☆ IKM uke 30 ☆

Hei dere!:) Jeg hadde egentlig ikke tenkt å melde meg inn i en ikm-gruppe denne måneden. Har hatt en liten pause fra støttemedisiner osv før vi skal i gang med ivf. Ville bare ha litt «ferie» fra det selv om vi har prøvd likevel på en måte. Så nå er jeg mildt sagt i sjokk! :wideyed::nailbiting: Har hatt en kjemisk tidligere så veldig redd for det nå. Her er testene fra de 3 siste dagene. Er 12-13 dpo i dag tror jeg. Fikk aldri positiv eggløsningstest denne mnd (tror jeg misset toppen)

Blomsterbien90 - 33 - B1 - PP17- EL 13/7 - IKM 27/7
Så stas at det plutselig dukker opp en positiv test :love7 Krysser fingrene for terminspire nå.

Når forsvinner frykten for SA? Testene ser ut til å øke helt greit heldigvis, absolutt ingen blødninger heller. Men frykten er så stor
Med en SA og en MA rett bak meg kommer jeg ikke til å slappe av før eventuelt jeg når 12/13 :( men kunne ønske jeg gjorde det før! ❤️ de aller fleste har heldigvis absolutt gode odds med seg ❤️

er dette strek? Eller skal streken være der det er hvitt før fargen begynner å lekke? Fargelekkasjen kom med en gang. Tror jeg er 12 dpo, mensen søndag

Redigerer for å legge til: tror kanskje testen ikke trakk opp nok urin siden fargestoffet kom over halve feltet

Vedlegg

• IMG_0360.jpeg
    IMG_0360.jpeg
    545,3 KB · Visninger: 77
Last edited:
Føler testen er litt svakere enn i går :nailbiting: er ikke hjemme så får ikke lagt de ved siden av hverandre. Begge er tatt på morgenurin.

Første bilde fra i dag og andre fra i går.

Vis vedlegget 440386
Vis vedlegget 440387
Hvis du kun sammenligner bildene så vil jo kanskje bakgrunnen ha noe å si? I mine øyne er dagens bilde mer hvit bakgrunn enn gårdagens som er litt gulere, kanskje derfor det virker som om at det er mindre farge på de svake strekene? Det kan jo også være forskjell i konsentrasjonen av urin selvsagt. Har full forståelse for at det er stressende da. :Heartred

Hvis du kun sammenligner bildene så vil jo kanskje bakgrunnen ha noe å si? I mine øyne er dagens bilde mer hvit bakgrunn enn gårdagens som er litt gulere, kanskje derfor det virker som om at det er mindre farge på de svake strekene? Det kan jo også være forskjell i konsentrasjonen av urin selvsagt. Har full forståelse for at det er stressende da. :Heartred
Ja bakgrunnen er forskjellig ja. Mer lys fra vinduet i den fra i dag. Kan jo håpe det kan utgjøre en forskjell men tviler litt. Når jeg zoomer inn på strekene er den fra i går bittelitt mer tydelig:sorry:.. får håpe urinen var «dårlig»/mindre konsentrert i dag… huff ja veldig stressende :nailbiting:

Back
Topp