☆ Skravletråd Mai ☆

Jeg vet :D Den er kul! Det var en av tingene jeg skulle skrive at jeg visste.

Og at du er glad i sjokolade.

Og liker å prate om mat med Shadow.

Og sendte blomster til RonjaR [emoji171]
Sender blomster til folk jeg bryr meg om som trenger det og som jeg klarer å spore opp adressen til..

Du vet ikke antall barn :P

Det er tåpelig. Føler med dere [emoji171]
Akkurat nå er det bare irriterende at saksbehandleren ikke gidder ordne møte. Pleier de ikke være kjempeivrige på møter? Bare.. Ikke når man selv ønsker det..? Herleik...

Hm.. Jeg skal kose meg inne, jeg....
Dere får ha en fin dag i morgen i alle fall [emoji28]
Planer for sommerdagen?
885a4942a267696657349d1a087cb730.jpg
Ungene vil ha vannkrig. Det hadde de med "halve nabolaget" sist lørdag.

Eldste skal spille fotballturnering 1430 til 1730 eller noe sånn. Avreise herfra ikke etter 13 så begrenset med vannkrig for ham kanskje...

Og det gjettet du ut fra nicket [emoji14]

Er ikke bestandig snill, kan være fryktelig streng på jobb :P
Ja [emoji85] Men hvor gamle er dem?

Jeg kan være litt streng både på jobb og hjemme. Men mest på jobb. Jeg er en som gir veldig mye, og kan reagerer når folk blir griske og glemmer at jeg også kan gå tom.

Jeg har kanskje spurt før, jeg er litt glemsk om dsgen, men hva jobber du med?

Ungene vil ha vannkrig. Det hadde de med "halve nabolaget" sist lørdag.

Eldste skal spille fotballturnering 1430 til 1730 eller noe sånn. Avreise herfra ikke etter 13 så begrenset med vannkrig for ham kanskje...
Blir kanskje dårlig med vannkrig da, ja. Litt kanskje? [emoji28]

Hadde forresten en utrolig koselig telefonsamtale før i dag.
De ringte fra skolen frøkna skal begynne på.
Først ønsket hun å prate om måtet neste uke, jeg ble litt forvirret siden jeg hadde fått det for meg at vi ikke skulle være med, men kun ped. leder for barnehagen frøkna går i og logopeden som følger henne opp.
Greit sier hun, men spør om vi føler det er greit at det møtet finner sted uten at vi er til stede, jeg bekrefter det og sier jeg stoler 110% på dem.
Så spør hun, siden Liv ikke har gått i barnehage i kommunen, hvem leker hun med hjemme?
De ville vite de i forbindelse med å sette opp klasser.
Syns det er helt fantastisk at skolen ringer og spør om slike ting

Ja [emoji85] Men hvor gamle er dem?

Jeg kan være litt streng både på jobb og hjemme. Men mest på jobb. Jeg er en som gir veldig mye, og kan reagerer når folk blir griske og glemmer at jeg også kan gå tom.

Jeg har kanskje spurt før, jeg er litt glemsk om dsgen, men hva jobber du med?
De er 2, 5 og 10 år.
Jeg er seniorrådgiver innen offentlige anskaffelser.
Har mye med prosesser for nye avtaler og oppfølging av leverandører å gjøre.

Hadde forresten en utrolig koselig telefonsamtale før i dag.
De ringte fra skolen frøkna skal begynne på.
Først ønsket hun å prate om måtet neste uke, jeg ble litt forvirret siden jeg hadde fått det for meg at vi ikke skulle være med, men kun ped. leder for barnehagen frøkna går i og logopeden som følger henne opp.
Greit sier hun, men spør om vi føler det er greit at det møtet finner sted uten at vi er til stede, jeg bekrefter det og sier jeg stoler 110% på dem.
Så spør hun, siden Liv ikke har gått i barnehage i kommunen, hvem leker hun med hjemme?
De ville vite de i forbindelse med å sette opp klasser.
Syns det er helt fantastisk at skolen ringer og spør om slike ting
Virker som en god skole!

Godt å ha noe å forholde seg til :) Som du sier, så gir det alle symptomene på svulst og blodpropp. Slik det forklares på legespråk også. "Falsk svulst" sa de før i tiden. Det er en ubalanse i produksjon/drenering av spinalvæske så det hoper seg opp i hodet. Det er ikke livsfarlig på noe vis, men de må passe på øynene da synsnerven kan bli ødelagt og gi varig synstap. Og symptomene må dempes, man kan bli gal av mindre. Jeg mistet mye ord, og pratet tregt. Skremmende.

Jeg håper og de fungerer som de skal! Foreløpig ser det lovende ut, symptomene er mye bedre i allefall :)
Så bra! Håper det fortsetter sånn med medisinene!
Ja selvsagt ille nok men hjelper å vite det så du nå kan bli bedre og de kan ha det under kontroll [emoji4]

Back
Topp