>Spyro<
Jeg er bare meg jeg
Uff ja. Lagt seg nå og jeg sitter på rommet og venter på hu skal sovne. Hu er fryktelig sinna for hu må sove [emoji23]Får håpe det var den ene gangen..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff ja. Lagt seg nå og jeg sitter på rommet og venter på hu skal sovne. Hu er fryktelig sinna for hu må sove [emoji23]Får håpe det var den ene gangen..
100 % [emoji56][emoji56]29.....
Og går fort ned. Må lade litt igjen snart, og se på serier. [emoji14]
Jeg også [emoji1]Noen ganger skulle jeg virkelig ønske mannen kunne ha laget fredagskosen![]()
Men hvor lenge varer en bil?
Det er en ni år gammel Toyota med trolig liten salgsverdi men mye bruk enda
Hvor ofte oppdateres egentlig topp 100 listen..? Noen som vet..? [emoji85]
Heller en lørdag, fri og butikkene er åpne![]()
Bilde av jordbærkrukken. Orker ikke lete tilbake og sitere.
Har en etasje til, men disse er i "isolat" pga lus![]()
Haha. Håpa vel det forandra seg når alt var ferdig. Samme det [emoji23] Jeg fikk prøvd noe nytt jeg i det minste![]()
Dårlig gjort å skryte sånn [emoji23][emoji23]100 % [emoji56][emoji56]
Det har de delvisHar de funne ut hva det var?[emoji4]
God kveldGod kveld[emoji2] Hatt en fin dag? Her har det gått i et i hele dag. Først jobb også lek og kos med vesla. Nå er hun i seng og jeg har satt meg i stolen. Med Dinsney Junior i bakgrunnen[emoji15][emoji85] Skifta kanal nu[emoji23]
Vi vraka vær etter 16 år, hadde vi fått tak i ny del som vi tre her så hadde vi beholdt den lenger i grunnJa, kan det. Tenker vi beholder den en stund
Måtte gjøresSå flink du har vært.
[emoji56][emoji56][emoji8][emoji8] Det er det jeg gjørDu får ta det som trening[emoji1]
Er faktisk ganske imponert over deg!
Haha. Sorry [emoji56]Dårlig gjort å skryte sånn [emoji23][emoji23]
32%...
Skal få lade til minst 40-50 nå![]()
Hageland. De selges flere steder. Elho serienHørtes ut som praktiske jordbær! [emoji173]️
Hvor er krukkene kjøpt..?
36%..Haha. Sorry [emoji56]
Blir bra detEndte opp med å si 6 mnd, sånn at hun kunne få begynne [emoji85]
Aner ikke om det kan brettes, men regner med det da kan brukes mellom januar og mars neste år.
Tenker ikke bruke det som hentesett [emoji14]