** sniker **Vis vedlegget 440146Dette forstår jeg ikke jeg var bombesikker på at vi ikke kunne klare dette uten hjelp.. nå må spira bare sitte
Et forsiktig gratulerer! Har tenkt så på deg ifra forrige ikm gruppe vi var med på isammen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
** sniker **Vis vedlegget 440146Dette forstår jeg ikke jeg var bombesikker på at vi ikke kunne klare dette uten hjelp.. nå må spira bare sitte
Tusen takk! Ja er forsiktig håpefull nå** sniker **
Et forsiktig gratulerer! Har tenkt så på deg ifra forrige ikm gruppe vi var med på isammen
Det skjønner jeg!! Jeg følte jeg kunne ta over verden når testen endelig ga meg 2 strekerTusen takk! Ja er forsiktig håpefull nå
Hvordan går det med deg og lille spira?
Fortsatt tydelig rosa strek på testen, selv med «dritturin» på morgenen. Leter etter blod hver gang jeg tørker meg etter dotur, men so far so good
Jeg tror du kan sette meg på gravid nå @Villblomsten
Åå gratulerer så masse!!Vis vedlegget 440146Dette forstår jeg ikke jeg var bombesikker på at vi ikke kunne klare dette uten hjelp.. nå må spira bare sitte
Tror jeg kan se noe på babyplan sin! Spennende hvor mange dpo i dag?Nå har jeg offisielt gått fra vettet! Men jeg sverger, jeg kan se noooe.. heeeelt sikkert skygger da.. å får ikke fanget det opp på kamera
Alle bildene er tatt innefor frist, å noe utvanna urin…
Vis vedlegget 440255Vis vedlegget 440256Vis vedlegget 440257Vis vedlegget 440258
Kan eggløsning ha vært senere enn du trodde? Testene burde vel ha blitt positive nå? Er nok litt negativ fordi jeg er farget av at jeg hadde en ukes forsinket mens forrige syklus, var 100% sikker på at jeg var gravid, (like før jeg fortalte det til søsteren min ) men fikk negative tester og etter noen dager kom mensen. Hverken temper eller tester etter eggløsning, så jeg vet jo ikke når den er.Hei! Jeg er ikke offisielt med i denne kanalen men må bare høre noen andre sine tanker enn mine egne. Jeg skulle hatt mensen i helgen, men det er ingen tegn annet enn veldig ømme pupper og murringer. Har tatt 2 makesure tester som var negative.. Er forøvrig på syklusdag 34.. Noen som vil dele erfaringer?
Føler jeg ser noe på begge men tror mest det er ønskestrekerTror jeg kan se noe på babyplan sin! Spennende hvor mange dpo i dag?
Krysser veldig fingrene for deg, hadde vært gøy å gå inn i termingruppe sammenFøler jeg ser noe på begge men tror mest det er ønskestreker
9dpo..