☆ IKM uke 30 ☆

Åå, nå ble jeg glad. Fikk gravid 2-3 på digital nå som jeg er 4+0. Det har jeg fått med begge jentene mine, men ikke noen av gangene jeg har mistet. Håper alt jeg kan ❤️
 

Vedlegg

  • IMG_2496.jpeg
    IMG_2496.jpeg
    948,6 KB · Visninger: 43
14 dpo og blenda test, så da er tr bare litt forsinket, dessverre. "/ Positive er at lutealfasen min har fått mer passende lengde, da. Håper det er positivt for neste pp. Kan settes på tr.

Lykke til videre til alle som venter på å teste, og til alle med kommende terminspirer i magen!
 
Blenda test i dag, 11 DPO. Var nok bare en skygge i går :sad002 Mye ubehag i magen nå, så mistenker at mensen kommer noen dager tidlig.

Men utrolig koselig at så mange i tråden har fått positiv denne runden, gratulerer alle! :love7
 
Tror jeg er 11dpo i dag, og trodde jeg kunne skimte noe på dagens test. Men var nok bare ønsketenkning. Hatt mye murring de siste dagene, men er vel bare en kjempe-mens som kommer:sorry:
 
Hei! Jeg er ikke offisielt med i denne kanalen men må bare høre noen andre sine tanker enn mine egne. Jeg skulle hatt mensen i helgen, men det er ingen tegn annet enn veldig ømme pupper og murringer. Har tatt 2 makesure tester som var negative.. Er forøvrig på syklusdag 34.. Noen som vil dele erfaringer?:)
 
Nå har jeg offisielt gått fra vettet! Men jeg sverger, jeg kan se noooe.. heeeelt sikkert skygger da.. å får ikke fanget det opp på kamera :confused013
Alle bildene er tatt innefor frist, å noe utvanna urin…

IMG_4404.jpegIMG_4405.jpegIMG_4406.jpegIMG_4407.jpeg
 
Hei! Jeg er ikke offisielt med i denne kanalen men må bare høre noen andre sine tanker enn mine egne. Jeg skulle hatt mensen i helgen, men det er ingen tegn annet enn veldig ømme pupper og murringer. Har tatt 2 makesure tester som var negative.. Er forøvrig på syklusdag 34.. Noen som vil dele erfaringer?:)
Kan eggløsning ha vært senere enn du trodde? Testene burde vel ha blitt positive nå? Er nok litt negativ fordi jeg er farget av at jeg hadde en ukes forsinket mens forrige syklus, var 100% sikker på at jeg var gravid, (like før jeg fortalte det til søsteren min :hilarious:) men fikk negative tester og etter noen dager kom mensen. Hverken temper eller tester etter eggløsning, så jeg vet jo ikke når den er.
 
Back
Topp