♡ IKM UKE 34 ♡

Like blank som den jeg fikk i dag :wtf:
Så vi får vel smøre oss med litt tålmodighet. Enten hadde jeg en streifer i går, eller så var det noe rart med den testen. Jeg skal prøøøøve å vente til fredag med å ta en ny ;) Når tenker du å ta neste? :)
Jeg tar neste test i morgen hvis jeg får ut litt konsentrert urinoo :coldfeet: ÅÅå klarer du vente til fredag? :angelic:

ER det noen fler som mangler oppdateringer eller som jeg ikke har fått inn på listen? Har prøvd å legge alle til, men den tuller med meg :smiley-angry026Har også vært veldig travel i dag - men det positive med det er at det snart er ny teste-dag :hilarious::Heartpink

Velkommen inn :Heartpink Det var vondt å høre om at du mistet i Mai :sorry: Men så greit at du føler deg klar for å komme litt tilbake til forumet :hug003
Oi, det blir litt ekstra spenning når man ikke er heeelt sikker, håper det dukker opp en strek til deg snart :shy::Heartpink
Tusen takk :Heartpink
Ja det var kjedelig! Er ekstra spent denne runden siden jeg kjenner på symptomer, men så er fallhøyden stor:nailbiting:
Brenner nok av en test om en times tid. Krysser fingrene for oss alle!!!

ER det noen fler som mangler oppdateringer eller som jeg ikke har fått inn på listen? Har prøvd å legge alle til, men den tuller med meg :smiley-angry026Har også vært veldig travel i dag - men det positive med det er at det snart er ny teste-dag :hilarious::Heartpink
Du kan godt ta meg bort fra listen, så blir det mer tegn tilgjengelig hehe. Nå som eggløsningen kommer senere, havner jeg nok i uke 35

Oppdaget nå at tempgrafen min har skrevet forbokstaven min nå, det må vel love bra før eggløsning hehe

Vedlegg

• Screenshot_20250813_202823_FF App.jpg
    Screenshot_20250813_202823_FF App.jpg
    270 KB · Visninger: 24
Tusen takk :Heartpink
Ja det var kjedelig! Er ekstra spent denne runden siden jeg kjenner på symptomer, men så er fallhøyden stor:nailbiting:
Brenner nok av en test om en times tid. Krysser fingrene for oss alle!!!
Hvilke symptomer kjenner du på? Var ømme bryster en av de sterkeste gravid-symptomet du får?

Har holdt meg litt i bakgrunnen på forum denne pp, har trengt litt ro i hodet. Er plutselig 7 dpo uten å ha tenkt noe særlig på det faktisk, men nå kjenner jeg testetrangen melder seg for fult :hilarious: Har lyst til å vente til mandag med å teste, men redd jeg ryker på en test i morgen allerede!

Back
Topp