☆ Skravletråd Mai ☆

Haha tenkte umiddelbart på denne
1b1bae27f14566f050272614295092f6.jpg
Den burde jeg seriøst kjøpe til han [emoji23]

Går bedre. Jeg får prøve medisiner, som skal gjøre at jeg produserer mindre spinalvæske, og dermed skal få mindre trykk i hodet. Hodepinen er bedre, bare hatt ett tilbakefall siden onsdag. Synet er litt groggy enda, men det kunne ta litt lengre tid. Håpet er at pupillene skal være mindre hovne om 6 uker, da skal de ta nye bilder :) Diagnosen heter visst idiopatisk intrakraniell hypertensjon så nå vet vi hva det er. Ingen blodpropp :)
Godt med en diagnose da, og at det ikke var verre selvom det selvsagt er ille nok men kan tenke meg nevrolog har tenkt hvor lik symptomene er kreft, blodpropp osv.

Håper medisinene fungerer så du slippe jevnlige spinalpunksjon og shunt! [emoji4]

Hahahaha ! Mannen hadde nekta [emoji87][emoji23][emoji23]
Mamma hadde nemlig "planer" om å sy setetrekk og rattrekk til traktoren [emoji23] i type bestemorstil. Men hun var redd det skulle bli vanskelig, så jeg foreslo et slikt et i stedet.

Hun vurderte strikke det til bilen deres heller [emoji28]

Jeg forstår. Får han noe fysioterapi eller liknende ved smerter og behov da? Er nok vanskelig å løpe ja. Heldigvis kan man være bra folk uten å løpe så mye også :D
Tja. Kjedelig når du egentlig drømte om å bli fotballspiller. Menmen. La lærdommen være; masse alkohol kan ødelegge livet ditt på mange måter. ><

Han burde nok hatt fysio eller noe, men.. Må jo spørre om alt mulig slikt selv, og det er ikke alt man kommer på. Også tar jo alt så lang tid.. :/

Godt med en diagnose da, og at det ikke var verre selvom det selvsagt er ille nok men kan tenke meg nevrolog har tenkt hvor lik symptomene er kreft, blodpropp osv.

Håper medisinene fungerer så du slippe jevnlige spinalpunksjon og shunt! [emoji4]

Godt å ha noe å forholde seg til :) Som du sier, så gir det alle symptomene på svulst og blodpropp. Slik det forklares på legespråk også. "Falsk svulst" sa de før i tiden. Det er en ubalanse i produksjon/drenering av spinalvæske så det hoper seg opp i hodet. Det er ikke livsfarlig på noe vis, men de må passe på øynene da synsnerven kan bli ødelagt og gi varig synstap. Og symptomene må dempes, man kan bli gal av mindre. Jeg mistet mye ord, og pratet tregt. Skremmende.

Jeg håper og de fungerer som de skal! Foreløpig ser det lovende ut, symptomene er mye bedre i allefall :)

Mamma hadde nemlig "planer" om å sy setetrekk og rattrekk til traktoren [emoji23] i type bestemorstil. Men hun var redd det skulle bli vanskelig, så jeg foreslo et slikt et i stedet.

Hun vurderte strikke det til bilen deres heller [emoji28]
[emoji23][emoji23][emoji23]

Tja. Kjedelig når du egentlig drømte om å bli fotballspiller. Menmen. La lærdommen være; masse alkohol kan ødelegge livet ditt på mange måter. ><

Han burde nok hatt fysio eller noe, men.. Må jo spørre om alt mulig slikt selv, og det er ikke alt man kommer på. Også tar jo alt så lang tid.. :/

Det forstår jeg godt, det kan være tøft å akseptere slikt.. Desverre er det en konsekvens av noe annet. Men vanskelig, Det kan jeg forstå at det er.

Hm, ja. Høres jo ut som han burde det før ryggen og beina blir for ille. Så leit at han ikke har fått dette som et tilbud. Kanskje nevne det for legen?

Back
Topp