♡ IKM UKE 34 ♡

Hvordan gikk det med testen din i dag @lilleperle :D :Heartred
Den tørket akkurat opp nå på 2. Urin, for første urin var gjennomsiktig :hilarious: 7 dpo, første skumle steg tatt denne runden, mys i vei :pompus: Men den er nok helt blank:
IMG_6061.jpeg
IMG_6059.jpeg

Last edited:
Den tørket akkurat opp nå på 2. Urin, for første urin var blankt :hilarious: 7 dpo, første skumle steg tatt denne runden, mys i vei :pompus: Men den er nok helt blank:
Vis vedlegget 467203Vis vedlegget 467204
Like blank som den jeg fikk i dag :wtf:
Så vi får vel smøre oss med litt tålmodighet. Enten hadde jeg en streifer i går, eller så var det noe rart med den testen. Jeg skal prøøøøve å vente til fredag med å ta en ny ;) Når tenker du å ta neste? :)

Like blank som den jeg fikk i dag :wtf:
Så vi får vel smøre oss med litt tålmodighet. Enten hadde jeg en streifer i går, eller så var det noe rart med den testen. Jeg skal prøøøøve å vente til fredag med å ta en ny ;) Når tenker du å ta neste? :)
Oi, klarer du annenhver dag? Har jeg først kommet meg i gang med testing så går det liksom ikke an å ta annenhver dag.

Den tørket akkurat opp nå på 2. Urin, for første urin var gjennomsiktig :hilarious: 7 dpo, første skumle steg tatt denne runden, mys i vei :pompus: Men den er nok helt blank:
Som min dette, men ja dette er jo veldig tidlig! Aaa jeg får ikke til å legge ut bilde her, er visst for stor fil? Prøvde og å ta direkte her. Hadde du utfordringer med det?

Hei hopp
Jeg joiner her, da jeg kanskke tror ikm er 18.08 i stede for 16.08. Så da henger jeg i to grupper så får tiden vise. Dette er kun syklus nr 2 uten p-pille, forrige syklus var 23 dager så jeg går ut ifra den. Har ikke testet etter EL men hadde slim 4 aug, så går ut ifra at keg er 1dpo fra den 5.

Testet snøhvitt i går og forgårs. Venter noe nærmere med mer testing (om jeg klarer vente…).

Hei hopp
Jeg joiner her, da jeg kanskke tror ikm er 18.08 i stede for 16.08. Så da henger jeg i to grupper så får tiden vise. Dette er kun syklus nr 2 uten p-pille, forrige syklus var 23 dager så jeg går ut ifra den. Har ikke testet etter EL men hadde slim 4 aug, så går ut ifra at keg er 1dpo fra den 5.

Testet snøhvitt i går og forgårs. Venter noe nærmere med mer testing (om jeg klarer vente…).
Velkommen inn hit :hello2 Blir spennende å følge med deg! Edit: får ikke flere tegn inn på listen på fremsiden, skal prøve å fikse det igjen :hilarious: :facepalm:

Takk for mysebilde! :gen014
Jeg kan alltids klare å myse frem en skygge til deg, må bare se hardt og lenge! :shy::pompus:
En bp tidligtest uten skygge, er det da egentlig et gyldig testresultat? :think005

Så gøy å følge med når det begynner å komme litt tester her :love017 jeg begynner å teste i morgen selv om jeg tror jeg er bare 6dpo:laughing002 men siden egget alltid har sluppet 12 timer etter peak til meg så tenker jeg at jeg kaaan jo være 7 dpo:wacky:

Back
Topp