☆ Skravletråd Mai ☆

Ja mange ser veldig små ut. Men var overraska over hvor god plass det var i egolfen faktisk. Også i bagasjerommet. [emoji7] Elska den bilen. Men pga slutt på pendlinga til mannen, solgte vi den. Kjører volvo v70 da. Så har jo ganske stor plass uansett [emoji14]

Mamma har også en elbil. Husker ikke helt merket, men så romslig og grei ut den også. Utvendig så den større ut enn egolfen. Men innvendig tror jeg egolfen var større [emoji1] Om ikke er egolfen råfin da [emoji7]
Hm..
Jaja,blir uansett bruktmarked-bil på meg [emoji28]

Hehe, håper neste blir en syvsover[emoji14]
Jeg må så tidlig opp pga jobb....barna sover til ca 0630-07[emoji1]
Såpass, ja! Nei, da er det ikke mye å få gjort. Man må jo komme seg på jobb. [emoji14]

Håper neste blir like enkel som første. [emoji28]

Woh. Samboer grunner stolen nå. Fant ut at han fikk grunne og male den likevel.
Jeg mener.. Han HAR jo allerede astma, babyen har foreløpig ikke såvidt jeg vet.

Dessuten er jeg ikke i form til å drive med sånt enda..

Oi, det var heftig!![emoji33][emoji15] bra du er litt bedre!
Og jeg må bare si: så utrolig flott du er!![emoji7]
Takk.
Det begynner å bli mye bedre nå [emoji4]

Blander lettrømme og majones med 3 ss sylteagurklake. Salt og pepper også.

Steker bacon til det er crunchy og koker pastaskruer til de er ferdige. Og kjøler de ned da i kaldt vann.

Hakker opp agurk, mais, purreløk og bogskinke til terninger og blander alt sammen. Har hatt sukkererter også. Men var visst kun jeg som likte det [emoji23]

Hiver oppi pastaen til slutt og blander. Bacon legger jeg bare på toppen. De forsvinner først uansett [emoji14]

Innimellom koker jeg egg og deler opp også og blander med :)

Oi, den hørtes nydelig ut[emoji1] takk for oppskrift![emoji1]

God kveld[emoji2] Hatt en fin dag? Her har det gått i et i hele dag. Først jobb også lek og kos med vesla. Nå er hun i seng og jeg har satt meg i stolen. Med Dinsney Junior i bakgrunnen[emoji15][emoji85] Skifta kanal nu[emoji23]

I dag har vi sendt av gårde lillemor med farmor, for nevøen våres feirer 1 år. Jeg synes det er vanskelig, jeg dukker alltid opp. Men mannen syntes jeg skulle slappe av. Lillemor koser seg nok veldig, mannen har malt, og rydder litt. Og jeg skal hvile litt. Jeg vil, jeg vil, men får ikke til... Vemodig når det er 1-års dag. Senere skal vi grille, slappe av, kanskje strikke hvis jeg orker. Og kose med lillemor.
Hvil deg du , fornuftig det

Klippet gress og lest ut boka mi etterpå
I morgen blir det langtur for å kjøpe resten av gaven til mannen

Back
Topp