♡ IKM UKE 34 ♡

Jeg føler liksom jeg skimter noe heeeelt helt svakt likevel jeg og, men det var det streksynet da :bookworm: Blitzen fikk med en strek, men den var så tynn at kan være skyggen av omrisset farge-kanten. Men vi er sabla gode til å myse på oss på disse strekene på tidligtestene :bag:
Vis vedlegget 467216
Jeg syns virkelig det er noe der, jeg. Så på det første bildet du la ut også. Det blir utrolig spennende fremover! :nailbiting:

Jeg føler liksom jeg skimter noe heeeelt helt svakt likevel jeg og, men det var det streksynet da :bookworm: Blitzen fikk med en strek, men den var så tynn at kan være skyggen av omrisset farge-kanten. Men vi er sabla gode til å myse på oss på disse strekene på tidligtestene :bag:
Vis vedlegget 467216
Jeg synes og at jeg skimter noe, men bildet er litt mørkt

Måtte svi av siste metode testen - og den gjorde det metode tester gjør - forble negativ :shifty::hilarious: kveld 8dpo

Vedlegg

• IMG_9961.jpeg
    IMG_9961.jpeg
    107,7 KB · Visninger: 48
Jeg syns virkelig det er noe der, jeg. Så på det første bildet du la ut også. Det blir utrolig spennende fremover! :nailbiting:
Ååå :Heartpink men jeg tenker jo egentlig at det må være en av de med skyggestreker isåfall, for føler ingenting symptomer egentlig, så virker rart så tidlig, men gøy å ha litt forhåpninger også :shy: :Heartpink

Juhuu masse veldig strekkbart slim i dag og nå begynner lh og stige og i tillegg til østrogen. Tror jeg må ha hatt for lite slim før, for blir mer for hver syklus nå etter graviditet og oppstart av vitaminer
Ahhh det er en fin oppdagelse, og et veldig godt tegn vil jeg påstå. Jeg og lurer på om bedringen av syklus denne runden er mye takket være vitaminer, men også kanskje at hormonspiral-forvirringen endelig kanskje er ute av kroppen.

Ahhh det er en fin oppdagelse, og et veldig godt tegn vil jeg påstå. Jeg og lurer på om bedringen av syklus denne runden er mye takket være vitaminer, men også kanskje at hormonspiral-forvirringen endelig kanskje er ute av kroppen.
Ja, virker som om kroppen din er mer i rute nå enn forrige pp :happy: Så spent på testene dine. Hvis det ikke klaffer nå, er det sikkert enda bedre forhold neste pp. Forbedringer gir mye håp. Her har jeg satt samboer på flere vitaminer og

Fant ut at jeg må ta mere vitaminer og høyere dose siden jeg er 40. Bruker Vitex, Aktivt folat, Vitamin D3, q10, sink, selen, B6, Inositol, Vitamin C, Omega3 og Magnesium. Bruker Wild yam etter bekreftet eggløsning
Tar du alt dette hver for seg? Eller det noen kombinasjonspiller?

Duste-metode! Men kan nesten ikke forvente noe annet av den, håper du får en skikkelig strek på en annen test snart :joyful:
Ja den innfrir forventningene :laughing002 Takk i like måte! :Heartbigred

Hei :love7

StjerneStøV• - 31 - B1- pp8- EL 5/8- IKM ca 19/8

Melder meg inn i et forum etter noen mnd uten. Mistet i mai og har siden det prøvd å holde meg litt unna forumer, men trenger å kjenne litt på samholdet her igjen! :D

Ca 8dpo i dag. Testet ikke etter eggløsning denne gangen, og kjente såklart på symptomer for EL tidligere enn vanlig.. er derfor litt usikker om jeg er er 8dpo.
Veldig ømme bryster, men helt blank test i dag :(
Velkommen inn :Heartpink Det var vondt å høre om at du mistet i Mai :sorry: Men så greit at du føler deg klar for å komme litt tilbake til forumet :hug003
Oi, det blir litt ekstra spenning når man ikke er heeelt sikker, håper det dukker opp en strek til deg snart :shy::Heartpink

Back
Topp