♡ IKM UKE 34 ♡

6 DPO, og jeg sov vanvittig dårlig i natt! Tok lang tid før jeg fikk sove, hadde rare og "virkelige" drømmer, og våknet mange ganger. Det første tegnet mitt sist jeg ble gravid var nettopp dårlig søvn/drømmer - allerede før positiv test! Tør ikke håpe på for mye, men det ett spennende tegn da :nailbiting: Tester nok på lørdag når jeg er 9 DPO :Heartpink
Okei det er spennende da :nailbiting: Går det bra å vente? :Heartred

Dpo 8, å havna nå på testingen :nailbiting: :laughing002 totalt blenda hvite tester i dag, men testa på ettermiddagen. Å er nå heilt fri for tidlig tester, så skal prøve å holde meg til ikm :banghead:
Men... går rundt å kjenner stadig murring på kveldene nå. Det bruker jeg vanligvis ikke gjøre. Å er så lenge sia yngste nå, at jeg husker ikke hvordan starten va da.
Mange med murringer her! Og mange som sier at murringer så tidlig er et veldig godt tegn og at de får det kun ved graviditet :smiley-angelic001 Oiiidet blir noen spennende dager :nailbiting::Heartred

Jaa, la oss håpe det! :laughing002 Tempen holder seg høy og fin heldigvis! Har du testet mer idag?
Får jeg se tempen din? Min er bare rundt 36.2 hver dag, ikke noen særlig svinginger, ingen stigning.. :bookworm:

Jeg tisset på kopp, men det var så lyst så sparer den tidligtesten til litt mer konsentrert urin :hilarious:

Okei det er spennende da :nailbiting: Går det bra å vente? :Heartred
Det går egentlig greit å vente ❤️ Prøveperioden denne gangen er annerledes enn de vi har hatt tidligere. Jeg tørr nesten ikke håpe, og det er nok en forsvarsmekanisme. Håper jeg ikke får mye, blir jeg ikke like skuffet. Men vi får se hvordan den strategien går :hilarious:

En del av meg håper ikke at kvalmen er svangerskapssymptom fordi det var ordentlig ille i dag :bag:

Hva med deg @lilleperle?
Det eneste som kanskje skiller seg ut er at jeg har mer energi og drivkraft. Vanligvis har jeg kronisk utmattelse og sover hele tiden, også blir jeg tung uken før mens. Denne gangen har jeg hatt masse krefter fra 6dpo, mye sosialt overskudd også, jeg orker liksom å gi av meg selv, det skjer så og si aldri :bored:
Hadde MASSE stikk og drag i går kveld, men virker som det ikke er uvanlig på 7dpo ut ifra tidligere notater. Men føler meg ikke gravid i det hele tatt, så gruer meg til de neste testene :sorry:

Får jeg se tempen din? Min er bare rundt 36.2 hver dag, ikke noen særlig svinginger, ingen stigning.. :bookworm:

Jeg tisset på kopp, men det var så lyst så sparer den tidligtesten til litt mer konsentrert urin :hilarious:
IMG_6466.jpeg

Her er grafen, den steg 1-4 dpo og har holdt seg opp.
Åå men den steg etter EL hos deg eller?

Spent på din test idag :angel8

Vis vedlegget 467267

Her er grafen, den steg 1-4 dpo og har holdt seg opp.
Åå men den steg etter EL hos deg eller?

Spent på din test idag :angel8
Wow! Så høy temp og fin stigning.. min el var jo helt syk og sank til 35.1, så opp til 36.0 neste dag, men har ligget på 36.2-36.3 siden da :angry3 Trodde den måtte stige for graviditet.. så blir litt skeptisk, det virker som tempen ikke har lyst til å stige :hilarious:
IMG_6088.jpeg

Wow! Så høy temp og fin stigning.. min el var jo helt syk og sank til 35.1, så opp til 36.0 neste dag, men har ligget på 36.2-36.3 siden da :angry3 Trodde den måtte stige for graviditet.. så blir litt skeptisk, det virker som tempen ikke har lyst til å stige :hilarious:
Vis vedlegget 467272
tror ikke den trenger å stige, bare den holder seg der den er. Syns dette ser bra ut jeg! Ser jo litt ut som den er på vei opp nå også? :dance008

Det eneste som kanskje skiller seg ut er at jeg har mer energi og drivkraft. Vanligvis har jeg kronisk utmattelse og sover hele tiden, også blir jeg tung uken før mens. Denne gangen har jeg hatt masse krefter fra 6dpo, mye sosialt overskudd også, jeg orker liksom å gi av meg selv, det skjer så og si aldri :bored:
Hadde MASSE stikk og drag i går kveld, men virker som det ikke er uvanlig på 7dpo ut ifra tidligere notater. Men føler meg ikke gravid i det hele tatt, så gruer meg til de neste testene :sorry:
Det er fortsatt tidlig da :Heartbigred Jeg tenker at det er et tegn at du plutselig har mer overskudd :love7 krysser fingrene!

Mange med murringer her! Og mange som sier at murringer så tidlig er et veldig godt tegn og at de får det kun ved graviditet :smiley-angelic001 Oiiidet blir noen spennende dager :nailbiting::Heartred
Ja, ser mange som skriver det nå. Andre månedene har jeg ikke hatt det, men denne har det vært så å si hver kveld :nailbiting: :smiley-bounce012 gubben mener jeg ikke blir å klare å vente til ikm med nye tester :smiley-bounce022 å tror han har helt rett, spekulerer på hvordan jeg kan overbevise han om å dra å kjøpe.

Ja, ser mange som skriver det nå. Andre månedene har jeg ikke hatt det, men denne har det vært så å si hver kveld :nailbiting: :smiley-bounce012 gubben mener jeg ikke blir å klare å vente til ikm med nye tester :smiley-bounce022 å tror han har helt rett, spekulerer på hvordan jeg kan overbevise han om å dra å kjøpe.
Jeg hadde også murringer de siste dager før jeg testet positivt i dag :love7

Du får bare ramse opp alt høylytt for han til han blir så engasjert at han også må bli med å teste tidlig :)

Back
Topp