LYST PÅ SJOKOLADE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(Nesten så jeg lurer på om tanta er på vei
)
(Nesten så jeg lurer på om tanta er på vei
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Wooh! Godt jobba det!Tenk. Vi er over 15000 innlegg ! Vi har vært gode [emoji123][emoji324][emoji324]
Men i år har jeg lyst å gi det han ønsker, han ønsker seg sjelden noeDere skal vel dele mange bursdager sammen så får gjøre det år etter år [emoji6]
Og du har de trådene du trenger ?
Måtte google siden jeg ikke har hørt om den.Noe man ikke får tak i her dessverre
Forresten bruker du noe Okra i mat?
Da blir det nok godt å ihvertfall kunne gi han noe han vil ha selvom han ikke får alt [emoji4]Men i år har jeg lyst å gi det han ønsker, han ønsker seg sjelden noe
Ja ja får de hva vi ender opp med men blir ingen billig gave i år hvertfall...
Sjokolade er da ikke så godt [emoji6]LYST PÅ SJOKOLADE!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(Nesten så jeg lurer på om tanta er på vei [emoji14] )
Spesielt med ekstra sterk dressing. Tok bort alt det sunne [emoji23][emoji23]Sunt.. Aldri hørt om sånt [emoji85][emoji85]
Kyllingsalat er godt det og!![]()
Du klarer ikke å overbevise megSjokolade er da ikke så godt [emoji6]
JIPPI!!!!!!!!
![]()
Jupp. 10 tråder. Men du kan dobbelsjekke om du vil [emoji23] Har tellt over sånn 4 ganger nå [emoji85]Og du har de trådene du trenger ?
Du klarer ikke å overbevise meg![]()
Sterk dressing og, ja [emoji28]Spesielt med ekstra sterk dressing. Tok bort alt det sunne [emoji23][emoji23]
Så braDet var en mer passende reaksjon ja![]()
Godt det også [emoji23] Hotdog dressing også ![emoji7]Sterk dressing og, ja [emoji28]
Bruker gjerne bare thousand island. Evt litt hvitløksdressing. [emoji14]
Tror du må komme hit imorgen for da skal jeg bruke både mastik og Okra [emoji23]Måtte google siden jeg ikke har hørt om den.
Så veldig interessant ut, i familie med aubergine så det ut som...
Hvordan smaker den, ble veldig nysgjerrig nå...
En fordelAner ikek hvor mange tråder jeg har startet i mai jeg... et par vet jeg da om... burde man telle, i tilfelle man klarer inneggene ved slump?
Ditt svar er 7!Aner ikek hvor mange tråder jeg har startet i mai jeg... et par vet jeg da om... burde man telle, i tilfelle man klarer inneggene ved slump?