♡ IKM UKE 34 ♡

Hvilken DPO er du i dag og har du noen symptomer utenom det vanlige?
Dpo 8, å havna nå på testingen :nailbiting: :laughing002 totalt blenda hvite tester i dag, men testa på ettermiddagen. Å er nå heilt fri for tidlig tester, så skal prøve å holde meg til ikm :banghead:
Men... går rundt å kjenner stadig murring på kveldene nå. Det bruker jeg vanligvis ikke gjøre. Å er så lenge sia yngste nå, at jeg husker ikke hvordan starten va da.

6 DPO, og jeg sov vanvittig dårlig i natt! Tok lang tid før jeg fikk sove, hadde rare og "virkelige" drømmer, og våknet mange ganger. Det første tegnet mitt sist jeg ble gravid var nettopp dårlig søvn/drømmer - allerede før positiv test! Tør ikke håpe på for mye, men det ett spennende tegn da :nailbiting: Tester nok på lørdag når jeg er 9 DPO :Heartpink
Dette var mitt aller første tegn begge kjemiske siste månedene å. Mareritt natt til 7 dpo! Ligger kanskje noe i det!?

IMG_6461.jpeg

Da røyk jeg på første test, så blank som den kan være selvfølgelig :laughing002

Nå venter jeg egentlig bare på at TR skal komme. Vet det er tidlig enda men mistet troen på at jeg er gravid denne PPen etter negativ test i dag. Har hatt større/ømme bryster siste dagene men i dag er dem litt mindre og mindre øm så tyder vel på at progesteron er på vei ned. Dagens klaging:sorry: Hvordan har resten det, god eller dårlig følelse denne PPen?:love2
Vet hvordan det er med de symptomene, gir både håp og håpløshet om hverandre. Håper du får nytt håp ved ny test :smiley-angelic001

7dpo, stikker veeeldig nedi der, både i eggstokker og i det jeg antar er livmoren :wideyed:
Er i tillegg uvanlig tørst.
Ooo! Noe jobbes med der nede :pompus: Har hørt at det for mange er et godt tegn med slike fornemmelsen en uke før mens :nailbiting:
Jeg hadde også masse stikk, sting og dragninger i går kveld 7dpo. Stakk til og med inni tissen :blackeye::hilarious: Men for meg har jeg notert «murringer» før på 7dpo både i gravid-sykluser og ikke-gravid sykluser, så ingen tegn for min del :(

Jeg er nå 9dpo, tok test på morgenurin. Har fremdeles alle symptomer og mer stikking i livmora, kroppen lyver ikke :love7 Håper den sitter
Du er gravid du! :notworthy Så fantastisk gøy!! Du er heldig som kan stole på symptomene dine :hilarious: Jeg får alle symptomer enten jeg er gravid eller ei! Jeg setter deg på gravid ja??

8dpo, stuptrøtt, kvalm på morgenen frem til kl.13 så på kvelden igjen. Mindre matlyst men behov for småmat her og der. I dag med hjernetåke, påsto ovenfor nabo at det var lørdag i morgen og deretter fredag :hilarious::bored: det stikker i livmoren. Bekkensmerte på en side mot slutten av dagen.

En del av meg håper ikke at kvalmen er svangerskapssymptom fordi det var ordentlig ille i dag :bag:

Hva med deg @lilleperle?
Åååå du hadde rett ja! Men uff, kan man ikke få slippe den kvalmen?? :banghead: Hahah måtte le av den hjernetåka, det er meg på en vanlig dag det :hilarious: Du må rapportere om det kommer noen flere gravid-symptomer utover dagen da :hilarious:

Åååå du hadde rett ja! Men uff, kan man ikke få slippe den kvalmen?? :banghead: Hahah måtte le av den hjernetåka, det er meg på en vanlig dag det :hilarious: Du må rapportere om det kommer noen flere gravid-symptomer utover dagen da :hilarious:
Will do! ☺️

Back
Topp