☆ Skravletråd Mai ☆

Godt det også [emoji23] Hotdog dressing også ![emoji7]
Nam [emoji7]

Forresten, fant en idé til neste strikkeprosjekt!
Vet ikke om mannen din har arbeidsbil eller noe, men hadde ikke dette bare vært helt perfekt? [emoji28][emoji28]

(lette egentlig etter noe for mamma, men kom til å tenke på flettestrikkingen din da jeg kom over denne [emoji16])
45308af1b496f77fe96896bdb69d7908.jpg

Et annet forslag.
Vi kunnet gått i butikken sammen, kjøpt masse vi egentlig ikke vet hva er og ekskrementet sammen.
Hvor i Sverige var det du sa du bodde :P
Høres bra ut så lenge jeg slipper innvoller [emoji6] ja og de tingene vi anser er Haram sa

Arvika, kan shoppe i charlottenberg [emoji4]

Den lages riktig nok på 1, 1, 2, 3, men må stå en stund for å stivne...
Ikke sikker på om den hadde vært ferdig nå dersom jeg hadde laget det når jeg ført kom på det.
Og dessuten spiser jeg egentlig ikke slikt for tiden [emoji14]
(Ei heller sjokolade)
Ja kanskje like greit den bruker en stund på å stivne.

Propud (vet ikke om dere har det men proteinpudding type) har flått sjokoladeis, må nok snart ihvertfall sjekke innhold, kalorier og karbohydrater i den [emoji6]

Det er bra det går bra [emoji171] Stortærne og? Hvordan er det med balanse?
Alle tærne..
Går jo greit, sånn sett. Han bare belaster foten feil = dårligere i ryggen..
Og han kan ikke akkurat løpe noe særlig. Får et annerledes gangelag.. Sånne ting. Og pga frostskader får han lett sår på beina.
Men han klarer å GÅ rundt uten problem. Han bare.. Kan ikke gå så langt eller mye.

Nam [emoji7]

Forresten, fant en idé til neste strikkeprosjekt!
Vet ikke om mannen din har arbeidsbil eller noe, men hadde ikke dette bare vært helt perfekt? [emoji28][emoji28]

(lette egentlig etter noe for mamma, men kom til å tenke på flettestrikkingen din da jeg kom over denne [emoji16])
45308af1b496f77fe96896bdb69d7908.jpg
Hahahaha ! Mannen hadde nekta [emoji87][emoji23][emoji23]

Ja [emoji4]

Hvordan går det med deg? Fått noe svar nå?
Går bedre. Jeg får prøve medisiner, som skal gjøre at jeg produserer mindre spinalvæske, og dermed skal få mindre trykk i hodet. Hodepinen er bedre, bare hatt ett tilbakefall siden onsdag. Synet er litt groggy enda, men det kunne ta litt lengre tid. Håpet er at pupillene skal være mindre hovne om 6 uker, da skal de ta nye bilder :) Diagnosen heter visst idiopatisk intrakraniell hypertensjon så nå vet vi hva det er. Ingen blodpropp :)

Alle tærne..
Går jo greit, sånn sett. Han bare belaster foten feil = dårligere i ryggen..
Og han kan ikke akkurat løpe noe særlig. Får et annerledes gangelag.. Sånne ting. Og pga frostskader får han lett sår på beina.
Men han klarer å GÅ rundt uten problem. Han bare.. Kan ikke gå så langt eller mye.
Jeg forstår. Får han noe fysioterapi eller liknende ved smerter og behov da? Er nok vanskelig å løpe ja. Heldigvis kan man være bra folk uten å løpe så mye også :D

Back
Topp