☆ IKM uke 30 ☆

Bare husk at ikke alle tester er like heller, så fort gjort å bli unødig stresset. Lettere sagt enn gjort da :bag: Håper spiren sitter:Heartpink
Ja har jo lest at tester kan ha ulikt fargestoff og at man egentlig ikke skal bruke dem til å se stigning, men vanskelig å la vær å sammenligne.. Takk :Heartred:Heartred skal prøve å ikke stresse så mye over det.. men lettere sagt enn gjort ja :smiley-ashamed004
 
Ja har jo lest at tester kan ha ulikt fargestoff og at man egentlig ikke skal bruke dem til å se stigning, men vanskelig å la vær å sammenligne.. Takk :Heartred:Heartred skal prøve å ikke stresse så mye over det.. men lettere sagt enn gjort ja :smiley-ashamed004
Haha ja er absolutt lettere sagt enn gjort! Prøver å holde meg unna selv, men klør i fingrene :smiley-ashamed005
 
9 dpo og synes jeg så vidt kan skimte noe på denne. Sikkert bare streksyn som tuller med meg... Hadde plutselig litt mer rosa blod når jeg var på do nå, så trolig TR på tur. Har jo egentlig IKM 27 vel

IMG_5391.jpeg
 
9 dpo og synes jeg så vidt kan skimte noe på denne. Sikkert bare streksyn som tuller med meg... Hadde plutselig litt mer rosa blod når jeg var på do nå, så trolig TR på tur. Har jo egentlig IKM 27 vel

Vis vedlegget 440403
Jeg ser ikke noe her dessverre, men kanskje det var festeblødning du hadde nå? *fingrene krysset*. Da vil i så fall en test først bli positiv 1-2 dager etter, så er jo da håp :hello2
 
Tok en test nå bare for moro skyld siden jeg hadde flere igjen, en så tydelig dye stealer på 1,5 timers utvannet blank urin hadde jeg ikke trodd!
Her er den sammen med de andre testene, nest siste fra forigårs. Håper på mange flere positive her inne
 

Vedlegg

  • IMG_5057.jpeg
    IMG_5057.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 64
  • IMG_5056.jpeg
    IMG_5056.jpeg
    906,6 KB · Visninger: 62
IMG_0822.jpeg
Dette er 15 dpo og 19 dpo, ikke tatt noe i mellomtiden. Men har det noe å si at jeg ikke ser vesentlig forskjell på dem så sent, eller er det dumt at det ikke er noen tydelig stigning? Lurer fordi jeg har sett folk ha noe sterkere babyplan test tidligere.
 
Back
Topp