Nope jobber jeg
Håper du har hatt en fin vakt[emoji2]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nope jobber jeg
Alt der hahaSelvsagt![emoji23]
Ahhhhatt fri 3 dager nå , men kobber lørdag og søndag nå gittGod ettermiddag[emoji1] har vært jobb her!
Jeg sjekker innleggene innimellom, for å se hvordan jeg ligger an [emoji28]Lurer du på hvor mange innlegg du har, eller hvilken plass du ligger på?
Hm..Ja mange ser veldig små ut. Men var overraska over hvor god plass det var i egolfen faktisk. Også i bagasjerommet. [emoji7] Elska den bilen. Men pga slutt på pendlinga til mannen, solgte vi den. Kjører volvo v70 da. Så har jo ganske stor plass uansett [emoji14]
Mamma har også en elbil. Husker ikke helt merket, men så romslig og grei ut den også. Utvendig så den større ut enn egolfen. Men innvendig tror jeg egolfen var større [emoji1] Om ikke er egolfen råfin da [emoji7]
Såpass, ja! Nei, da er det ikke mye å få gjort. Man må jo komme seg på jobb. [emoji14]Hehe, håper neste blir en syvsover[emoji14]
Jeg må så tidlig opp pga jobb....barna sover til ca 0630-07[emoji1]
Mhm , går seg nok til etterhvert men det kan skje igjen
Hurra da blir det drivhus på mannen å så får han en treningsbukse og løpesko+ noen fine t-skjorter om jeg finner
Takk.Oi, det var heftig!![emoji33][emoji15] bra du er litt bedre!
Og jeg må bare si: så utrolig flott du er!![emoji7]
Blander lettrømme og majones med 3 ss sylteagurklake. Salt og pepper også.
Steker bacon til det er crunchy og koker pastaskruer til de er ferdige. Og kjøler de ned da i kaldt vann.
Hakker opp agurk, mais, purreløk og bogskinke til terninger og blander alt sammen. Har hatt sukkererter også. Men var visst kun jeg som likte det [emoji23]
Hiver oppi pastaen til slutt og blander. Bacon legger jeg bare på toppen. De forsvinner først uansett [emoji14]
Innimellom koker jeg egg og deler opp også og blander med![]()
Testa ut flettestrikk
![]()
Vært på Coop obs nå.
Der hadde dem jumbo pakker med de Pampers bleiene Lille U bruker kr 149,- for 108 stykker.
Kjøpte 2, veldig vemodig.
Har planer om å få han tørr før disse er brukt opp.
Siste bleiepakkene til egne barn...
Veldig godt og holder seg godt til dagen etter. Best om den får sette seg litt og bli kaldereOi, den hørtes nydelig ut[emoji1] takk for oppskrift![emoji1]
Takk [emoji1]Så fin[emoji1] flinka!
Jeg kjøpte også truser og kommer til å prøve og se hvordan det går.Det var billig[emoji1]
Her kjøpes fortsatt bleier.....[emoji13]
Den hadde ikke levd lenge hos meg [emoji23][emoji23]
Hvil deg du , fornuftig detI dag har vi sendt av gårde lillemor med farmor, for nevøen våres feirer 1 år. Jeg synes det er vanskelig, jeg dukker alltid opp. Men mannen syntes jeg skulle slappe av. Lillemor koser seg nok veldig, mannen har malt, og rydder litt. Og jeg skal hvile litt. Jeg vil, jeg vil, men får ikke til... Vemodig når det er 1-års dag. Senere skal vi grille, slappe av, kanskje strikke hvis jeg orker. Og kose med lillemor.