☆ Skravletråd Mai ☆

Jeg har forstått at det er trolig bedre for miljøet, karbon-avtrykk og sånn der, men her drikker vi vanlig melk ja
Er nok mye burdeburde, men.. Nei. [emoji85]
Melk, egg og kjøtt her.

Hehe oftest slik [emoji14]
Veldig greit at de har venner som de går inn og ut hos.

Kompisen guttene ble hos liker bedre å ha besøk enn å være på besøk. Det gjelder dels venninna til mellomste også men det kommer seg sånn litt etter litt. Vi er naboer da, med åpning i hekken mellom hagene ;-)

Er nok mye burdeburde, men.. Nei. [emoji85]
Melk, egg og kjøtt her.
Burdeburde elbil også. Men med plass til tre unger..... Vi kjører i alle fall bil nr to til den er utslitt før vi bytter den. Men den byttes nok i elbil når den tid kommer. Men hovedbilen må ha plass til tre unger.

Men hvor lenge varer en bil?

Det er en ni år gammel Toyota med trolig liten salgsverdi men mye bruk enda

Burdeburde elbil også. Men med plass til tre unger..... Vi kjører i alle fall bil nr to til den er utslitt før vi bytter den. Men den byttes nok i elbil når den tid kommer. Men hovedbilen må ha plass til tre unger.
El biler er sjeldent kjent for den enorme plassen de har, nei..

Jeg kjøper bilene mine brukt. Ikke råd til nybil. Ikke såå godt utvalg av el på bruktmarkedet, heller..

Hvor ofte oppdateres egentlig topp 100 listen..? Noen som vet..? [emoji85]

Veldig greit at de har venner som de går inn og ut hos.

Kompisen guttene ble hos liker bedre å ha besøk enn å være på besøk. Det gjelder dels venninna til mellomste også men det kommer seg sånn litt etter litt. Vi er naboer da, med åpning i hekken mellom hagene ;-)
Skulle ønske det var slik her. Men dessverre få barn i nabolaget. Eldste sykler avgårde da til sine rundt hele her. Men minste må følges, evnt blir med søstra på lekeplasser med hennes venner. Skulle gjerne hatt nære naboer hu kunne løpt til eller omvendt da. :)

El biler er sjeldent kjent for den enorme plassen de har, nei..

Jeg kjøper bilene mine brukt. Ikke råd til nybil. Ikke såå godt utvalg av el på bruktmarkedet, heller..
Vi hadde egolf. Syns den var skikkelig romslig jeg. Men vi har bare to barn. Men var superplass selv med svigerfar baki med de :)

Vi hadde egolf. Syns den var skikkelig romslig jeg. Men vi har bare to barn. Men var superplass selv med svigerfar baki med de :)
Hm. Nice! Jeg har bare sett disse små blåbærene som kjører rundt. [emoji28]
Ser ut til å være liiitt større enn sånn mopedbil omtrent [emoji23]

Skulle nok hatt meg større bil selv nå. Liten corolla bare. Får plass til to unger og hundebur der, men er lavt under taket, og skulle helst hatt plass til mer. Sikler veeeldig etter en outlander [emoji7]

Back
Topp