>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
En tendens til det. La til ene fra i går i handlekurven faktisk! One down. Plenty to go [emoji23]Har en hel haug der som aldri blir kjøpt [emoji54]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En tendens til det. La til ene fra i går i handlekurven faktisk! One down. Plenty to go [emoji23]Har en hel haug der som aldri blir kjøpt [emoji54]
Vi har flyttet til en annen kommune etter eldsten begynte skole, så en annen skole.Hm. En ny.. Vet ikke hvem som ordner med det der.. Men mulig hun er ny? Hørtes i alle fall veldig bra ut!
Her er skolen så liten, så det blir ikke noe sånne telefoner her [emoji14]
Wow så bra! Det har ikke skjedd på flere mnd herEn tendens til det. La til ene fra i går i handlekurven faktisk! One down. Plenty to go [emoji23]
Høres ut som et bra opplegg i alle fallVi har flyttet til en annen kommune etter eldsten begynte skole, så en annen skole.
Her spurte de rett og slett siden hun går i barnehage i Oslo mens vi bor på Romerike
Syns det er veldig bra
Det gjør du345 innlegg igjen... [emoji4] jeg skriver visst mer enn jeg tror jeg gjør [emoji85]
Neida det går helt fint å kjøpeGavekort, kjære deg[emoji6] skal du ha en god løpesko må den prøves.
Jøsses, de fleste syns det høres tørt utSå koselig [emoji7] Håper vi får en til etterhvert også.
Så spennende :O Jeg skjønner ikke så mye, men det hørtes kult ut iallefall.
Må han operere? :/Hmm burde fått brev fra sykehuset i Drammen nå om operasjon av kb
Ja man blir jo litt påvirket da.Skjønte det, er vel ikke så vanskelig å forstå når man vet hva de har hvert redd for og opplevd hvor alvorlig dem tar det [emoji54]
Gjerne en dag laaaangt frem i tid [emoji23]Wow så bra! Det har ikke skjedd på flere mnd her
Da ringer du og hører på mandag.Hmm burde fått brev fra sykehuset i Drammen nå om operasjon av kb
Må legge inn dren for femte gang å så skal de se på mandlene og polyppeneMå han operere? :/
Har ringt de å vet vi skal ha time innen august .en skulle få brevDa ringer du og hører på mandag.
De klarte å glemme frøkna på ahus...
Stakars.. Er det i øret han har dren?Må legge inn dren for femte gang å så skal de se på mandlene og polyppene
God natt og sov godtHar visst lagt meg nå. God natt![]()
Jupp det stemmerStakars.. Er det i øret han har dren?
Lenge til?Hmm burde fått brev fra sykehuset i Drammen nå om operasjon av kb