Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Operere? :/Hmm burde fått brev fra sykehuset i Drammen nå om operasjon av kb
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Operere? :/Hmm burde fått brev fra sykehuset i Drammen nå om operasjon av kb
God natt!Har visst lagt meg nå. God natt![]()
Kan være en idé. Er du ikke sliten?Nå er klokken over middnatt og jeg var oppe kl 05:30 i morges, kanskje jeg burde komme meg i seng![]()
Haha ja, skjer kanskje en dag, og da er det meste uaktuelt [emoji6]Gjerne en dag laaaangt frem i tid [emoji23]
God natt [emoji4]Har visst lagt meg nå. God natt![]()
Nja. Nabojenta er nok med. Muligens andre unger også men de to guttene skal også vekk. Så det blir slett ikke det samme, neiBlir kanskje dårlig med vannkrig da, ja. Litt kanskje? [emoji28]
Så bra!Hadde forresten en utrolig koselig telefonsamtale før i dag.
De ringte fra skolen frøkna skal begynne på.
Først ønsket hun å prate om måtet neste uke, jeg ble litt forvirret siden jeg hadde fått det for meg at vi ikke skulle være med, men kun ped. leder for barnehagen frøkna går i og logopeden som følger henne opp.
Greit sier hun, men spør om vi føler det er greit at det møtet finner sted uten at vi er til stede, jeg bekrefter det og sier jeg stoler 110% på dem.
Så spør hun, siden Liv ikke har gått i barnehage i kommunen, hvem leker hun med hjemme?
De ville vite de i forbindelse med å sette opp klasser.
Syns det er helt fantastisk at skolen ringer og spør om slike ting
Her er bare en klasse, så ferdig med den, liksomHm. En ny.. Vet ikke hvem som ordner med det der.. Men mulig hun er ny? Hørtes i alle fall veldig bra ut!
Her er skolen så liten, så det blir ikke noe sånne telefoner her [emoji14]
Neida det går helt fint å kjøpe![]()
Heia heia [emoji23]
Skal prøve mitt beste. Nå hadde jeg over 1070 i alle fall. Overkant av 400 igjen da.
Jeg pleier kalle det tåsjalusi. Siden jeg har tær og ikke han [emoji56] (mistet i ulykke).
Noen ganger skulle jeg virkelig ønske mannen kunne ha laget fredagskosen![]()
Vært i byen å kjøpt spinner, endelig fikk vi tal i
Om du reelt ønsker det, så burde det ikke være umulig? Men godta at han ikke er deg da ;-)Noen ganger skulle jeg virkelig ønske mannen kunne ha laget fredagskosen![]()
Tidvis mye unger. Men de klarte seg selv. Hørte dem da...
De minuttene det varte, ja
Ja han glimter til [emoji171][emoji23]
Jeg var så sta og sa jeg ikke var sliten. 5 minutter senere så sovnet jeg... Nå er lille hjemme, men hun finner ikke helt roen stakars.
Man må jo bare smelte når lillemor som har våknet møter deg med "hei mamma!" når du kommer inn.
Begynt å sette sammen ord!
Neida. Hu tok en nettopp også. Når hu la seg i senga. Hadde bøtta ved siden da sånn i tilfelle. Håper alt jeg kan for det var siste gangen nå da. Sovna kjapt gjorde hu da