Kine 95
Elsker forumet
Hahaha dette er ikke noe jeg har merket selvHaha, enig!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahaha dette er ikke noe jeg har merket selvHaha, enig!!

ChatGPT sa visst at ved lav spermkvalitet og en stund siden utløsning, bør han tømme og så spare opp 1-2 døgn. Så da får aksjene vente littJeg ville ha starta nå!![]()
Jeg ville startet nåLitt strekkbar utflod og høy på monitor. Vente til lh stiger mer eller legge inn aksjer med den strekkbare utfloden?
Denne så jeg nåChatGPT sa visst at ved lav spermkvalitet og en stund siden utløsning, bør han tømme og så spare opp 1-2 døgn. Så da får aksjene vente litt
Ja, slimet er gull! Den er god å legge inn påLitt strekkbar utflod og høy på monitor. Vente til lh stiger mer eller legge inn aksjer med den strekkbare utfloden?

Åh så denne etterpå jeg ogChatGPT sa visst at ved lav spermkvalitet og en stund siden utløsning, bør han tømme og så spare opp 1-2 døgn. Så da får aksjene vente litt

Den tørket akkurat opp nå på 2. Urin, for første urin var gjennomsiktig
7 dpo, første skumle steg tatt denne runden, mys i vei
Men den er nok helt blank:Like blank som den jeg fikk i dagDen tørket akkurat opp nå på 2. Urin, for første urin var blankt7 dpo, første skumle steg tatt denne runden, mys i vei
Men den er nok helt blank:
Vis vedlegget 467203Vis vedlegget 467204

Oi, klarer du annenhver dag? Har jeg først kommet meg i gang med testing så går det liksom ikke an å ta annenhver dag.Like blank som den jeg fikk i dag
Så vi får vel smøre oss med litt tålmodighet. Enten hadde jeg en streifer i går, eller så var det noe rart med den testen. Jeg skal prøøøøve å vente til fredag med å ta en nyNår tenker du å ta neste?
![]()
Som min dette, men ja dette er jo veldig tidlig! Aaa jeg får ikke til å legge ut bilde her, er visst for stor fil? Prøvde og å ta direkte her. Hadde du utfordringer med det?Den tørket akkurat opp nå på 2. Urin, for første urin var gjennomsiktig7 dpo, første skumle steg tatt denne runden, mys i vei
Jeg screenshotter og beskjærer - da blir filen mye mindreSom min dette, men ja dette er jo veldig tidlig! Aaa jeg får ikke til å legge ut bilde her, er visst for stor fil? Prøvde og å ta direkte her. Hadde du utfordringer med det?

Velkommen inn hitHei hopp
Jeg joiner her, da jeg kanskke tror ikm er 18.08 i stede for 16.08. Så da henger jeg i to grupper så får tiden vise. Dette er kun syklus nr 2 uten p-pille, forrige syklus var 23 dager så jeg går ut ifra den. Har ikke testet etter EL men hadde slim 4 aug, så går ut ifra at keg er 1dpo fra den 5.
Testet snøhvitt i går og forgårs. Venter noe nærmere med mer testing (om jeg klarer vente…).
Blir spennende å følge med deg! Edit: får ikke flere tegn inn på listen på fremsiden, skal prøve å fikse det igjen

Takk for mysebilde!Den tørket akkurat opp nå på 2. Urin, for første urin var gjennomsiktig7 dpo, første skumle steg tatt denne runden, mys i vei

Ja! Dette var min 7 dpo forrige graviditetKan man få tidlig positiv GT helt ned på dpo 7?
Oisann! Det var tidlig gittJa! Dette var min 7 dpo forrige graviditet![]()