♡ IKM UKE 34 ♡

11 dpo og ny negativ test. Føler meg ikke gravid så begynner og innse at det ikke gikk denne mnd :Heartred Føles litt teit å skulle være så skuffet når vi bare er på pp2 og vi er så heldige å ha 3 barn, skulle jo egentlig ikke ha flere barn heller...men så ble jeg uforventa gravid i mars før jeg mistet noen uker senere og nå klarer jeg ikke tenke på noe annet enn nr4:dontknowHar fortsatt 2 tester igjen som jeg tar i morgen og søndag, men orker nesten ikke håpa at de er positive engang. Nå skal jeg tillate meg selv å være skuffet i noen dager før vi prøver igjen neste syklus :Heartred Krysser fingrene for at det klaffer for dere andre :smiley-bounce022

Nå er jeg også igang med testingen! 7 eller 8 dpo i dag. Ser bare en skygge i virkeligheten hvor streken skal være.
Vis vedlegget 467338

Forventet ingenting annet enn negativ så tidlig, men jeg har masse metode tester liggende så tenker å bare brenne gjennom dem. Ser mange sier de er dårligere. Hva tenker dere? Bare kaste eller?
Jeg fikk ikke stek på dem sist under kjemisk, men fikk strek på de andre.. men det var på slutten da.. men de andre hadde streker. Men her ser det ut som det er en skygge ja! Håååper det utvikler seg :smiley-angelic001 :Heartpink

Artig med testing, men ikke gøy med så lite framtreden av strek! Vi får håpe dagen vår er i morgen 9 dpo vi da :hello2

Takk for forklaring og bilde! Jeg har bare vært litt redd i dag for at jeg har så sterke smerter at det fordi progesteron ikke stiger mer og mensen kommer tidligere? Siden tempen bare holder seg på lik linje. Men så lenge den er over coverline så er det progesteron eller?
Tok ny test i dag også, skulle prøve å holde meg jeg :laughing002 Men fortsatt blenda. Har du testet noe mer i dag?

god bedring <3 prøv å ta neste test på veldig konsentrert urin (mine slo først ut etter at jeg ventet med å gå på do 3-4 timer).
Krysser fingrene for deg :love7
Tusen takk for ønsker om bedring :Heartpink Føler meg mye bedre i dag og har ikke kjent noen ondter enda :smiley-angelic001 Håper det holder seg sånn litt nå :Heartpink Takk for tips, har måttet vente med testingen i dag, får se om jeg tar en i kveld :smug:

ikke vær så negativ nå lille Perle :Heartred Hvor mange DPO er du? Tenk at denne mnd kan de smertene være et lite egg som fester seg :love017
Jo du har rett i at det kan jo finnes en sjans for det; men hver gang jeg får så tidlig menssmerter tenker jeg jo automatisk at det betyr mensen, denne gangen startet det 7dpo!! Men i teorien forbereder jo livmor seg der nede (progesteronet) uansett om det skal bli mens eller implantasjon - så sikkert litt dumt å ta sorgene på forskudd :facepalm: Men føler jo at det kan jo ikke være no’ bra når det gjør så sabla vondt :inpain::angelic: I går kveld/natt og i dag har det ikke vært noe smerter enda! Er 9dpo i dag :Heartpink :smug:

11 dpo og ny negativ test. Føler meg ikke gravid så begynner og innse at det ikke gikk denne mnd :Heartred Føles litt teit å skulle være så skuffet når vi bare er på pp2 og vi er så heldige å ha 3 barn, skulle jo egentlig ikke ha flere barn heller...men så ble jeg uforventa gravid i mars før jeg mistet noen uker senere og nå klarer jeg ikke tenke på noe annet enn nr4:dontknowHar fortsatt 2 tester igjen som jeg tar i morgen og søndag, men orker nesten ikke håpa at de er positive engang. Nå skal jeg tillate meg selv å være skuffet i noen dager før vi prøver igjen neste syklus :Heartred Krysser fingrene for at det klaffer for dere andre :smiley-bounce022
Ååå, men alle har lov å kjenne på sine egne sorger uten å måtte sammenligne med andre:shy: Dette er så sårbart uansett så sånn er det bare :Heartpink Skjønner følelsen med å forberede seg på at det ikke gikk, men det er ikke umulig enda. Men man sitter ofte med en følelse man kjenner selv :Heartpink

Har begynt å spotte, så det lover ikke godt :(Er ca 10 dpo, så jeg skjønner ingenting. Er jo flere dager til ikm :sorry: Hvordan er det med deg i dag? :Heartpink

Ååå :sorry: håper det bare er rester fra en festeblødning eller noe? Har du tatt tester i dag?

Jeg er bedre i dag. Ingen smerter enda - takk og lov! Men ikke tatt noen tester :Heartpink

Ååå :sorry: håper det bare er rester fra en festeblødning eller noe? Har du tatt tester i dag?

Jeg er bedre i dag. Ingen smerter enda - takk og lov! Men ikke tatt noen tester :Heartpink
Ja, men en festeblødning kommer vel før positiv test..?
Ja, jeg tok en denne morgenen. Den var veldig tydelig og fin, men mister håpet nå.

Så godt å høre! Håper du får strek når du tester :Heartpink

Ser jeg skrev helt feil dpo tidligere i uka. Idag er jeg dpo 7. chat gpt tulla med meg :p

Kjenner ingenting denne runden. Sist runde hadde jeg masse symptomer. Men ikke noe som helst denne gangen.. utrolig hvor forskjellig syklus man kan ha.

Ja, men en festeblødning kommer vel før positiv test..?
Ja, jeg tok en denne morgenen. Den var veldig tydelig og fin, men mister håpet nå.

Så godt å høre! Håper du får strek når du tester :Heartpink
IMG_7893.jpeg

Her er forresten dagens test.
Noen som har en lignende erfaring uten å ha mistet? Testene ser foreløpig ut til å bli sterkere, men har altså spottet i dag

Vis vedlegget 467356
Her er forresten dagens test.
Noen som har en lignende erfaring uten å ha mistet? Testene ser foreløpig ut til å bli sterkere, men har altså spottet i dag
Det er mange ufarlige grunner til blødninger i svangerskapet. Jeg hadde det i en uke med nr.2 og fossblødde også men den spira satt så det kan og være ufarlig :cat: Veldig fin strek dette! Ser tydeligere ut enn min ☺️

Kjære deg, tusen takk for at du har orket å sjekke opp i dette for meg! :Heartpink
Da er ikke alt håp ute, og jeg får smøre meg med tålmodighet frem til ny dag og ny test!
Bare hyggelig, en undersøker og lærer seg masse nytt om kvinnekroppen her inne opplever jeg :pompus: Det er fint egentlig :joyful: Håpet er ikke ute, si ifra hvis jeg får sette deg på gravid :shy:

Ser jeg skrev helt feil dpo tidligere i uka. Idag er jeg dpo 7. chat gpt tulla med meg :p

Kjenner ingenting denne runden. Sist runde hadde jeg masse symptomer. Men ikke noe som helst denne gangen.. utrolig hvor forskjellig syklus man kan ha.
Jeg veeeet, det er så forvirrende :nailbiting: Hver syklus har vært vidt forskjellig nå her og :hilarious: Når tester du?

8 dpo i dag, negativ test. Men, har aldri hatt så høy matlyst, spiser jo oftere enn noen gang noe som er svært ulikt meg.. Må også tisse sinnsykt ofte... aldri hatt det slik før ikm... hadde også murringer hele dagen og en bitteliten blødning på kvelden 6 dpo. Håper virkelig på positiv test snart :Heartred

Back
Topp