☆ Skravletråd Mai ☆

Hvilken idiot mente det var en god ide å putte lakris (BLÆ!!!) inn i guds gave til kvinnen, sjokolade!!!!!!!!!!!!!!
[emoji23][emoji23][emoji23] ikke så godt med sjokolade som du hadde håpet på?

Aldri prøvd faktisk men min tante liker den sjokoladen, jeg for min del forventer at den ikke er god [emoji87]

Eldste går det allerede, og har ikke så veldig mye å klage på.
Han begynte ikke på den skole, og vi fikk aldri den telefonen (med hensyn på hvem han lekte med) når han skulle begynne
Hm. En ny.. Vet ikke hvem som ordner med det der.. Men mulig hun er ny? Hørtes i alle fall veldig bra ut!
Her er skolen så liten, så det blir ikke noe sånne telefoner her [emoji14]

Så bra! Håper det fortsetter sånn med medisinene!
Ja selvsagt ille nok men hjelper å vite det så du nå kan bli bedre og de kan ha det under kontroll [emoji4]
Ja poenget var egentlig at jeg var glad det ikke var så ille [emoji23] Jeg bare kløna litt.

Hadde forresten en utrolig koselig telefonsamtale før i dag.
De ringte fra skolen frøkna skal begynne på.
Først ønsket hun å prate om måtet neste uke, jeg ble litt forvirret siden jeg hadde fått det for meg at vi ikke skulle være med, men kun ped. leder for barnehagen frøkna går i og logopeden som følger henne opp.
Greit sier hun, men spør om vi føler det er greit at det møtet finner sted uten at vi er til stede, jeg bekrefter det og sier jeg stoler 110% på dem.
Så spør hun, siden Liv ikke har gått i barnehage i kommunen, hvem leker hun med hjemme?
De ville vite de i forbindelse med å sette opp klasser.
Syns det er helt fantastisk at skolen ringer og spør om slike ting
Så godt da, og spesielt godt siden hun jo som de sier ikke har gått i bhg der dere bor, så de forventer vel at hennes nettverk med venner der er relativt liten så de vil vel gjøre at hun er i klasse med minst en hun kjenner om mulig [emoji173]️

Back
Topp