Har ei her og. Hun er ikke sint, men urolig. Mye inntrykk, og sikkert varmen også. Har din sovna enda?Uff ja. Lagt seg nå og jeg sitter på rommet og venter på hu skal sovne. Hu er fryktelig sinna for hu må sove [emoji23]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har ei her og. Hun er ikke sint, men urolig. Mye inntrykk, og sikkert varmen også. Har din sovna enda?Uff ja. Lagt seg nå og jeg sitter på rommet og venter på hu skal sovne. Hu er fryktelig sinna for hu må sove [emoji23]
Tror det!Du klarer det! [emoji1]
http://www.elho.com/405190/collection/our-collection/green-basics/green-basics-vertical-garden.htmlHm.. Prøvde Google, men fant ikke..
La oss bare si at alkohol + ungdom + vinterkveld er en dårlig kombinasjon..? Han er sånn sett heldig som overlevde, kraftig hypotermi da noen fant ham..Oj, hva skjedde?
Vi får de hvor lenge den holder, evt om vi selger den Men tror ikke den er verd så myeVi vraka vær etter 16 år, hadde vi fått tak i ny del som vi tre her så hadde vi beholdt den lenger i grunn
Lite reperasjoner
Åååh, så dem bare enkeltvis, i svart. Kjente dem ikke igjen [emoji28]
Ja, er veldig mye godtOgså er det jo så mye godt!
Varierte burgere. (kiwi har mye gøy)
Varierte pølser.
Okse
Svin
Kylling
(fisk for dem som liker det)
Pizza
Varier krydder, tilbehør. Lage spyd. Grille grønnsaker.
Mye godt!
Hu spydde en gang i morges [emoji33]
Så skummelt! Og så heldig han har vært. Frostskader da med andre ord?La oss bare si at alkohol + ungdom + vinterkveld er en dårlig kombinasjon..? Han er sånn sett heldig som overlevde, kraftig hypotermi da noen fant ham..
Ahhhhatt fri 3 dager nå , men kobber lørdag og søndag nå gitt
Såpass, ja! Nei, da er det ikke mye å få gjort. Man må jo komme seg på jobb. [emoji14]
Håper neste blir like enkel som første. [emoji28]
Woh. Samboer grunner stolen nå. Fant ut at han fikk grunne og male den likevel.
Jeg mener.. Han HAR jo allerede astma, babyen har foreløpig ikke såvidt jeg vet.
Dessuten er jeg ikke i form til å drive med sånt enda..
Veldig godt og holder seg godt til dagen etter. Best om den får sette seg litt og bli kaldere![]()
Yep. Han fikk heldigvis beholde fingrene uten særlig varige men. Arr bare.Så skummelt! Og så heldig han har vært. Frostskader da med andre ord?
Ja den er ikke så ille. Jeg ender med after eight jeg [emoji23]Nidar sin er bedre. Den.. Sfinx..?
Aw. Hvor gammel er hun nå?Man må jo bare smelte når lillemor som har våknet møter deg med "hei mamma!" når du kommer inn.
Begynt å sette sammen ord!
Håper det!Flink han er da[emoji2] den blir sikkert kjempe fin!
Det er godt da [emoji28]Ja den er ikke så ille. Jeg ender med after eight jeg [emoji23]