☆ IKM uke 30 ☆

Jeg trudde jeg hadde eggløsning 10juli, da fikk jeg smilefjes på clearblue test digital, men kroppen er ikke helt på topp etter aborten 31mai. Har ikke fått smilefjes nå. Så forstår ikke helt denne kroppen jeg.... Har prøvd følt på kroppen, og sett at jeg har hatt eggløsning slim begge ganger. Men ikke noe mensen...
 

Vedlegg

  • Screenshot_20240723_185115_Premom.jpg
    Screenshot_20240723_185115_Premom.jpg
    245,2 KB · Visninger: 34
Erfaringer med RFSU tidligtest? Tok en nå i kveld, og skimter en svak strek. Men jeg mener å ha lest at de er litt kjent for skyggestreker?
Min erfaringer er at skygge kan se ut som positiv. Bilde til venstre er negativ og til høyre er positiv. Etter erfaringen med bilde til venstre så har jeg kun kjøpt de om det var det eneste tilgjengelig
 

Vedlegg

  • IMG_2619.jpeg
    IMG_2619.jpeg
    108,3 KB · Visninger: 29
  • IMG_2249.png
    IMG_2249.png
    3,4 MB · Visninger: 29
IMG_5317.png


Mener dere at jeg er 6 eller 7 dpo ut ifra disse LH testene? For meg ser den jo positiv ut 5/7 også? Eller tenker dere at den ikke var positiv den dagen? Ble plutselig veldig usikker siden jeg i mine øyne hadde positiv test i to dager
 
Beste er nok å ta blodprøve hos legen å se at hcg øker som det skal. Fargestoffet i testene kan jo variere så man skaper unødig frykt. De ser veldig fine ut forresten :Heartpink
Skal ta ny idag (onsdag), tok på mandag også så får nok svar torsdag <3 Tusen takk! Her er gårsdagens kvelds test sammenlignet med testen ista, nå som begge er tørre. Og jeg synes selv det ser lovende ut!
 

Vedlegg

  • IMG_4962.jpeg
    IMG_4962.jpeg
    928,2 KB · Visninger: 30
Back
Topp