Oi Jaaaa, og før du vet det står hele navnet ditt på grafenOppdaget nå at tempgrafen min har skrevet forbokstaven min nå, det må vel love bra før eggløsning hehe

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi Jaaaa, og før du vet det står hele navnet ditt på grafenOppdaget nå at tempgrafen min har skrevet forbokstaven min nå, det må vel love bra før eggløsning hehe

Kan skimte en liten strek i virkeligheten.. tror jeg. Men vanskelig å fange
Jeg skjønner hva du mener, føler det er rosa farge liksom :O Jeg skimter noe!Hva tror dere?Kan skimte en liten strek i virkeligheten.. tror jeg. Men vanskelig å fange Vis vedlegget 467240

Gratulerer9 dpo og jeg ser strek!Vis vedlegget 467237
Ingen tvil her!Heerregud dette ble plutselig spennende!Jeg skjønner hva du mener, føler det er rosa farge liksom :O Jeg skimter noe!![]()
Hehe eller at det står mamma. Det hadde vært spirit baby tegn detOi Jaaaa, og før du vet det står hele navnet ditt på grafen![]()
Syns jeg ser noe her jaHva tror dere?Kan skimte en liten strek i virkeligheten.. tror jeg. Men vanskelig å fange Vis vedlegget 467240

JaaaaaaHehe eller at det står mamma. Det hadde vært spirit baby tegn det

Nå begynner det å skje ting her inne!!Heerregud dette ble plutselig spennende!
Hvor lenge holder du deg før testing?![]()

Ja, jeg vet :-/ Men brukte Babyplan tidlig i går. RSFU tidlig i dag. Så mehJaaaa og jeg syns du hadde så tydelig strek 6dpo så dust at den var svakere i dag![]()
Åjaa, der har du detJa, jeg vet :-/ Men brukte Babyplan tidlig i går. RSFU tidlig i dag. Så mehRyker vel brått på en i morgen
![]()
Spennende med en ny i morgen!!Jeg ser!Hva tror dere?Kan skimte en liten strek i virkeligheten.. tror jeg. Men vanskelig å fange Vis vedlegget 467240
7dpo, stikker veeeldig nedi der, både i eggstokker og i det jeg antar er livmorenHvilken DPO er du i dag og har du noen symptomer utenom det vanlige?

Hvordan har resten det, god eller dårlig følelse denne PPen?
5/6 dpo. Og for første gang kjenner jeg ingentingHvilken DPO er du i dag og har du noen symptomer utenom det vanlige?
om det er et bra eller dårlig tegn vet ikke jeg. Pleier å ha ømme bryster og murringer i dagene her.8dpo, stuptrøtt, kvalm på morgenen frem til kl.13 så på kvelden igjen. Mindre matlyst men behov for småmat her og der. I dag med hjernetåke, påsto ovenfor nabo at det var lørdag i morgen og deretter fredagHvilken DPO er du i dag og har du noen symptomer utenom det vanlige?

det stikker i livmoren. Bekkensmerte på en side mot slutten av dagen.
6 DPO, og jeg sov vanvittig dårlig i natt! Tok lang tid før jeg fikk sove, hadde rare og "virkelige" drømmer, og våknet mange ganger. Det første tegnet mitt sist jeg ble gravid var nettopp dårlig søvn/drømmer - allerede før positiv test! Tør ikke håpe på for mye, men det ett spennende tegn daHvilken DPO er du i dag og har du noen symptomer utenom det vanlige?
Tester nok på lørdag når jeg er 9 DPO 
Dpo6, murring og stikking i livmor. Litt slim. Ikke så mye mer her.. tok en test for jeg ble så påvirket herfraHvilken DPO er du i dag og har du noen symptomer utenom det vanlige?