Lillafrosk
Firebarnsmamma♡
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Sensommerlykke 2017
Oktoberbarna 2021♡
Julilykke 2023
Marsfiolene 2026 ♡
Ja, kom jo ut nå først. Veldig grei veske da.Jeg fikk barn for tidlig til å få den fra kiwi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, kom jo ut nå først. Veldig grei veske da.Jeg fikk barn for tidlig til å få den fra kiwi
Er nok mye burdeburde, men.. Nei. [emoji85]Jeg har forstått at det er trolig bedre for miljøet, karbon-avtrykk og sånn der, men her drikker vi vanlig melk ja
Veldig greit at de har venner som de går inn og ut hos.Hehe oftest slik [emoji14]
Litt ork ja. Men det er godtUsj ja. Kjedelig å hakke opp all maten syns jeg. Men taco er jo så godt da -[emoji7]
Burdeburde elbil også. Men med plass til tre unger..... Vi kjører i alle fall bil nr to til den er utslitt før vi bytter den. Men den byttes nok i elbil når den tid kommer. Men hovedbilen må ha plass til tre unger.Er nok mye burdeburde, men.. Nei. [emoji85]
Melk, egg og kjøtt her.
El biler er sjeldent kjent for den enorme plassen de har, nei..Burdeburde elbil også. Men med plass til tre unger..... Vi kjører i alle fall bil nr to til den er utslitt før vi bytter den. Men den byttes nok i elbil når den tid kommer. Men hovedbilen må ha plass til tre unger.
Skulle ønske det var slik her. Men dessverre få barn i nabolaget. Eldste sykler avgårde da til sine rundt hele her. Men minste må følges, evnt blir med søstra på lekeplasser med hennes venner. Skulle gjerne hatt nære naboer hu kunne løpt til eller omvendt da.Veldig greit at de har venner som de går inn og ut hos.
Kompisen guttene ble hos liker bedre å ha besøk enn å være på besøk. Det gjelder dels venninna til mellomste også men det kommer seg sånn litt etter litt. Vi er naboer da, med åpning i hekken mellom hagene ;-)
Vi hadde egolf. Syns den var skikkelig romslig jeg. Men vi har bare to barn. Men var superplass selv med svigerfar baki med deEl biler er sjeldent kjent for den enorme plassen de har, nei..
Jeg kjøper bilene mine brukt. Ikke råd til nybil. Ikke såå godt utvalg av el på bruktmarkedet, heller..
Hm. Nice! Jeg har bare sett disse små blåbærene som kjører rundt. [emoji28]Vi hadde egolf. Syns den var skikkelig romslig jeg. Men vi har bare to barn. Men var superplass selv med svigerfar baki med de![]()
Hver 4. time.Hvor ofte oppdateres egentlig topp 100 listen..? Noen som vet..? [emoji85]
Gjennomsnittlig begynner en bil å bli veldig dyr med tanke på servise når de er rundt 10 årMen hvor lenge varer en bil?
Det er en ni år gammel Toyota med trolig liten salgsverdi men mye bruk enda
Ah, takk! [emoji106]Hver 4. time.
Når den ble oppdatert sist står under listen
Lurer du på hvor mange innlegg du har, eller hvilken plass du ligger på?Ah, takk! [emoji106]
Det var det her også
Heller en ekstra dag i uken [emoji14]
Det var en tøff tid ja, jeg ble ikke meg selv igjen på flere mnd etter farfar døde. Også bare fulgte de på, liksom.
Heller en lørdag, fri og butikkene er åpneEn fredag til[emoji12]
God morgen alle sammen![]()