☆ Skravletråd Mai ☆

Så herlig[emoji173]️
Ja. Herlig alder.

Dette også. Det er deilig å se seksåringen som er klar for skolen, og storegutt som enda et mammas godgutt også :-)

Jeg er så heldig, dette deilige trekløveret mitt.

God kveld damer, føler at mye skjer her for tiden og jeg får altfor liten tid her inne og greier ihvertfall ikke gå igjennom hele tråden [emoji54]

Går det bra med der? Vi var påbudt shopping idag og nå må jeg nok si hadet til bagdelen, lille babyen min begynne å bli stor [emoji54]
808f9e28e9e2f7410dffe56a3702749e.jpg

Guri, så stor han har blitt![emoji7] nå fyker han snart rundt som en propell!

Det er altså oppfølging av forstoppelse. Hun fikk tømt seg med movicol og har siden gått på en pose (junior, halv av vanlig) Da får hun ut hver dag, men hardere enn optimalt så vi skal prøve to. Blit avføringen myk kan vi prøve en, eller fortsette med to, blir den ikke myk kan vi prøve tre, evt ned på to igjen. Det skal holdes mykt og passe i to mnd, derav time om to mnd, før nedtrapping.

Så bra det har effekt[emoji2]
Mellomste her gikk på det i nesten et år...funket fint!

Jeg kan oppdage det, tenke; hvorfor i alle dager står det på enda. Også en halvtime etterpå så står det fortsatt på[emoji85][emoji85]
Koselig med middagsgjester da[emoji4]

Mikkes klubbhus på full guffe[emoji23]
Middagsgjester er alltid kos! Ihvertfall når den minste gjesten er 2 år[emoji7]

Mikkes klubbhus på full guffe[emoji23]
Middagsgjester er alltid kos! Ihvertfall når den minste gjesten er 2 år[emoji7]

Yes![emoji106] og mikke som ikke har irriterende stemme i det hele tatt[emoji28]
Det er jo ekstra stas[emoji2]

Kjenner jeg sliter i denne varmen nå. Vært syk hele uken.. Dette er bare slitsomt.
Hvordan er det for dere gravide i varmen?

Back
Topp