☆ Skravletråd Mai ☆

God kveld[emoji2] Hatt en fin dag? Her har det gått i et i hele dag. Først jobb også lek og kos med vesla. Nå er hun i seng og jeg har satt meg i stolen. Med Dinsney Junior i bakgrunnen[emoji15][emoji85] Skifta kanal nu[emoji23]

Hatt en fin dag :)

Hehe. Lett for at disse barnekanalaene blir stående å rulle selv etter leggetid [emoji23]

Tre mnd? Eller seks dersom det kan brettes opp og ikke er tenkt som faktisk HENTE sett men å brukes om vinteren?
Endte opp med å si 6 mnd, sånn at hun kunne få begynne [emoji85]
Aner ikke om det kan brettes, men regner med det da kan brukes mellom januar og mars neste år.
Tenker ikke bruke det som hentesett [emoji14]

Så flink da [emoji171]
Tror egentlig han setter pris på litt ting å gjøre. Det er ikke så lett å bare være hjemmeværende.. Spesielt ikke på landet, og når du drysser litt antisosial på toppen... [emoji85]
Han skal få ta sprinkelsenga og! :)

Jeg lo godt nå [emoji23]

3b83dae58936ccdda3a6d26cc066de02.jpg
Herlig [emoji23]

Stillhet.

Hunden snorker.

Men ellers helt stille.

Mannen kom hjem. Og tok med yngste ut på dissa/huska.

Jentene gikk jo til naboen.

Og guttene gikk for å hente pokemonkort her og der.

Jeg er alene. Altså utenom hunden.

Stille.

Ååh...håper du nøt stillhet og ro![emoji1]

I dag har vi sendt av gårde lillemor med farmor, for nevøen våres feirer 1 år. Jeg synes det er vanskelig, jeg dukker alltid opp. Men mannen syntes jeg skulle slappe av. Lillemor koser seg nok veldig, mannen har malt, og rydder litt. Og jeg skal hvile litt. Jeg vil, jeg vil, men får ikke til... Vemodig når det er 1-års dag. Senere skal vi grille, slappe av, kanskje strikke hvis jeg orker. Og kose med lillemor.

Mannen din er lur som mener du burde slappe av![emoji6] håper du fikk det til!

Nå klusser denne appen også (tapatalk)

Jeg slipper å logge inn hele tiden. Og får varsel (litt forsinket) men den dobbeltpostet og viser ikke at dere har skrevet før jeg oppdaterer og finner masse jeg ikke har sett og går i surr o hodet mitt

Men nå skal jeg begynne å lage taco tenker jeg. Sa mat ca 18 til eldste og det tar jo litt tid å dille alt

Håper maten smakte[emoji2]

Back
Topp