! Jeg ble friskere av å være gravid! Tenk så heldige vi er som opplever det da, vet jo andre bli veldig dårlige :shy:

Måtte prøve med 4 timers konsentrert urin:dead:

Vedlegg

• IMG_6570.jpeg
    IMG_6570.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 64
Er lov å håpe, men ser blenda ut for meg dessverre
Håper hvertfall :shy: test 2 her, aner ikke hvor lenge jeg klarte spare opp, følte jeg sløste litt tester nå, noe som er dumt for burde egentlig spart de til 9dpo :hilarious: Blank test - nå har jeg bare en igjen! Hvis smertene jeg har hatt i går kveld 7dpo og i dag 8 dpo skulle vært festesmerter kommer det nok ikke strek før 1-2 dager:
IMG_6129.jpeg

Håper hvertfall :shy: test 2 her, aner ikke hvor lenge jeg klarte spare opp, følte jeg sløste litt tester nå, noe som er dumt for burde egentlig spart de til 9dpo :hilarious: Blank test - nå har jeg bare en igjen! Hvis smertene jeg har hatt i går kveld 7dpo og i dag 8 dpo skulle vært festesmerter kommer det nok ikke strek før 1-2 dager:
Vis vedlegget 467290
Krysser fingrene for at der er festesmerter som viser seg på testen om et par dager:smiley-bounce012

Vis vedlegget 467290
8 DPO er fortsatt veldig tidlig. Krysser fingrene for at streken dukker opp ASAP! Husker jeg fikk negativ 8 DPO og positiv 9 DPO

Vis vedlegget 467290
Jeg synes jeg ser en skygge der? :pompus::Heartpink

Vis vedlegget 467290
Føler skyggen er litt sterkere her. Sikkert lurt hvis du klarer å vente to dager før neste test.

Jeg synes jeg ser en skygge der? :pompus::Heartpink
Føler skyggen er litt sterkere her. Sikkert lurt hvis du klarer å vente to dager før neste test.
Det er så rart for jeg ser liksom egentlig ikke NOE før noen påpeker det :hilarious: Så plutselig ser jeg kanskje noe, hva er greia med det? Ja burde sikkert vente, men hvis det går får lang tid imellom syns jeg det blir vanskeligere å teste :hilarious: Er så skummelt fra før :hilarious:

Det er så rart for jeg ser liksom egentlig ikke NOE før noen påpeker det :hilarious: Så plutselig ser jeg kanskje noe, hva er greia med det? Ja burde sikkert vente, men hvis det går får lang tid imellom syns jeg det blir vanskeligere å teste :hilarious: Er så skummelt fra før :hilarious:
Kanskje vi i biller oss eller en form for å beskytte seg selv fra å få håp

Back
Topp