Den burde jeg seriøst kjøpe til han [emoji23]Haha tenkte umiddelbart på denne
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den burde jeg seriøst kjøpe til han [emoji23]Haha tenkte umiddelbart på denne
![]()
Godt med en diagnose da, og at det ikke var verre selvom det selvsagt er ille nok men kan tenke meg nevrolog har tenkt hvor lik symptomene er kreft, blodpropp osv.Går bedre. Jeg får prøve medisiner, som skal gjøre at jeg produserer mindre spinalvæske, og dermed skal få mindre trykk i hodet. Hodepinen er bedre, bare hatt ett tilbakefall siden onsdag. Synet er litt groggy enda, men det kunne ta litt lengre tid. Håpet er at pupillene skal være mindre hovne om 6 uker, da skal de ta nye bilderDiagnosen heter visst idiopatisk intrakraniell hypertensjon så nå vet vi hva det er. Ingen blodpropp
![]()
Mamma hadde nemlig "planer" om å sy setetrekk og rattrekk til traktoren [emoji23] i type bestemorstil. Men hun var redd det skulle bli vanskelig, så jeg foreslo et slikt et i stedet.Hahahaha ! Mannen hadde nekta [emoji87][emoji23][emoji23]
Haha fins garantert på ebay [emoji6]Den burde jeg også hatt [emoji23]
Det burde egentlig vi får til...Vet at det ikke er såååå langt unna, har da familie på Gran som bruker rett under 3 timer hit [emoji6]
Fin bursdagsgave eller julegave dette [emoji23]Den burde jeg seriøst kjøpe til han [emoji23]
Da håper jeg virkelig at lille sover godt nå [emoji54]NÅ sovnet min lille... Eller ikke helt, men aner håp. Prøvd siden 20.00....
Høres bra ut, om hun er med på det da [emoji16]Det burde egentlig vi får til...
Kansje vi kunne tatt det her også kommer du og Ronja fra hver dere kant![]()
Tja. Kjedelig når du egentlig drømte om å bli fotballspiller. Menmen. La lærdommen være; masse alkohol kan ødelegge livet ditt på mange måter. ><Jeg forstår. Får han noe fysioterapi eller liknende ved smerter og behov da? Er nok vanskelig å løpe ja. Heldigvis kan man være bra folk uten å løpe så mye også![]()
Så lenge de ikke er sjømat og hennes jobb er hyggelig selskap ikke kokk tror jeg nok detHøres bra ut, om hun er med på det da [emoji16]
Godt med en diagnose da, og at det ikke var verre selvom det selvsagt er ille nok men kan tenke meg nevrolog har tenkt hvor lik symptomene er kreft, blodpropp osv.
Håper medisinene fungerer så du slippe jevnlige spinalpunksjon og shunt! [emoji4]
Ja [emoji23] Jeg liker deg ShadowFin bursdagsgave eller julegave dette [emoji23]
Jeg og :ODa håper jeg virkelig at lille sover godt nå [emoji54]
Kan den "noen" ha vært Musemor?"Noen" fant sjokolade![]()
[emoji23][emoji23][emoji23]Mamma hadde nemlig "planer" om å sy setetrekk og rattrekk til traktoren [emoji23] i type bestemorstil. Men hun var redd det skulle bli vanskelig, så jeg foreslo et slikt et i stedet.
Hun vurderte strikke det til bilen deres heller [emoji28]
Tenker det ja. Men må ha pause derifra. Bestilt sikkert 20 ting derifra siste uka [emoji23][emoji23]Haha fins garantert på ebay [emoji6]
Hvordan kunne du gjette detKan den "noen" ha vært Musemor?
Tja. Kjedelig når du egentlig drømte om å bli fotballspiller. Menmen. La lærdommen være; masse alkohol kan ødelegge livet ditt på mange måter. ><
Han burde nok hatt fysio eller noe, men.. Må jo spørre om alt mulig slikt selv, og det er ikke alt man kommer på. Også tar jo alt så lang tid.. :/