Det tror jeg! Har lest om flere som får dårlig søvn og mareritt når de er gravide.Dette var mitt aller første tegn begge kjemiske siste månedene å. Mareritt natt til 7 dpo! Ligger kanskje noe i det!?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det tror jeg! Har lest om flere som får dårlig søvn og mareritt når de er gravide.Dette var mitt aller første tegn begge kjemiske siste månedene å. Mareritt natt til 7 dpo! Ligger kanskje noe i det!?
Okei det er spennende da6 DPO, og jeg sov vanvittig dårlig i natt! Tok lang tid før jeg fikk sove, hadde rare og "virkelige" drømmer, og våknet mange ganger. Det første tegnet mitt sist jeg ble gravid var nettopp dårlig søvn/drømmer - allerede før positiv test! Tør ikke håpe på for mye, men det ett spennende tegn daTester nok på lørdag når jeg er 9 DPO
![]()
Går det bra å vente? 
Hører det er gode tegn fra mange! Hahaha, lett å bli påvirket, men godt å være i gang med testingen daDpo6, murring og stikking i livmor. Litt slim. Ikke så mye mer her.. tok en test for jeg ble så påvirket herfraSelvfølgelig negativ

Mange med murringer her! Og mange som sier at murringer så tidlig er et veldig godt tegn og at de får det kun ved graviditetDpo 8, å havna nå på testingen![]()
totalt blenda hvite tester i dag, men testa på ettermiddagen. Å er nå heilt fri for tidlig tester, så skal prøve å holde meg til ikm
Men... går rundt å kjenner stadig murring på kveldene nå. Det bruker jeg vanligvis ikke gjøre. Å er så lenge sia yngste nå, at jeg husker ikke hvordan starten va da.
Oiiidet blir noen spennende dager 

Er den helt blank? Mye potensiale her da hvertfall
Deilig å være i gang 
Jeg må inn å se på mobilen, nå er jeg på stor skjermNoen som ser noe på denne? Tok også en vanlig babyplan test som var helt blank.

Får jeg se tempen din? Min er bare rundt 36.2 hver dag, ikke noen særlig svinginger, ingen stigning..Jaa, la oss håpe det!Tempen holder seg høy og fin heldigvis! Har du testet mer idag?

Det går egentlig greit å venteOkei det er spennende daGår det bra å vente?
![]()

Det eneste som kanskje skiller seg ut er at jeg har mer energi og drivkraft. Vanligvis har jeg kronisk utmattelse og sover hele tiden, også blir jeg tung uken før mens. Denne gangen har jeg hatt masse krefter fra 6dpo, mye sosialt overskudd også, jeg orker liksom å gi av meg selv, det skjer så og si aldriEn del av meg håper ikke at kvalmen er svangerskapssymptom fordi det var ordentlig ille i dag
Hva med deg @lilleperle?

Får jeg se tempen din? Min er bare rundt 36.2 hver dag, ikke noen særlig svinginger, ingen stigning..
Jeg tisset på kopp, men det var så lyst så sparer den tidligtesten til litt mer konsentrert urin![]()

Heeelt blank, ikke en spennende skygge i det hele tatt. Men er nokk 6 dpo så det hadde jo vært nesten historisk å få positiv idagEr den helt blank? Mye potensiale her da hvertfallDeilig å være i gang
![]()

Wow! Så høy temp og fin stigning.. min el var jo helt syk og sank til 35.1, så opp til 36.0 neste dag, men har ligget på 36.2-36.3 siden daVis vedlegget 467267
Her er grafen, den steg 1-4 dpo og har holdt seg opp.
Åå men den steg etter EL hos deg eller?
Spent på din test idag![]()
Trodde den måtte stige for graviditet.. så blir litt skeptisk, det virker som tempen ikke har lyst til å stige
Hahaha det hadde gått ned i historiebøkene det jaHeeelt blank, ikke en spennende skygge i det hele tatt. Men er nokk 6 dpo så det hadde jo vært nesten historisk å få positiv idag![]()

tror ikke den trenger å stige, bare den holder seg der den er. Syns dette ser bra ut jeg! Ser jo litt ut som den er på vei opp nå også?Wow! Så høy temp og fin stigning.. min el var jo helt syk og sank til 35.1, så opp til 36.0 neste dag, men har ligget på 36.2-36.3 siden daTrodde den måtte stige for graviditet.. så blir litt skeptisk, det virker som tempen ikke har lyst til å stige
Vis vedlegget 467272

Det er fortsatt tidlig daDet eneste som kanskje skiller seg ut er at jeg har mer energi og drivkraft. Vanligvis har jeg kronisk utmattelse og sover hele tiden, også blir jeg tung uken før mens. Denne gangen har jeg hatt masse krefter fra 6dpo, mye sosialt overskudd også, jeg orker liksom å gi av meg selv, det skjer så og si aldri
Hadde MASSE stikk og drag i går kveld, men virker som det ikke er uvanlig på 7dpo ut ifra tidligere notater. Men føler meg ikke gravid i det hele tatt, så gruer meg til de neste testene![]()
Jeg tenker at det er et tegn at du plutselig har mer overskudd
krysser fingrene!Ja, ser mange som skriver det nå. Andre månedene har jeg ikke hatt det, men denne har det vært så å si hver kveldMange med murringer her! Og mange som sier at murringer så tidlig er et veldig godt tegn og at de får det kun ved graviditetOiiidet blir noen spennende dager
![]()
gubben mener jeg ikke blir å klare å vente til ikm med nye tester
å tror han har helt rett, spekulerer på hvordan jeg kan overbevise han om å dra å kjøpe.Jeg hadde også murringer de siste dager før jeg testet positivt i dagJa, ser mange som skriver det nå. Andre månedene har jeg ikke hatt det, men denne har det vært så å si hver kveld![]()
å tror han har helt rett, spekulerer på hvordan jeg kan overbevise han om å dra å kjøpe.

Hååper dettror ikke den trenger å stige, bare den holder seg der den er. Syns dette ser bra ut jeg! Ser jo litt ut som den er på vei opp nå også?![]()
Håper så veldig 
Du får bare ramse opp alt høylytt for han til han blir så engasjert at han også må bli med å teste tidligJa, ser mange som skriver det nå. Andre månedene har jeg ikke hatt det, men denne har det vært så å si hver kveld![]()
å tror han har helt rett, spekulerer på hvordan jeg kan overbevise han om å dra å kjøpe.