Vel det er "hans" bil, det var ikke "min" han bulketSå bra daDa kan bilen enda brukes ja
Kjedelig med en bulk da. Men kunne jo vært verre
(Og han bulket den på samme sted jeg allerede hadde knust baklykten når jeg rygget i en stolpe)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vel det er "hans" bil, det var ikke "min" han bulketSå bra daDa kan bilen enda brukes ja
Kjedelig med en bulk da. Men kunne jo vært verre
Til og begynne med så jeg 10k, men ser gikk så fort i begynnelsen så jeg nevnte vel 1000 om dagen, altså 31k sammenlagt [emoji6]Tamara ønsket 10 000
Spørs vel men vi får prøve
Dvs jeg hjelper nok ikke til så mye da
He he hadde jeg hatt fri som jeg skulle neste uke så hadde jeg tatt det da
Og da kom store protester siden mai er en hektisk måned samt at veldig får har tid og ork til å holde det tempoet der gjennom en hel måned.Til og begynne med så jeg 10k, men ser gikk så fort i begynnelsen så jeg nevnte vel 1000 om dagen, altså 31k sammenlagt [emoji6]
Ost og kjeks sammen med litt jordbær, strimler av paprika og gulrøtter ++Er der noen som har tips til noe lett og enkel mat å spise når man er dårlig og ikke har matlyst? Blitt lite mat de siste 5 dagene og nå begynner jeg å slite kjenner jeg..
En trekk i dag så ikke den beste dagen for vannkrig. Men deilig vær å leke ute iJaja, forhåpentligvis er det nok av sommerdager å ta av senere, så de kan ha vannkrig på![]()
Så nettopp en liten film om det på fb og de snakket om at de måtte ha gode kulelager for å snurre lenge. Men hadde tenkt å kanskje kjøpe noen sånne på ebay eller wish for å se.Jeg vet ikke, vi venter på noen fra wish så da får vi sammenligne
En trekk i dag så ikke den beste dagen for vannkrig. Men deilig vær å leke ute i
Jeg har gått tur med yngste så hun sover, og nå har jeg satt meg godt tilrette i sofaen ute på altanen, i skyggen enda, godt og varmt. Hvile bena mens hun sover. Gutta gjør seg klare til å dra og jeg er glad mannen mente vi skulle være hjemme. Det blir ganske sent. De er vel hjemme rundt sju. Jeg griller etter planen burgere til middag til de kommer hjem. Sen middag så får se om snuppa er våken. Hun legges vanligvis sju
Men en absolutt herlig dag. Vi får se hva jentene finner på i løpet av dagen. Jeg har følelsen av at jeg skal få bli bra sliten. Så jeg hviler nå mens jeg kan
Det gjør viNyt dagen idag med sol og sommer![emoji1]
Det gjør viNyt dagen idag med sol og sommer![emoji1]
Vel, han klippet håret kortere og smurte i dagRart han da ikke har lært noe
Men godt dere andre beskytter dere mot solen [emoji4]
Vel, han klippet håret kortere og smurte i dagRart han da ikke har lært noe
Men godt dere andre beskytter dere mot solen [emoji4]
Våken tuppe. Men jeg har tatt henne med på altanen, ikke trapp ned annet enn gjennom stua, og det er det grind så jeg vet hvor jeg har henne. Så hviler sånnsett fortsatt.Greit å hvile mens man kan [emoji4]
Du får kose deg videre i finværet!![]()
Høres bra ut! Annet enn matlysten. Kommer kanskje etterhvert..?Våken tuppe. Men jeg har tatt henne med på altanen, ikke trapp ned annet enn gjennom stua, og det er det grind så jeg vet hvor jeg har henne. Så hviler sånnsett fortsatt.
Må lage lunsj snart. Mildt sagt ikke lyst på mat...
Sendte ut et par skiver med nugatti til jentene.Høres bra ut! Annet enn matlysten. Kommer kanskje etterhvert..?![]()
Funker greit det.Sendte ut et par skiver med nugatti til jentene.
Jeg og lillemor spiser litt polarbrød
Mat frister ikke når vi er varme
Lett mat ja.Funker greit det.
Som regel er det bare saftig frukt og is som funker skikkelig i varmen. Evt salat. Lett mat.
Forståelig det da.Lett mat ja.
Lillemor synes morsmelk er tingen...