Helt enig der ja, mye bedre å være sosial [emoji4]Det synes jeg også gitt! [emoji23] Liksom. Heller male møbler? Hallo. Sosialt lag er mye kjekkere. Møbler kan males inne i kjeller i regn det heller [emoji85]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt enig der ja, mye bedre å være sosial [emoji4]Det synes jeg også gitt! [emoji23] Liksom. Heller male møbler? Hallo. Sosialt lag er mye kjekkere. Møbler kan males inne i kjeller i regn det heller [emoji85]
Hadde forresten en utrolig koselig telefonsamtale før i dag.
De ringte fra skolen frøkna skal begynne på.
Først ønsket hun å prate om måtet neste uke, jeg ble litt forvirret siden jeg hadde fått det for meg at vi ikke skulle være med, men kun ped. leder for barnehagen frøkna går i og logopeden som følger henne opp.
Greit sier hun, men spør om vi føler det er greit at det møtet finner sted uten at vi er til stede, jeg bekrefter det og sier jeg stoler 110% på dem.
Så spør hun, siden Liv ikke har gått i barnehage i kommunen, hvem leker hun med hjemme?
De ville vite de i forbindelse med å sette opp klasser.
Syns det er helt fantastisk at skolen ringer og spør om slike ting
345 innlegg igjen... [emoji4] jeg skriver visst mer enn jeg tror jeg gjør [emoji85]
Ååh.. Så lenge til. Jeg håper gubben her er ferdig med maten snart, jeg [emoji85]Litt under 2 timer til mat! Mannen begynte å lage maten så jeg skal lage del 2 [emoji6]
Prøver å få lillegutt til å sovne så jeg kan begynne å skrelle hvitløk med storesøster [emoji4] og begynne å snakke om de 5 pilarer [emoji4]
Sånn.
Tre unger og en mor smurt med solkrem fra topp til tå
Mannen sover enda men han et desverre
1) mann
2) oppvokst med en mor som føyser bort slikt, hun er ikke så flink med solkrem og det går jo så bra så, liksom
Så han kommer til å bli knall solbrent igjen! Han har så lite hår på hodet at han blir solbrent i hodebunnen. Og ansiktet. Hver gang det er sol. Så siden han skal tilbringe tre fire timer på fotballbanen i dag blir han en kokt tomat.
Ja, og godt er det!Det går unna med deg[emoji1]
Sant det. Men deilig øyeblikk.
Ja. Herlig alder.
Dette også. Det er deilig å se seksåringen som er klar for skolen, og storegutt som enda et mammas godgutt også![]()
Jeg er så heldig, dette deilige trekløveret mitt.
Yes![emoji106] og mikke som ikke har irriterende stemme i det hele tatt[emoji28]
Det er jo ekstra stas[emoji2]
Det hender det blir litt mye for henne [emoji171] Men en dag hjemme i ro og fred så går det seg til.
Oh yes gjett om da
Men nå har de blitt dyrere...
Han tok til vett.Uff....solkrem er viktig altså[emoji849] du får mase på ham!
Den er ikke så ny, er en 2012 modell.Så dette, det er da ingenting og har vel skjedd de fleste, bare surt om bilen er ny eller om man vil bilen skal se ut som ny og dermed betale for å fikse det [emoji6]
Får få ungene til å like det så godt at det ikke blir like lenge til neste gang ;-)Om det kun blir en gang hvert 12. År, er det kanskje greit at alle ungene kan dra nytte av det, ja..
[emoji14]
Haha, lurt!Får få ungene til å like det så godt at det ikke blir like lenge til neste gang ;-)
Skulle ha løpeshorts og løpeskoSer den[emoji28] satse på at det går fort da[emoji2] hva skal du ha?
Det var litt lenger jaSer den[emoji4] Har vel tre timer å kjøre, så blir evt i ferien[emoji6] hvis jeg får med mannen[emoji28]
Mange som sier de er bra de på ebaySå nettopp en liten film om det på fb og de snakket om at de måtte ha gode kulelager for å snurre lenge. Men hadde tenkt å kanskje kjøpe noen sånne på ebay eller wish for å se.