☆ Skravletråd Mai ☆

Så bra da :) Da kan bilen enda brukes ja :) Kjedelig med en bulk da. Men kunne jo vært verre
Vel det er "hans" bil, det var ikke "min" han bulket :P
(Og han bulket den på samme sted jeg allerede hadde knust baklykten når jeg rygget i en stolpe)

Er der noen som har tips til noe lett og enkel mat å spise når man er dårlig og ikke har matlyst? Blitt lite mat de siste 5 dagene og nå begynner jeg å slite kjenner jeg..

Til og begynne med så jeg 10k, men ser gikk så fort i begynnelsen så jeg nevnte vel 1000 om dagen, altså 31k sammenlagt [emoji6]
Og da kom store protester siden mai er en hektisk måned samt at veldig får har tid og ork til å holde det tempoet der gjennom en hel måned.
Er også alltid mer liv i begynnelsen av måneden.
1.000 om dagen gjennom hele måneden er ikke realistisk

Jaja, forhåpentligvis er det nok av sommerdager å ta av senere, så de kan ha vannkrig på ;)
En trekk i dag så ikke den beste dagen for vannkrig. Men deilig vær å leke ute i

Jeg har gått tur med yngste så hun sover, og nå har jeg satt meg godt tilrette i sofaen ute på altanen, i skyggen enda, godt og varmt. Hvile bena mens hun sover. Gutta gjør seg klare til å dra og jeg er glad mannen mente vi skulle være hjemme. Det blir ganske sent. De er vel hjemme rundt sju. Jeg griller etter planen burgere til middag til de kommer hjem. Sen middag så får se om snuppa er våken. Hun legges vanligvis sju

Men en absolutt herlig dag. Vi får se hva jentene finner på i løpet av dagen. Jeg har følelsen av at jeg skal få bli bra sliten. Så jeg hviler nå mens jeg kan

Jeg vet ikke, vi venter på noen fra wish så da får vi sammenligne
Så nettopp en liten film om det på fb og de snakket om at de måtte ha gode kulelager for å snurre lenge. Men hadde tenkt å kanskje kjøpe noen sånne på ebay eller wish for å se.

En trekk i dag så ikke den beste dagen for vannkrig. Men deilig vær å leke ute i

Jeg har gått tur med yngste så hun sover, og nå har jeg satt meg godt tilrette i sofaen ute på altanen, i skyggen enda, godt og varmt. Hvile bena mens hun sover. Gutta gjør seg klare til å dra og jeg er glad mannen mente vi skulle være hjemme. Det blir ganske sent. De er vel hjemme rundt sju. Jeg griller etter planen burgere til middag til de kommer hjem. Sen middag så får se om snuppa er våken. Hun legges vanligvis sju

Men en absolutt herlig dag. Vi får se hva jentene finner på i løpet av dagen. Jeg har følelsen av at jeg skal få bli bra sliten. Så jeg hviler nå mens jeg kan

Greit å hvile mens man kan [emoji4]
Du får kose deg videre i finværet! :D

Nyt dagen idag med sol og sommer![emoji1]
Det gjør vi

Mellomste og nabojenta har fått ut ei bøtte med vann. Ikke helt like mye liv som da de var seks, men minst like mye klaging på ureglementert skyting.

Ikke lov ditt og ikke lov datt,og mamma sa jeg ikke måtte bli så våt (jeg lot dem ikke få vann før de lovet meg at det var avklart ok med mora hennes også)

Jaja. De får styre seg. Det er varmt!

Rart han da ikke har lært noe

Men godt dere andre beskytter dere mot solen [emoji4]
Vel, han klippet håret kortere og smurte i dag :-)

Solbrent blir han mange ganger i året men har litt holdningen fra sin mor om at det merker man seg ikke ved. (for ifølge hans foreldre er man nemlig liksom "skikkelig" så man trenger ikke solkrem eller nesespray når man er potte tett eller søvn eller... Sånne ting som jeg trenger. Spise to ganger for dagen, sove fire timer og tåle å bli brent. Det er visst idealet....satt på spissen.

Rart han da ikke har lært noe

Men godt dere andre beskytter dere mot solen [emoji4]
Vel, han klippet håret kortere og smurte i dag :-)

Solbrent blir han mange ganger i året men har litt holdningen fra sin mor om at det merker man seg ikke ved. (for ifølge hans foreldre er man nemlig liksom "skikkelig" så man trenger ikke solkrem eller nesespray når man er potte tett eller søvn eller... Sånne ting som jeg trenger. Spise to ganger for dagen, sove fire timer og tåle å bli brent. Det er visst idealet....satt på spissen.

Greit å hvile mens man kan [emoji4]
Du får kose deg videre i finværet! :D
Våken tuppe. Men jeg har tatt henne med på altanen, ikke trapp ned annet enn gjennom stua, og det er det grind så jeg vet hvor jeg har henne. Så hviler sånnsett fortsatt.

Må lage lunsj snart. Mildt sagt ikke lyst på mat...

Våken tuppe. Men jeg har tatt henne med på altanen, ikke trapp ned annet enn gjennom stua, og det er det grind så jeg vet hvor jeg har henne. Så hviler sånnsett fortsatt.

Må lage lunsj snart. Mildt sagt ikke lyst på mat...
Høres bra ut! Annet enn matlysten. Kommer kanskje etterhvert..? :)

Høres bra ut! Annet enn matlysten. Kommer kanskje etterhvert..? :)
Sendte ut et par skiver med nugatti til jentene.

Jeg og lillemor spiser litt polarbrød

Mat frister ikke når vi er varme

Sendte ut et par skiver med nugatti til jentene.

Jeg og lillemor spiser litt polarbrød

Mat frister ikke når vi er varme
Funker greit det.
Som regel er det bare saftig frukt og is som funker skikkelig i varmen. Evt salat. Lett mat.

Men det aner meg at jeg må spise/fore en gang til før middag.

For middag er altså burgere jeg skal grille til middag når gutta kommer hjem. Sånn om drøyt fem timer antydet mannen

Back
Topp