Takk, liker deg også[emoji4]Ja [emoji23] Jeg liker deg Shadow
Digger de fleste inne her [emoji16]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk, liker deg også[emoji4]Ja [emoji23] Jeg liker deg Shadow
Kan da ikke ta pause når jeg har funnet denne [emoji23]Tenker det ja. Men må ha pause derifra. Bestilt sikkert 20 ting derifra siste uka [emoji23][emoji23]
Eldste går det allerede, og har ikke så veldig mye å klage på.Virker som en god skole!
[emoji23][emoji23][emoji23] ikke så godt med sjokolade som du hadde håpet på?Hvilken idiot mente det var en god ide å putte lakris (BLÆ!!!) inn i guds gave til kvinnen, sjokolade!!!!!!!!!!!!!!
Det går ikke, er trossakt gave![]()
Var da flere biter enn de.[emoji23][emoji23][emoji23] ikke så godt med sjokolade som du hadde håpet på?
Aldri prøvd faktisk men min tante liker den sjokoladen, jeg for min del forventer at den ikke er god [emoji87]
Jeg ogsåTakk, liker deg også[emoji4]
Digger de fleste inne her [emoji16]
Går fortere enn man tror345 innlegg igjen... [emoji4] jeg skriver visst mer enn jeg tror jeg gjør [emoji85]
Hm. En ny.. Vet ikke hvem som ordner med det der.. Men mulig hun er ny? Hørtes i alle fall veldig bra ut!Eldste går det allerede, og har ikke så veldig mye å klage på.
Han begynte ikke på den skole, og vi fikk aldri den telefonen (med hensyn på hvem han lekte med) når han skulle begynne
Jeg vet det derimot [emoji6]Sender blomster til folk jeg bryr meg om som trenger det og som jeg klarer å spore opp adressen til..
Du vet ikke antall barn![]()
Ja, gjør visst det. Nå trenger jeg bare under 70 innlegg pr dag..Går fortere enn man tror![]()
Så koselig [emoji7] Håper vi får en til etterhvert også.De er 2, 5 og 10 år.
Jeg er seniorrådgiver innen offentlige anskaffelser.
Har mye med prosesser for nye avtaler og oppfølging av leverandører å gjøre.
Ja poenget var egentlig at jeg var glad det ikke var så ille [emoji23] Jeg bare kløna litt.Så bra! Håper det fortsetter sånn med medisinene!
Ja selvsagt ille nok men hjelper å vite det så du nå kan bli bedre og de kan ha det under kontroll [emoji4]
Så godt da, og spesielt godt siden hun jo som de sier ikke har gått i bhg der dere bor, så de forventer vel at hennes nettverk med venner der er relativt liten så de vil vel gjøre at hun er i klasse med minst en hun kjenner om mulig [emoji173]️Hadde forresten en utrolig koselig telefonsamtale før i dag.
De ringte fra skolen frøkna skal begynne på.
Først ønsket hun å prate om måtet neste uke, jeg ble litt forvirret siden jeg hadde fått det for meg at vi ikke skulle være med, men kun ped. leder for barnehagen frøkna går i og logopeden som følger henne opp.
Greit sier hun, men spør om vi føler det er greit at det møtet finner sted uten at vi er til stede, jeg bekrefter det og sier jeg stoler 110% på dem.
Så spør hun, siden Liv ikke har gått i barnehage i kommunen, hvem leker hun med hjemme?
De ville vite de i forbindelse med å sette opp klasser.
Syns det er helt fantastisk at skolen ringer og spør om slike ting
Haha kan ta det her, lett for meg å kaste ut mannen [emoji23] mangler stort kjøkken da, Hmmm kanskje vi må ta turen til RonjaR [emoji6] hun har drømmekjøkken [emoji7]Var det ikke meg det skulle være hos, jeg har mer enn nok![]()
Helt enig [emoji4]Jeg ogsåbra gjeng med jenter
Skjønte det, er vel ikke så vanskelig å forstå når man vet hva de har hvert redd for og opplevd hvor alvorlig dem tar det [emoji54]Ja poenget var egentlig at jeg var glad det ikke var så ille [emoji23] Jeg bare kløna litt.
Ta den under watchlist [emoji23]Kan da ikke ta pause når jeg har funnet denne [emoji23]
Har en hel haug der som aldri blir kjøpt [emoji54]Ta den under watchlist [emoji23]