☆ IKM uke 30 ☆

Krysser veldig fingrene for deg, hadde vært gøy å gå inn i termingruppe sammen :Heartred
Om ikke du/andre ser noe jeg ikke ser da :hilarious: IMG_4414.jpegIMG_4413.jpegIMG_4412.jpegIMG_4411.jpegIMG_4410.jpegIMG_4409.jpeg
 
Kanskje jeg får min dye-stealer imorgen? :eek: Tatt nå på 4 timers urin :) Jippii!! Venter på svar på blodprøvene, får nok svar imorgen. Ikke nøyaktig 48 timer mellom men en på mandag og en onsdag, onsdagen var tidligere på dagen, men mtp utviklingen på testene er jeg håpefull :nailbiting: :angelic:
Så gøy å se at så mange i gruppa her nå har blitt gravide denne PP’en! Ikke vært med i så mange ikm grupper, men dette er den jeg har vært med i som flest har blitt gravide. Det synes jeg er veldig stas :Heartbigred Jeg håper på flere positive tester her! Jeg har troa!
 

Vedlegg

  • IMG_4990.jpeg
    IMG_4990.jpeg
    941,1 KB · Visninger: 20
Hei dere!:) Jeg hadde egentlig ikke tenkt å melde meg inn i en ikm-gruppe denne måneden. Har hatt en liten pause fra støttemedisiner osv før vi skal i gang med ivf. Ville bare ha litt «ferie» fra det selv om vi har prøvd likevel på en måte. Så nå er jeg mildt sagt i sjokk! :wideyed::nailbiting: Har hatt en kjemisk tidligere så veldig redd for det nå. Her er testene fra de 3 siste dagene. Er 12-13 dpo i dag tror jeg. Fikk aldri positiv eggløsningstest denne mnd (tror jeg misset toppen)

Blomsterbien90 - 33 - B1 - PP17- EL 13/7 - IKM 27/7
 

Vedlegg

  • IMG_2682.jpeg
    IMG_2682.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 41
  • IMG_2687.jpeg
    IMG_2687.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 41
Hei dere!:) Jeg hadde egentlig ikke tenkt å melde meg inn i en ikm-gruppe denne måneden. Har hatt en liten pause fra støttemedisiner osv før vi skal i gang med ivf. Ville bare ha litt «ferie» fra det selv om vi har prøvd likevel på en måte. Så nå er jeg mildt sagt i sjokk! :wideyed::nailbiting: Har hatt en kjemisk tidligere så veldig redd for det nå. Her er testene fra de 3 siste dagene. Er 12-13 dpo i dag tror jeg. Fikk aldri positiv eggløsningstest denne mnd (tror jeg misset toppen)

Blomsterbien90 - 33 - B1 - PP17- EL 13/7 - IKM 27/7

Så fantastisk! Gratulerer så mye :shy:
Vil du settes på gravid med en gang?
 
Hadde virkelig troen denne PP! Har hatt så mange symptomer som jeg aldri har hatt før, men nå er jeg 11DPO og fikk denne så da regner jeg med håpet er ute for denne måneden også:sad010

Sender en kjempe klem, det er så vondt.
Håper det plutselig dukker opp en positiv test allikevel! :Heartred
 
Back
Topp