♡ IKM UKE 34 ♡

Hva tror dere? :nailbiting: Kan skimte en liten strek i virkeligheten.. tror jeg. Men vanskelig å fange
IMG_7866.jpeg

Nå venter jeg egentlig bare på at TR skal komme. Vet det er tidlig enda men mistet troen på at jeg er gravid denne PPen etter negativ test i dag. Har hatt større/ømme bryster siste dagene men i dag er dem litt mindre og mindre øm så tyder vel på at progesteron er på vei ned. Dagens klaging:sorry: Hvordan har resten det, god eller dårlig følelse denne PPen?:love2

Oj, nå kom det til og med en stor eggehvitteslimklump i testkoppen. Nå håper jeg bare svømmerne har blitt bedre av vitaminer og

Hvilken DPO er du i dag og har du noen symptomer utenom det vanlige?
8dpo, stuptrøtt, kvalm på morgenen frem til kl.13 så på kvelden igjen. Mindre matlyst men behov for småmat her og der. I dag med hjernetåke, påsto ovenfor nabo at det var lørdag i morgen og deretter fredag :hilarious::bored: det stikker i livmoren. Bekkensmerte på en side mot slutten av dagen.

En del av meg håper ikke at kvalmen er svangerskapssymptom fordi det var ordentlig ille i dag :bag:

Hva med deg @lilleperle?

Hvilken DPO er du i dag og har du noen symptomer utenom det vanlige?
6 DPO, og jeg sov vanvittig dårlig i natt! Tok lang tid før jeg fikk sove, hadde rare og "virkelige" drømmer, og våknet mange ganger. Det første tegnet mitt sist jeg ble gravid var nettopp dårlig søvn/drømmer - allerede før positiv test! Tør ikke håpe på for mye, men det ett spennende tegn da :nailbiting: Tester nok på lørdag når jeg er 9 DPO :Heartpink

Back
Topp