☆ Skravletråd Mai ☆

Det forstår jeg godt, det kan være tøft å akseptere slikt.. Desverre er det en konsekvens av noe annet. Men vanskelig, Det kan jeg forstå at det er.

Hm, ja. Høres jo ut som han burde det før ryggen og beina blir for ille. Så leit at han ikke har fått dette som et tilbud. Kanskje nevne det for legen?

Nå har han hatt det slik i 15 år, da. Det som er gått ille, er jo gått ille.
Han får dekt såler og evt sko av nav for å bedre holdning (og kunne BRUKE sko), og fokuset til nå har vel vært å finne ut om han kan jobbe, faktisk uføregrad osv.
Men det har jo tatt 15 år, så sier jo litt om hvor tregt ting går. Også er han ikke god på å pushe systemet.. Han skulle ta opp en masse greier på neste navmøte..
Som saksbehandler lovte sette opp rett etter påske........

Sara tenker ikke langt nok.

Avisa har jeg som eavis og varsel på appen nå om ny avis. Inn og se, åpnet ikke avisa men leser artikkelen som lå elektronisk der. Gråvær i morgen sto det. Gråvær???

Sjekket yr. Sjekker storm
Vi skal få 24 grader i morgen. Sol. Gråvær???

Jeg leser artikkelen

Ehh
Ja. Dette er lørdagsavisa!!!

Og det er nå for tredje lørdag på rad "en dag sommer". Søndag blir det gråvær. Så jada. Gråvær i morgen. I lørdagsavisa

Hvilken idiot mente det var en god ide å putte lakris (BLÆ!!!) inn i guds gave til kvinnen, sjokolade!!!!!!!!!!!!!!
Lakris er nam. Det finnes en sånn liten en i en av Freia sine poser som er nam.

Men disse store sjokoladene som selges med lakris i er en skuffelse

Back
Topp