Ja, sånn i lek er de heldigvis stort sett selvgåendeBra de er selvgående[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, sånn i lek er de heldigvis stort sett selvgåendeBra de er selvgående[emoji2]
Sant det. Men deilig øyeblikk.Hehe, sånt varer sjelden lenge dessverre[emoji12]
Ja. Herlig alder.Så herlig[emoji173]️
God kveld damer, føler at mye skjer her for tiden og jeg får altfor liten tid her inne og greier ihvertfall ikke gå igjennom hele tråden [emoji54]
Går det bra med der? Vi var påbudt shopping idag og nå må jeg nok si hadet til bagdelen, lille babyen min begynne å bli stor [emoji54]
![]()
Det er altså oppfølging av forstoppelse. Hun fikk tømt seg med movicol og har siden gått på en pose (junior, halv av vanlig) Da får hun ut hver dag, men hardere enn optimalt så vi skal prøve to. Blit avføringen myk kan vi prøve en, eller fortsette med to, blir den ikke myk kan vi prøve tre, evt ned på to igjen. Det skal holdes mykt og passe i to mnd, derav time om to mnd, før nedtrapping.
OOOBBBBSSSSS!!!... Ååå faen!!!
Dette er ordene man ikke ønsker å høre når den som lager maten til deg holder på med kajennepepper.
Jeg kan oppdage det, tenke; hvorfor i alle dager står det på enda. Også en halvtime etterpå så står det fortsatt på[emoji85][emoji85]
Koselig med middagsgjester da[emoji4]
1 t og 15 min hver vel
Mikkes klubbhus på full guffe[emoji23]
Middagsgjester er alltid kos! Ihvertfall når den minste gjesten er 2 år[emoji7]
På tide å begynne å kalkulerer og skrive ned når jeg skal faste og når jeg skal bryte fasten, litt spesielt siden jeg velger å faste med mekka, og vi begynner i natt [emoji54]
Sumo har fått criminal minds tilbake [emoji7][emoji7][emoji7] Hurra. 4 nye episoder [emoji14]
Æsj vanskelig dette med bursdagsgave i år
Vil så gjerne gi han alt
Det hender det blir litt mye for henne [emoji171] Men en dag hjemme i ro og fred så går det seg til.Uff, sliter hun med søvnen?[emoji20]
Han står på 3 mnd prioritet så innen augustLenge til?
Mhm må detOperere? :/
Kjenner mannen mi å har gjort det flere ganger førOk da[emoji6]
Oh yes gjett om daEn stk fornøyd gutt![emoji1]
Lykke til. Får dra å bade etterpå daGod morgen
Ekstremt varmt allerede å jeg må på shopping![]()