Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Håper virkelig hun går for det [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper virkelig hun går for det [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]
Jeg er synker ^^Hvordan kunne du gjette det![]()
Ebay er skummelt..Tenker det ja. Men må ha pause derifra. Bestilt sikkert 20 ting derifra siste uka [emoji23][emoji23]
Synker med med, eller synsk...Jeg er synker ^^
Edit: Jeg synker ikke, jeg er synsk
Da vil jeg se bilde ! [emoji41][emoji41]Håper virkelig hun går for det [emoji23]
Skikkelig... Og så er det så mye mye mer jeg ville hatt ogsåEbay er skummelt..
Det forstår jeg godt, det kan være tøft å akseptere slikt.. Desverre er det en konsekvens av noe annet. Men vanskelig, Det kan jeg forstå at det er.
Hm, ja. Høres jo ut som han burde det før ryggen og beina blir for ille. Så leit at han ikke har fått dette som et tilbud. Kanskje nevne det for legen?
Skal prøve huske, evt! [emoji28]Da vil jeg se bilde ! [emoji41][emoji41]
Jeg fant photo props og babyluer i stad...Skikkelig... Og så er det så mye mye mer jeg ville hatt også
Hihi. Veldig. Har en laaaang liste selv derJeg fant photo props og babyluer i stad...
Hardt å kun legge dem til watchlist gitt
Sikkert en mannHvilken idiot mente det var en god ide å putte lakris (BLÆ!!!) inn i guds gave til kvinnen, sjokolade!!!!!!!!!!!!!!
NettoppSynker med med, eller synsk...
Spiller det egentlig noen rolle [emoji14]
Kunne vært Musefar som fant frem![]()
Kan ikke vært noe annetSikkert en mann
Flink å legge ting dit også, jegHihi. Veldig. Har en laaaang liste selv der
Tror heller du begynner å kjenne megNettoppTankeleser er jeg og [emoji23]
Var nok en mann.Hvilken idiot mente det var en god ide å putte lakris (BLÆ!!!) inn i guds gave til kvinnen, sjokolade!!!!!!!!!!!!!!
Lakris er nam. Det finnes en sånn liten en i en av Freia sine poser som er nam.Hvilken idiot mente det var en god ide å putte lakris (BLÆ!!!) inn i guds gave til kvinnen, sjokolade!!!!!!!!!!!!!!
Helt klart ! Lakris hører ikke hjemme !Kan ikke vært noe annet![]()